شیائومی نمایندگی رسمی خرید گوشی شیائومی-اصفهان موبایل مارکت

بدنه شیشه‌‌ای و مواج آن بسیار جذاب بوده و آن را تبدیل به یک اثر هنری کرده است. صفحه نمایشگر آن هیچ حاشیه‌ای نداشته و کیفیت و میزان نور آن نیز در هیچ یک از موبایل‌های مشابه‌اش دیده نمی‌شود. دوربین پشت گوشی با استفاده از عدسی‌های فوق عریض و تله فتو عکسی بسیار شفاف و با رنگ‌های طبیعی به شما تحویل می‌دهد. علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج می‌شود.

در دنیای امروز اگر از هر کاربر گوشی هوشمند در مورد خرید مجله خبری موبایل مارکت سوال کنید به ظرفیت خوب این برند در حفظ باتری و قدرت آن صحبت می‌کند. این ظرفیت و قابلیت، ویژگی با اهمیتی است که در زمان خرید برای هر خریدار بسیار مهم است. از نکاتی که حتما باید در هنگام خرید به آن توجه داشت می‌توان به ظرفیت باتری، قدرت باتری در نگهداری شارژ و شارژ گوشی با استفاده از قابلیت فست شارژ یا شارژ سریع نام برد. رشد و گستردگی استفاده از گوشی‌های هوشمند به خصوص برند شیائومی، دلیل محبوبیت روز افزون آن شده است. تا به امروز بسیاری از مدل‌های متنوع با توجه به نیاز کاربر تولید شده است که بهترین این مدل‌ گوشی Xiaomi 12s Ultra می‌باشد که قدرت زوم تا 120 برابر و همچنین کیفیت بسیار مطلوب در ثبت تصاویر را برخوردار است.

  • یکی از دلایل شهرت و محبوبیت گوشی‌های شیائومی، رابط کاربری زیبا و چشم‌نواز این برند است که با عنوان MIUI شناخته می‌شود.
  • بخش عمده‌ای از فعالیت این شرکت به تولید و ساخت موبایل‌های هوشمند محدود می‌شود.
  • منظور قلم های موجود در گوشی های هوشمند نیست بلکه همین خودکارهای معمولی که در طول روز از آن استفاده می کنیم.

پس از توضیحات مختصری راجع به زیر مجموعه‌هایی از شیائومی، جای آن است که توضیحات مختصر، یا به عبارت دیگر تنها گوشه‌ای از اطلاعات گوشی‌های هوشمند شیائومی را به اختصار بیان کنیم. کمپانی Yeelight شیائومی نیز تخصص در طراحی و تولید محصولات متنوعی مانند چراغ‌های هوشمند دارد. نکته دیگر آنکه بر خلاف بسیاری از محصولات دیجیتال در دنیا که با واسطه به فروش می‌رسد و بنابراین بر قیمت آن افزوده می‌شود، این شرکت تمامی محصولات و تکنولوژی خود را بدون واسطه عرضه می‌کند.

Xiaomi Redmi Note 9 Pro 5G 8/256GB Mobile Phone

با این حال، برای خرید این گوشی ها مجبور نخواهید بود که هزینه زیادی بکنید این گوشی های هوشمند روی اندروید وان اجرا می شوند، بنابراین شما یک تجربه اندروید خالص را خواهید داشت. Xiaomi Poco F3 نیز گزینه خوبی است، به خصوص اگر از بازی کردن لذت می برید. سیاست گذاری های وب‌سایت شیائومی ۳۶۰ با نهایت احترام به حقوق مشتری ، تحویل محصول با بالاترین کیفیت ، کوتاه ترین زمان و قیمت گذاری منصفانه تنظیم شده است. قیمت گوشی شیائومی با وجود قابلیت‌های سخت‌افزاری بسیار عالی و سیستم دوربین بی‌نظیر، بسیار پایین است و اگر به دنبال خرید یک گوشی با مشخصات گوشی‌های پرچمدار ولی با قیمت پایین هستید، خرید گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کار سبب شد که شیائومی بدون پیچیده‌تر کردن دسته‌بندی محصولاتش، گوشی‌های متنوع‌تری تولید کند.

