لیست بهترین گوشی های موبایل هوآوی + قیمت، مشخصات و خرید هواوی موبایل فارسی-اصفهان موبایل مارکت

در ابتدای سال 1997 هواوی اولین قرارداد بین المللی خود را در حوزه ی محصولات شبکه خط ثابت با یک کمپانی هنگ کنگی به امضا رساند. خدمات موبایل هواوی تحت عنوان Huawei Mobile Services و به اختصار همان HMS و همینطور اپلیکیشن Huawei App Gallery در واقع جایگزینی برای سرویس‌های گوگل و پلی استور هستند. در نتیجه یک دوربین 12 مگاپیکسلی می‌تواند تصاویری با 12 میلیون پیکسل بگیرد. هیچ‌یک از گوشی های جدید هوآوی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کنند، اما خوشبختانه این موضوع به هنگام استفاده از این گوشی‌ها هیچ مشکلی را برای کاربران ایجاد نمی‌کند؛ زیرا هوآوی سرویس‌های اختصاصی خود را مانند اپ گالری برای دانلود برنامه‌های مختلف دارد. هوآوی P50 Pocket نیز از گوشی های پرچمدار هوآوی است که طراحی تاشو دارد؛ این گوشی از پردازنده اسنپدراگون بهره‌مند است و به علت طراحی متفاوت و جدید خود، نظرات زیادی را جلب کرده است.

درست است که ما این کمپانی را بیشتر جهت خرید گوشی های هواوی می‌شناسیم اما جالب است بدانید که به جز گوشی موبایل، در تولید لپ تاپ، تبلت، مودم و برخی دستگاه‌های مخابراتی هم نقش پر رنگی در بازار دارد. گوشی‌های هواوی نوا همانند سری Y معمولا در مقایسه‌ با گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت، قیمت پایینی دارند. تفاوت اصلی گوشی‌های سری Y و گوشی‌های هواوی نوا، دوربین قوی‌تر در سری نوا است و خرید گوشی هواوی نوا برای جوان‌تر‌ها که به دوربین اهمیت بیشتری می‌دهند، مناسب‌تر است. اگر گوشی‌های سری P هواوی مشابه گوشی سامسونگ Galaxy S باشند، پس گوشی هواوی میت مشابه گوشی سامسونگ گلکسی نوت است. این گوشی‌ها معمولا قوی‌ترین و خلاقانه‌ترین گوشی‌های هوشمند این برند چینی هستند.

در ادامه به صورت مختصر با این محصولات آشنا خواهید شد تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید. اولین سری گوشی هواوی y بوده که قیمت مناسبی داشته و به عنوان گوشی اقتصادی شناخته شده است. دومین گوشی هواوی سری nova می باشد ک با هدف گوشی موبایل شیک و سرگرم کننده به بازار عرضه شد.

  • رو در روی این گوشی، پوکو M3 شیائومی قرار دارد که به یک نمایشگر کوچک‌تر 6.53 اینچی و یک دوربین کمتر (گوشی هواوی یک دوربین فوق عریض بیشتر دارد) مجهز است.
  • آخرین نسخه این رابط کاربری با استقبال خوبی از سوی منتقدین روبه‌رو شد و توانست رضایت کاربران خود را جلب کند.
  • یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پیکسل ‌های بزرگ و فیلتر های رنگی RYYB برای عملکرد بهتر در نور کم در این دو مدل وجود دارند.
  • شهر شنژن چین خواستگاه شرکت چند ملیتی هواوی است، رن ژنگفی مدیر اسبق ارتش آزدی خواه چین در سال 1987 با تاسیس شرکت هواوی در شنژن بستری مشترک برای تحقیق و توسعه ی شرکت های چند ملیتی ایجاد کرد که هدف آن انتقال تکنولوژی و بومی سازی فناوری اطلاعات در چین بود.
  • در واقع بازار هدف این سری بیشتر جوانان تشنه بهرمندی از فنآوری‌هایجدید و پیشرفت است.

هر دو مدل گوشی هواوی P40 Pro و Pro Plus، به صفحه نمایش OLED مجهز هستند که باعث می‌شود مناسب بازی‌ هایی با گرافیک بالا باشند. قابلیت 5G، باتری 4200 میلی‌آمپری با شارژ 40 وات از دیگر ویژگی‌ های خاص گوشی هواوی P40 پرو و پرو پلاس هستند. بعد از چند سال هواوی آنقدر قدرتمند شد که شروع به فعالیت آزمایشی و تحقیقاتی کرد. این شرکت حدود 1.4 میلیون دلار در دانشگاه کلارتون کانادا سرمایه گذاری کرد تا تحقیقات تکمیلی در زمینه فناوری رایانش ابری انجام شود. قدرت این شرکت به حدی رسیده است که تقریبا 80 درصد از برترین شرکت‌های ارتباط از راه دور چه در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و چه در زمینه‌ های دیگر مخابراتی با آن همکاری می‌کنند.

