قیمت گوشی سامسونگ تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو-اصفهان موبایل مارکت

در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. حتی این برند گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی نیز تولید می‌کند که کاربران هدف خاص خود را دارد. برای اینکه بتوانید از بهترین مشخصات گوشی سامسونگ استفاده کنید باید قبل از خرید بودجه خود را مشخص کرده و سپس مشخص کنید که دقیقاً چه قابلیتی برای شما در خرید مهم‌ترست. از مزایای این دستگاه می توان خوش دست بودن و دوربین سلفی قوی و همینطور باتری معقول ان را نام برد و تنها عیب آن بدنه پلاستیکی آن را میتوان نام برد. اگر میخواهید یک موبایل خوش دست و به روز را داشته باشید فرصت خرید گوشی موبایل سامسونگ S20 FE با حافظه 128 گیگ رم 8 را از دست ندهید.

  • در دیگر ساعات پس از گرفتن پیغام شما عزیزان، در اولین ساعات روز کاری آتی با شما تماس می گیریم.
  • با اینکه در ابتدای کار فروش این گوشی ها بسیار کم بود اما آن ها قصد عقب نشینی از تجارت موبایل را نداشتند.
  • اگر می‌خواهید تنها ۴ میلیون تومان روی خرید یک گوشی جدید با مشخصات نسبتا خوب، هزینه کنید، سامسونگ محصولی برای فروش به شما دارد.

سری 2021 پرچمداران این برند همگی تنها با یک کابل شارژ عرضه شدند و به همراه خود حتی آداپتور نیز نداشته‌اند اما مدل‌های میان رده سامسونگ همچنان با آداپتور همراه‌اند و جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد. شرکت اپل که از رقبای قدرتمند سامسونگ است، برای همه نامی آشناست و نیازی به تعریف ندارد، چراکه گوشی های آن همواره در رتبه اول قرار دارند و حرفی برای گفتن ندارند. اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ اقتصادی و مقرون به صرفه هستید که از قابلیت های خوبی برخوردار باشند، می توانید گوشی های سری A سامسونگ را انتخاب کنید. گوشی های این سری، در دسته میان رده ها قرار دارند که از مشخصات بارز آن ها می توان به طراحی زیبا و لوکس و همچنین عمر طولانی باتری اشاره کرد.

گوشی سامسونگ 256GB – A53 5G -رم 8GB- تحویل پنج هفته کاری

تراشه‌هایی که سامسونگ برای استفاده در گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند، تحت برند اگزینوس ساخته می‌شوند. این تراشه‌ها، معمولا قابلیت‌های ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه‌های کوالکام دارند. شرکت سامسونگ به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بعضی از گوشی‌هایش را با تراشه‌های کوالکام و بعضی دیگر را با تراشه‌های اگزینوس وارد بازار می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 4G دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

نوشتن مقاله‌ای که کل محصولات سامسونگ را پوشش دهد، کاری بسیار دشوار است. سامسونگ برای فروش گوشی‌های خود در بازار ایالات متحده و چین بایستی حتماً آنها را به تراشه اسنپدارگون مجهز کند، اما در سایر بازارهای جهانی تراشه اختصاصی اگزینوس خودش را بکار می‌گیرد. شما از طریق بخش پرسش و پاسخ می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان و دیگر کاربران و دارندگان گوشی های سامسونگ بپرسید.

در ادامه، در رابطه با مهم‌ترین سری‌های مجله خبری موبایل مارکت و ویژگی‌هایی که هر سری را خاص می‌کند، صحبت خواهیم کرد. واضح است که شرکتی به بزرگی سامسونگ فقط گوشی هوشمند تولید نمی‌کند این شرکت، محصولاتی مثل تبلت، لپ‌تاپ، پرینتر، اسپیکر، هدفون، دوربین، ماشین ظرف‌شویی، تستر، تلویزیون، اسپلیت و بسیاری دستگاه‌های الکترونیکی دیگر را تولید می‌کند. در مجموع می‌توان گفت که اگر هر نوع وسیله‌ی الکترونیکی داشته باشید، احتمالا برند سامسونگ آن را نیز می‌توانید پیدا کنید. برند مطرح سامسونگ در ایران واردکنندگان رسمی متعدد و فعالی دارد که معمولا با فاصله‌ی کمی پس از عرضه‌ی جهانی گوشی های جدید سامسونگ، در کشورمان قابل خرید می‌شوند. چنان‌چه هنگام خرید گوشی های سامسونگ، نسخه‌ی دارای گارانتی را تهیه کنید می‌توانید از مواردی مانند اصل بودن گوشی و رجیسترشده بودن آن مطمئن باشید.