لیست قیمت گوشی شیائومی

در سری Mi شیائومی محصولات متوعی را تولید کرده اما گوشی موبایل شیائومی مدل Mi A3یکی از منحصر به فرد‌ترین مدل‌های این سری محبوب شیائومی است. Mi A3 تمامی چیزی که شما از یک گوشی موبایل اندروید با امکانات روز می‌خواهید در خود دارد. علاوه بر امکانات کافی، این دستگاه قیمتی بسیار مناسب داشته و به عوان یک گوشی ارزان قیمت امکانات بسیاری از گوشی‌های گران دیگر برند‌ها را به شما عرضه می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو ام 5 اس

اما قطعاتی که شیائومی در گوشی‌های خود با نام‌های می و ردمی به کار برد توجه همگان را به خود جلب کرد. این شرکت از معدود شرکت‌های چینی بود که در اکثریت مدل‌های خود از پردازنده آمریکایی کوالکام بهره می‌گرفت. لیست قیمت گوشی های شیائومی، در فروشگاه اینترنتی نیکسل به صورت پیوسته به روز می‌شود تا کاربران بتوانند در گوشی موردنظر خود را با بهترین قیمت در بهترین زمان خریداری کنند. این دستگاه به قدری موفقیت آمیز بود که این شرکت تصمیم گرفت به ساخت گوشی ادامه دهد. این به خوبی جواب داد، زیرا شیائومی در سال 2016 به پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شد.

در حال حاضر آخرین مدلی که این شرکت معرفی کرده، Note 11 است که جوابگوی نیاز کاربران این رده می‌باشد و با توجه به سخت افزارش قیمتی بین 5 تا 7 میلیون تومان دارد. تمرکز اصلی شرکت شیائومی در ساخت سری ردمی بر روی کاربرانی بوده که بیشتر به دنبال گوشی میان رده‌ای با بودجه کم هستند. سری ردمی با عدد بعد خودش شناخته می‌شود و هر مدلی که معرفی می‌شود به مقدار این عدد اضافه می‌شود. در حال حاضر آخرین مدلی که در این سری معرفی شده، گوشی Redmi 10 بوده است که مدل‌های Redmi 10A و Redmi 10C در ادامه این مدل با قیمت‌های کمتر معرفی شدند که در بازار در حال حاضر بین 3 تا 5 میلیون تومان قیمت دارند. در کنار کیفیت بسیار بالا و به صرفه بودن محصولات شیائومی، طراحی ظاهری قوی و منحصر به فرد این محصولات نیز توجه بسیاری از سخت پسندان را به خود جلب می‌کند. از دیگر مزیت‌های محصولات شیائومی، داشتن ویژگی‌هایی متفاوت از سایر محصولات برندهای دیگر است که تمام کاربران را متحیر می‌سازد.

البته این شرکت پس از مدتی از تولید هر مدل، تغییراتی جزئی در آن ایجاد می‌کند تا آن گوشی به روز باقی بماند. رده‌ی گوشی شیائومی می مکس چندین سال است که گوشی جدیدی به بازار معرفی نکرده است. رده‌ی Mi Max مشخصات ضعیف‌تری و طراحی قدیمی‌تری در مقایسه با رده‌های می و می نوت دارد ولی باتری‌های آن‌ها ظرفیت‌هایی باورنکردنی دارند. جدیدترین محصول از این رده، گوشی شیائومی می مکس ۳ است که دارای یک باتری فوق‌العاده‌ی ۵۵۰۰ میلی‌آمپری است. با این حال، این گوشی در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد و از آن زمان تا کنون، این برند، نسخه‌ی دیگری از سری می مکس بیرون نداده است.