ایمن نگه داشتن Google Play با ویژگی ها و برنامه های جدید



ارسال شده توسط Ron Aquino، مدیر ارشد، Trust and Safety، Chrome، Android و Play

Google Play سکوی راه‌اندازی برای میلیون‌ها ،ب‌وکار توسعه‌دهنده بوده است تا با مصرف‌کنندگان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند، زیرا ما در تلاش برای ارائه مک، امن برای یافتن برنامه‌ها و بازی‌های عالی هستیم. ابتکارات ایمنی ما و سیاست های راه های اصلی برای ایجاد تجربه قابل اعتمادی هستند که کاربران انتظار آن را دارند. با توسعه مسئولانه این ویژگی‌ها، خط‌مشی‌ها و برنامه‌ها، می‌تو،م به شما کمک کنیم با خیال راحت تجربیات جدیدی را برای بیش از 2.5 میلیارد کاربر در 190 کشور در سراسر جهان راه‌اندازی کنید.

امروز، تعدادی از ویژگی‌ها و برنامه‌های جدید را به اشتراک می‌گذاریم تا همکاری بهتری با شما داشته باشیم و Google Play را به پلتفرمی امن برای همه تبدیل کنیم.

محافظت از ،ب و کار و کاربران خود در برابر ترافیک خطرناک و ناشناخته

راه اندازی کردیم Play Integrity API به همه توسعه دهندگان در اوایل سال جاری برای کمک به شناسایی تعاملات خطرناک و ناشناخته مانند نسخه های دستکاری شده برنامه شما یا محیط های برنامه پشتیب، نشده. زم، که کاربر اقدامی را در برنامه شما انجام می‌دهد تا بررسی کند که آیا برنامه اصلی شما در یک دستگاه Android واقعی است یا خیر، این API را صدا می‌زنید. اگر چیزی خاموش است، می تو،د تصمیم بگیرید که چه اقدامات دفاعی انجام دهید. داده های اولیه نشان می دهد که این ویژگی به توسعه دهندگان کمک کرده است تا استفاده غیرمجاز از برنامه های خود را تا بیش از 50٪ کاهش دهند.

علاوه بر سفارشی‌سازی پاسخ‌های API و راه‌اندازی آزمایش‌ها در Play Console، گزارش‌هایی را راه‌اندازی می‌کنیم تا بتو،د پاسخ‌های API را در سراسر پایه نصب خود تجزیه و تحلیل و تجزیه کنید. و به زودی، می‌تو،د پاسخ‌های Integrity API را از تنظیمات برنامه‌نویس فروشگاه Play در هر دستگاهی اشکال‌زدایی کنید. این به شما کمک می کند تا مشکلات را شناسایی کرده و استراتژی ضد سوء استفاده خود را اصلاح کنید. امروز با Play Integrity API شروع کنید اینجا.

معرفی محافظ‌های جدید در برابر حملات مرور در برنامه‌های Play

برای اینکه بتو،د ،ب و کارهای موفقی را رشد دهید و کاربران اطلاعات قابل اعتمادی داشته باشند تا به آنها کمک کند تصمیم بگیرند که آیا یک برنامه برای آنها من، است یا خیر، بسیار مهم است که بررسی های برنامه دقیق، مرتبط و واقعی باشد. در اوایل سال جاری، ما یک برنامه تهاجمی‌تر را برای توقف فعالانه حملات نادرست و هماهنگ کاربران به رتبه‌بندی برنامه‌ها ارائه کردیم. سیستم تقویت‌شده ما اکنون ناهنجاری‌ها و جهش‌های غیرقابل توضیح را در رتبه‌بندی‌های پایین ستاره بهتر تشخیص می‌دهد تا تیم ما بتواند به سرعت فعالیت‌های مشکوک را بررسی کرده و به آن پاسخ دهد. از زم، که این برنامه در ابتدای سال جاری راه اندازی شد، ما هیچ حمله بررسی عمده ای نداشته ایم که بر رتبه بندی برنامه های دانلود شده از بالا تأثیر بگذارد. ما به تقویت بیشتر برنامه با معرفی یک تاخیر اجباری 24 ساعته برای همه بررسی های دریافتی برنامه ادامه داده ایم. Play همچنین در حال بررسی راه‌هایی برای تکامل خط‌مشی ما برای کمک به اطمینان از مرتبط بودن محتوای مرورهای برنامه با تجربه برنامه و ارتقای بیشتر اطلاعات قابل اعتماد در پلت فرم است. به زودی چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت.