هواوی شات ایکس – 16 گیگابایت

خوشبختانه به خاطر بسته نبودن فضای اندروید مثل iOS، گرچه کاربران از خدمات گوگل پلی محروم هستند، اما می‌توانند از فروشگاه‌های اپلیکیشن متفرقه ایرانی و خارجی که وجود دارد استفاده کنند و هر اپلیکیشنی که می‌خواهند را بدون مشکل روی گوشی هواوی نصب کنند. علاوه بر این، خود هواوی یک فروشگاه اپلیکیشن به نام AppGallery را نیز طراحی کرده که ده‌ها هزار اپلیکیشن و بازی محبوب اندرویدی را شامل می‌شود و اکنون پس از گوگل پلی و پلی استور اپل، به سومین فروشگاه اپلیکیشن بزرگ و محبوب جهان تبدیل شده است. یکی از محصولات هم قیمت با این گوشی، پوکو F3 شیائومی است که دارای دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی است و از نظر ابعاد و وزن، سنگین‌تر از گوشی هواوی به نظر می‌رسد. اگرچه نمایشگر این گوشی نرخ رفرش بالاتر 120 هرتزی دارد، اما برخلاف گوشی هواوی نوا 8 اس ای که به یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر خود مجهز است، این حسگر اثر انگشت را روی فریم کناری خود ارائه می‌کند. تمامی‌دستگاه‌های هوشمند هوآوی که ازاین پس وارد بازار شوند، سیستم عامل هارمونی او اس را به همراه خواهند داشت. همچنین بسیاری ازگوشی‌های میان رده به بالای این برند در بروزرسانی‌های بعدی خود Harmony Os را دریافت می‌کنند.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y5 II 4G دو سیم کارت ظرفیت 8 گیگابایت

در سال 2012 هواوی با گذشتن از اریکسون توانست به بزرگ ترین سرویس دهندهی ارتباطی در جهان تبدیل شود. جالب است بدانید اولین گوشی سه دوربین جهان در همین شرکت طراحی و ساخته شده است. گوشی هواوی مدل p20pro، که در سال 2018 به بازارهای جهانی عرضه شد توانست انقلابی را در دوربین تلفن های همراه ایجاد کند.

گوشی موبایل هوآوی مدل P50 ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

P30 Pro باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 40 واتی و شارژ بی‌سیم 27 واتی دارد. به همین دلیل با سرعت بالایی شارژ می‌شود و در طولانی مدت شارژ را نگه می‌دارد. حتی هنگام غروب خورشید هم می‌توانید عکس‌ هایی با کیفیت بالا توسط این گوشی هواوی بگیرید. علاوه بر این دوربین آن قابلیت بزرگنمایی پنج برابر پریسکوپ و بزرگنمایی هیبریدی 10برابر (50 برابر دیجیتال) دارد. گوشی هواوی P30 دوربین عقب سه گانه، جک هدفون، صفحه OLED با سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش و چیپست Kirin 980 دارد و قیمت آن نسبت به قیمت گوشی هواوی P30 Pro پایین‌تر است. هوآوی گوشی های هوشمند زیادی را در لیست خود دارد و عمدتاً گوشی های هوشمند درجه یک را در عرضه های عظیم خود دارد.

از این رو سایمان دیجیتال سعی نموده است با گردآوری نقد و بررسی گوشی‌ها و ارائه پایین ترین قیمت، روند خرید گوشی‌های هوآوی را برای شما آسان‌تر نماید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحات، مواردی مانند تصاویر گوشی های هواوی، آخرین قیمت، مجله خبری موبایل مارکت موجودی محصولات، مقایسه، نمودار قیمت و مشخصات مربوط به محصولات هواوی را مشاهده و خرید نمایید. این گوشی از لبه‌های تیزی برخوردار است که طراحی آیفون 13 اپل را یادآوری می‌کند و همین موضوع باعث جذابیت این گوشی اقتصادی شده است.

با وجود این مسائل کمپانی هواوی هم‌چنان به کار خود ادامه می‌دهد و گوشی‌های بسیار خوبی به بازار معرفی می‌کند. کمپانی هواوی یکی از بزرگ‌ترین برندهای ساخت گوشی است که توانسته در بازار به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند. با توجه به این موضوع که دارسو یکی از به روز ترین فروشگاه های اینترنتی کالای دیجیتال است، در این راستا همواره تلاش نموده تا با خدماتی همچون خوش قیمتی، تخفیفات شگفت انگیز و خدماتی ویژه در کنار همراهان و اعضای خانواده بزرگ دارسو، به خدمات رسانی خود ادامه دهد. بررسی کنید که آیا محصولی که قصد خرید آن را دارید اجازه افزایش حافظه از طریق کارت microSD را می دهد یا خیر . آیا شما زیاد عکس و فیلم می گیرید؟ اگر چنین است، پس هر چه ظرفیت بالاتر باشد بهتر است.

مناسب بودن قیمت گوشی huawei محبوبیت این برند را بین مردم بیشتر می‌کند، تا جایی که در سال ۲۰۱۹ رتبه اول در فروش را داشته است. شما می‌توانید با بررسی مشخصات و لیست قیمت گوشی huawei یکی از بهترین مدل‌ها را انتخاب کنید. هواوی با ارائه کیفیت مناسب به سرعت به یکی از محبوب‌ترین مارک‌های گوشی هوشمند در جهان تبدیل شده است.