ارتباطات همراه سونی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-اصفهان موبایل مارکت

اگه برنامه های مورد نظر شما در google play دانلود نمیشن، به احتمال زیاد حافظه کش این برنامه پر شده. اگه عملیات دانلود تو سایر سایتها و منابع انجام نمیشه، حتما حافظه دستگاه رو بررسی کنین. خیلی وقتا پر بودن حافظه گوشی مانع از این میشه که فایل ها به درستی و بدون دردسر دانلود بشن. ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم. دوربین‌های پشتی مانند مدل سال 2022، برای استفاده کاربرانی که با دنیای عکاسی آشنا نیستند، خیلی گزینه‌های خوبی نیستند. از نظر عملکرد نیز با توجه به پردازنده اسنپدراگون 888 که همچنان جزو برترین تراشه‌های اندرویدی است و همچین 12 گیگابایت رم، خیالتان باید راحت باشد.

  • جالب است بدانید که سونی قرار است به زودی از گوشی جدید خود یعنی سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ نیز رونمایی کند.
  • این گوشی که یکی از برترین گوشی های سونی 2022 است، دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رزولوشن 1080 × 2520 و رفرش ریت 120 هرتزی است که قطعا کارکرد روانی خواهد داشت.
  • با اینکه در این مدل خبری از لنز پریسکوپی متغیر با زوم 3 برابری و 4.4 برابری نیست ، در عوض شما بزرگنمایی بدون افت کیفیت 2.5 برابری را امسال و در این مدل دریافت خواهید کرد.
  • سونی اندازه کوچک سری Xperia 5 را در نسخه جدید حفظ کرده ، اما برخی از ویژگی‌ های برادر بزرگترش یعنی مدل اکسپریا وان مارک IV و قیمت بیشتر را به مدل جدید اضافه کرده است.

ما همیشه سونی را با لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و تجهیزات حوزه تکنولوژی می‌شناسیم و این برند مدتی طولانی است که بهترین گوشی‌های موجود در بازار را نیز طراحی می‌کند. در این مقاله اطلاعاتی از گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 در اختیارتان قرار می‌گیرد. گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ که به تازگی و در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۲ عرضه شده در واقع آخرین نمونه از گوشی‌های پرچمدار برند سونی است. “دوره گوشی های سونی سر اومده.” شاید گفتن این حرف خیلی خوشایند نباشه ولی واقعیته. سونی البته بعد عصر طلاییش چند باری سعی در کامبک به بازار رو داشت که موفق نبود.

آموزش افزایش نور چراغ قوه و فلاش عکاسی گوشی های Xperia Z,Z1,Z2و…

آیکون سه نقطه بخش بالایی صفحه رو بزنین و گزینه Show system apps رو انتخاب کنین. بعدش به ترتیب گزینه های Clear Cache و Clear Data رو انتخاب و گوشی رو ریستارت کنین. اینطوری مشکل دانلود نکردن گوشی سونی برطرف میشه و میتونین فایل یا فایل های مورد نظرتون رو به راحتی دانلود کنین. گاهی ظاهرا اتصال اینترنت برقراره و مشکلی وجود نداره؛ اما با این حال گوشی نمیتونه فایل های مورد نظر شما رو دانلود کنه. مشکلات اینترنت در این شرایط اصلی ترین عامل دانلود نشدن فایل ها در گوشی های هوشمند به شمار میرن.

Sony Xperia T3 D5103 32GB

گوشی سونی Xperia 5 IV رسما معرفی شد و همراه با آن ، سری گوشی های سال 2022 این کمپانی ژاپنی را اکنون باید تکمیل شده دانست. سونی اندازه کوچک سری Xperia 5 را در نسخه جدید حفظ کرده ، اما برخی از ویژگی‌ های برادر بزرگترش یعنی مدل اکسپریا وان مارک IV و قیمت بیشتر را به مدل جدید اضافه کرده است. با توجه به IT گارتنر، در فصل سوم ۲۰۰۶، سونی اریکسون چهارمین سازنده بزرگ تلفن همراه در دنیا بعد از نوکیا، موتورولا، سامسونگ است. یکی دیگه از ترفندهای رفع مشکل دانلود نکردن موبایل سونی، پر بودن فضای حافظه و عدم وجود فضای کافی برای ذخیره کردن برنامه هاس.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia XZ2 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

پس از آن گوشی را با کابل USB به رایانه وصل کرده و مطابق مراحل پیش بروید. نرم افزار را اجرا کرده و منتظر بمانید تا موبایل شما را شناسایی کند. در مرحله بعدی آپدیت مجله خبری موبایل مارکت، یک صفحه جدید باز می شود که باید دستورالعمل های آن را به ترتیب اجرا کنید.