در حال گسترش برنامه ما برای ارائه پشتیب، مستقیم از خط مشی Play به توسعه دهندگان

در حالی که ما به توسعه‌دهندگان کمک می‌کنیم تا تغییرات خط‌مشی ما را از طریق انواع ارتباطات و آموزش‌ها درک کنند، شنیده‌ایم که شما می‌خواهید از Google پشتیب، مستقیم‌تری از خط‌مشی می‌خواهید. در اوایل سال گذشته، خط راهنمای توسعه‌دهنده Google Play خود را راه‌اندازی کردیم تا به توسعه‌دهندگان پشتیب، خط‌مشی مستقیم از طریق تلفن را بررسی کنیم. تا نیمه اول سال 2021، ما نسخه آزمایشی را به 12000 توسعه دهنده در هند افزایش دادیم و از آن زمان تاکنون، این پیشنهاد را به 44000 توسعه دهنده در 17 کشور گسترش داده ایم. امروز، برنامه Helpline نزدیک به 4000 جلسه پشتیب، خط مشی را با توسعه دهندگان تکمیل کرده است و امتیاز رضایت در حدود 90٪ را دریافت کرده است. تا کنون، این برنامه به توسعه دهندگان کمک کرده است تا مسائل مربوط به انطباق با خط مشی را بررسی کنند. ما مشتاقانه منتظریم که به زودی برنامه را برای تعداد بیشتری از شما افزایش دهیم.

راه اندازی برنامه آزمایشی Strike Removal

فراتر از حمایت سیاستی گسترده، ما همچنین یک را معرفی کردیم برنامه جدید امسال به توسعه دهندگان آموزش عمیق تری در زمینه های سیاست مهم اما معمولاً اشتباه گرفته می شود. ما می د،م که ا،ر توسعه دهندگان برای ایجاد و توزیع برنامه های خود با نیت خوب سخت کار می کنند و گاهی اوقات ممکن است ناآگاهانه خط مشی ها را نقض کنند. برنامه آزمایشی Play Strike Removal این فرصت را برای شما فراهم می کند تا با گذراندن موفقیت آمیز یک دوره آموزشی آکادمی Play و ارزیابی مربوط به نقض خط مشی، یک اخطار اجرایی را حذف کنید. ما این برنامه را با دوره‌هایی درباره نقض IP و نقض خط‌مشی هر،مه شروع کرده‌ایم که تقریباً 2 مورد از 3 تعلیق توسعه‌دهنده را تشکیل می‌دهند. امیدواریم در آینده دوره‌های بیشتری اضافه کنیم تا به شما در درک بهتر خط‌مشی‌هایی که Play را ایمن نگه می‌دارند، کمک کنیم.

پیش نمایش یک رویکرد سازگار با حریم خصوصی برای تبلیغات

ب،وان یادآوری، جعبه ایمنی حریم خصوصی برای اندروید یک ابتکار چند ساله برای ایجاد فناوری‌های نوآورانه است که هم از حریم خصوصی کاربران محافظت می‌کند و هم ابزارهایی برای ایجاد ،ب‌وکارهای دیجیتالی پررونق در اختیار شما قرار می‌دهد. هدف این راه‌حل‌ها منسوخ ، مک،سم‌های ردیابی فعلی و محدود ، تکنیک‌های ردیابی مخفی مانند اثر انگشت است. برای انجام این کار، ما روی قابلیت‌های اصلی تبلیغاتی کار می‌کنیم که نیازی به دسترسی به شناسه‌های بین برنامه‌ای مانند شناسه آگهی ندارند. شما می‌تو،د از این راه‌حل‌ها به‌صورت جداگانه یا با هم برای هدف‌یابی تبلیغات و اندازه‌گیری آن‌ها برای ایجاد کمپین‌های کارآمد استفاده کنید، و در عین حال از حریم خصوصی کاربران بهتر محافظت کنید. ما در حال همکاری نزدیک با صنعت و توسعه دهندگان هستیم. امروز، می‌تو،د پیش‌نمایش‌های توسعه‌دهنده را آزمایش کنید، طراحی ادغام‌ها را شروع کنید و بازخورد خود را برای ما ارسال کنید.به ،وان یک پلتفرم، ما تنها زم، موفق می شویم که توسعه دهندگان ما موفق شوند. ما هر روز با شرکای مانند شما کار می‌کنیم تا چالش‌های پیش روی شما را درک کنیم، به راه‌اندازی برنامه‌های نوآورانه در Google Play کمک کنیم، و اطمینان حاصل کنیم که برنامه‌ها ایمن و مورد اعتماد کاربران مش، ما باقی می‌مانند. از مشارکت شما در تبدیل Google Play به یک پلتفرم امن و قابل اعتماد برای همه متشکریم.


منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/11/keeping-google-play-safe.html