ارتباطات همراه سونی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-اصفهان موبایل مارکت

بهترین گوشی های سونی سال‌ها است با برند اکسپریا وارد بازار می‌شوند. در ادامه با پلازا همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲. استفاده سونی از سیستم دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی به امری عادی بدل شده و گوشی Xperia 5 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست. با اینکه در این مدل خبری از لنز پریسکوپی متغیر با زوم 3 برابری و 4.4 برابری نیست ، در عوض شما بزرگنمایی بدون افت کیفیت 2.5 برابری را امسال و در این مدل دریافت خواهید کرد.

  • جک 3.5 میلیمتری صدا استفاده اش تو گوشی های پرچمدار بسیار نکته خوب و مثبتی به حساب میاد و کیفیت صدای خوبی هم بهتون میده.
  • سونی یکی از برندهای با سابقه در زمینه ساخت و عرضه گوشی‌های هوشمند است.
  • اگه این بخش به هر دلیلی غیر فعال بشه، گوشی فایلها رو دانلود نمیکنه.
  • عکاسان و تصویربردارانی که به‌دنبال یک گوشی همه‌کاره برای خود هستند.
  • در حقیقت سونی اکسپریا 10 مارک IV ارزان‌ترین گوشی سونی در سال 2022 است.

گوشی سونی Xperia 5 IV مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین دو طرف این تلفن همراه با شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است. صفحه نمایش 81.4 درصد از قسمت جلوی گوشی رو تشکیل میده و نسبت به پرچمداران دیگه حاشیه های گوشی از پایین و بالای صفحه زیاده و از ناچ یا پانچ هول استفاده نشده که اتفاق خوبی نیست. استفاده از گوریلا گلس 6 هم باعث شده صفحه در مقابل خط و خش و خرد شدن مقاوم باشه. دوربین‌های این گوشی نقطه قوت آن هستند و سونی به آن‌ها افتخار می‌کند.

Sony Ericsson Xperia X8

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia Z5 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

سنسور واید عکس هاش شارپنسه بالایی داره و نویز خیلی کمه، دینامیک رنج عکس های میشه گفت عالیه و رنگ های خیلی شبیه به واقعیته. لنز تله فوتو با زوم 2.9 برابری جزئیات خوبی داره و لبه های اجسام کاملا مشخص و با کیفیته، تو زوم 4.4 برابری هم تقریبا به همین صورته اما کمی زوم کنید روی عکس کمی پیکسل پیکسل شده جزئیاتش. عکسبرداری پرتره بسیار خوبه و سنسور اصلی به خوبی سوژه رو جدا میکنه و مجله خبری موبایل مارکت جزئیات خوبی توش دیده میشه. عکسبرداری تو نور کم، عکس های شارپ و با جزئیاتی میگیره و رنگ ها دقیقه، سایه ها کمی تاریک تر میشن ولی در کل عکس های واقعی و خوبی میگیره. ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که برای گوشی‌ای به این ابعاد انتخاب مناسبی بوده است. همچنین این گوشی دارای دوربین سه لنزی فوق العاده‌ای است که شامل لنز اصلی، اولترا واید و تله فوتو 12مگاپیکسلی است.

این دوربین همچنین می‌تواند فیلم‌های با کیفیت ۴K با سرعت ۲۴، ۲۵، ۳۰، ۶۰ و ۱۲۰ فریم در ثانیه بگیرد. گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 انقلابی در زمینه دوربین تله‌فوتو داشته است. این گوشی می‌تواند زوم اپتیکال بین ۸۵ تا ۱۲۵ میلی‌متری ارائه کند. دوربین‌ها در یک جزیره بیضوی کشیده قرار گرفته‌اند که کمی بیرون‌زدگی دارد. در این طرح با خرید هر محصول یک یا چند هدیه نیز برای شما در نظر گرفته شده است که در بخش هر محصول می توانید هدیه ی آن را نیز مشاهده کنید. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .