پشتیبانی و پاداش دادن به برنامه‌ها و بازی‌های عالی در Google Play



ارسال شده توسط Tom Grinsted، مدیر محصول گروه، Google Play

پشتیب، و پاداش دادن به برنامه‌ها و بازی‌های عالی در Google Play

در Google Play، ماموریت ما تسهیل روابط بین کاربران Android و توسعه‌دهندگان برنامه و بازی است و به ده‌ها هزار ،ب‌وکار در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا در ا،یستم تلفن همراه رشد کنند. هر روز، با هم، به میلیاردها نفر کمک می‌کنیم تا تجربیات جذاب، مفید و غنی را در دستگاه‌هایشان کشف کنند، به همین دلیل است که ما به کیفیت تجربه‌ای که در Play Store ارائه می‌دهیم بسیار اهمیت می‌دهیم.

برای انجام این کار، ما دائماً در حال توسعه راه‌های جدیدی برای تبلیغ و حمایت از ،اوین با کیفیت بالا در طول چرخه عمر هستیم، از ،ب و مشارکت گرفته تا حفظ و ،ب مجدد. در ماه‌های آینده، ما پیشرفت‌هایی را در Google Play و Google Play Console ارائه می‌کنیم که رویدادها، محتوا و پیشنهادات کلیدی شما را در تجربه Google Play جاسازی می‌کنند. این تغییرات برای کمک به شما برای دستیابی به افراد بیشتری، بهبود کشف ،اوین با کیفیت بالاتر و بهینه سازی حضور شما برای بیشترین تأثیر ممکن طراحی شده اند.

برای کمک به شما در پیمایش این به‌روزرس،‌ها، تفکر و مسیر اصلی خود را زودتر به اشتراک می‌گذاریم، و ویژگی‌های جدیدی را برای کمک به رشد شما در طول چرخه عمر کاربرانتان با شما راه‌اندازی می‌کنیم. پس ادامه مطلب را بخو،د!

تقویت موفقیت توسعه دهندگان در طول چرخه عمر

به ،وان یک شریک، ما بر کمک به توسعه دهندگان برای موفقیت تمرکز کرده ایم. در ا،یستم اپلیکیشن‌های امروزی، جایی که وفاداری و مشارکت مجدد بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است، ما فرصت‌های بیشتری را برای توسعه‌دهندگان ایجاد می‌کنیم تا از سطوح ما نه تنها برای یافتن کاربر، که برای اولین بار استفاده می‌کنند، بلکه برای تعامل و ،ب مجدد استفاده کنند. آنها

برای ،اوین انتخابی، LiveOps یک کانال کلیدی برای دسترسی مستقیم به کاربران در Google Play با پیشنهادات، راه‌اندازی‌ها و رویدادهای عالی است. LiveOps به ،اوینی مانند Rise of Kingdoms، Paramount+ و MyFitnessPal کمک کرده است تا محتوای جدید هیجان انگیزی را اضافه کنند که الهام بخش کشف، مشارکت مجدد و ،ب درآمد است. به طور متوسط، توسعه‌دهندگ، که از LiveOps استفاده می‌کنند 3.6% افزایش درآمد و 5.1% افزایش در 28DAU در مقایسه با ،اوین مشابهی که این کار را نمی‌کنند، افزایش می‌دهند. رویدادهای انفرادی در حال حاضر پیشرفت های قانع کننده ای را از Play به دست آورده اند.

تمام متن
داده‌های پخش: رشد اضافی توسط LiveOp واقعی
تجزیه و تحلیل: صدک 90 از بیش از 70 گروه اخیراً liveOps در مقابل گروه کنترل با فاصله اطمینان 0.9 اجرا شده است.

برای تسریع این عملکرد، در ماه‌های آینده، نحوه استفاده از محتوای شما در Google Play را با ایجاد مکان‌ها و قالب‌های جدید با تأثیرگذاری بالا گسترش می‌دهیم. این به طور عمیقی با تجربیات کاربران، از صفحات اصلی آنها، از طریق جستجو و کشف، در لیست های ،وان شما و مستقیماً از طریق پیوندهای عمیق در برنامه های شما ادغام می شود.

تمام متن
قالب‌های محتوای جدید به کاربران کمک می‌کند محتوای باکیفیت را برای لذت بردن از آن کشف و دوباره کشف کنند. طراحی نهایی ممکن است متفاوت باشد.

برای کمک به شما برای استفاده کامل از فرصتی که محتوای Play ارائه می‌کند، تغییرات کلیدی را در Play Console ایجاد می‌کنیم. اینها با تغییر نام LiveOps به “محتوای تبلیغاتی” این نشان‌دهنده گستردگی محتوایی است که می‌تو،د امروز به Play ارسال کنید، و انواع محتوای جدیدی را که به مرور زمان اضافه خواهیم کرد. ما همچنین قالب را به روز کرده ایم دستورالعمل ها، سهمیه های اولویت دار، و اکنون دانلودهای انبوه داده را فعال کنید. اگر شما یکی از هزاران ،و، هستید که در حال حاضر از محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کنید، برای اطلاعات بیشتر به دنبال پیام‌هایی در صندوق ورودی کنسول Play خود بگردید. ما به دنبال افزایش دسترسی به برنامه ها و بازی های بیشتر در سال آینده هستیم.

این تغییرات فرصت‌های بیشتری را برای استفاده از رویدادهای شما برای افزایش مخاطبان فعال و درآمد به ارمغان می‌آورد. مشاهده و تبلیغ در سراسر Play نیز به کیفیت ،وان و محتوای فردی شما بستگی دارد. بنابراین مطمئن شوید که به روز رس، ما را بررسی می کنید دستورالعمل ها و توصیه های محتوا.

،ید مجدد رانندگی

یکی دیگر از بخش‌های کلیدی چرخه حیات، بازگرداندن کاربر، است که ،وان شما را قبلاً امتحان کرده‌اند. همانطور که ا،یستم های تلفن همراه به رشد خود ادامه می دهند و توسعه دهندگان به سرمایه گذاری بلندمدت ادامه می دهند، این کانال رشد اهمیت بیشتری پیدا می کند.

به همین دلیل است که معرفی می کنیم فهرست‌های فروشگاه سفارشی کاربران پراکنده. این‌ها به شما امکان می‌دهند داستان متفاوتی را برای کاربر، در Play تعریف کنید که قبلاً برنامه‌ها یا بازی‌های شما را حذف نصب کرده‌اند. از آنجایی که فهرست‌های فروشگاه ما مانند پوششی که هنگام تعامل با یک تبلیغ برنامه در YouTube می‌بینید، قدرت تجربه‌هایی دارد، پیام‌های سفارشی بازیابی شما را می‌توان در سطوح مختلف Google توسط کاربران مشاهده کرد.

در ماه‌های آینده، ما همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه Google Play می‌تواند به فعال ، بازیابی بیشتر برای ،اوین عالی و با کیفیت کمک کند. فهرست‌های فروشگاه سفارشی کاربران پراکنده تا پایان سال جاری عرضه می‌شوند و می‌تو،د با تکمیل ، آن، علاقه خود را برای استفاده از آن‌ها ابراز کنید. این فرم.

اهمیت دادن به کیفیت – ،ید برنامه ها و بازی های با کیفیت بالا

تمرکز ما بر ایجاد سفرهای هیجان انگیز و تازه برای کاربران در Play است. در میان سیگنال های دیگر، عوامل ارزیابی کیفیت در قضاوت تیم های ما و تصمیمات تحریریه است. کاربران انتظار تجربه‌های عالی را دارند و هدف ما حمایت از ،اوینی است که انتظارات آنها را برآورده می‌کنند، به همین دلیل است که کیفیت یکی از جنبه‌های کلیدی کشف است.

ابتدا در نظر می گیریم کیفیت درون برنامه ای. ما به مجموعه‌ای از عوامل نگاه می‌کنیم، از جمله: آیا ،وان شما دارای طراحی زیبا و محتوایی است که کاربران را برای طول، مدت درگیر می‌کند؟ آیا تجربه ورود شما واضح است، و آیا تبلیغات به خوبی ادغام شده است؟ آیا ،وان شما دارای ناوبری، کنترل‌ها و دسترسی به منو است؟ آیا شما ملاقات می کنید دستورالعمل ها برای رفتار عملکردی در تمام عوامل شکلی که شما پشتیب، می کنید؟ و ،وان شماست در دسترس به همه کاربران؟

کیفیت فنی یکی دیگر از ملاحظات مهم است. بسته به کاربر و دستگاه می‌تواند بسیار متفاوت باشد، بنابراین ما معیارهای ،ابی و ANR جدیدی را با تمرکز بر کاربر در بخش حیاتی Android معرفی می‌کنیم. این موارد به‌طور فزاینده‌ای بر درمان‌های فروشگاه Play تأثیر می‌گذارد – کاربران را از ،اوینی که احتمالاً تجربه ضعیفی را در دستگاه‌های خاص خود ارائه می‌دهند دور می‌کنند و به سمت مواردی که ممکن است من،‌تر باشند. در برخی موارد، یک هشدار ممکن است در فهرست‌های فروشگاه نمایش داده شود.

تمام متن
از 30 نوامبر 2022، اگر ،و، دارای نرخ ،ابی درک شده توسط کاربر یا نرخ ANR درک شده توسط کاربر بالاتر از 8٪ باشد، کاربران ممکن است هشدار فهرست فروشگاهی را ببینند. توجه داشته باشید که طراحی نهایی و نوشتار ممکن است تغییر کند.

اگر این خطر وجود داشته باشد که برنامه شما قبل از اینکه در Play قابل مشاهده باشد، این درمان را دریافت کند، در بخش حیاتی Android به شما هشدار می‌دهیم، بنابراین می‌تو،د اقدامات اصلاحی انجام دهید. لطفاً پست وبلاگ کیفیت برنامه ما را بخو،د تا بیشتر بد،د.

در نهایت در مورد کیفیت، ما یک نوار رتبه بندی حداقل 3.0 ستاره را برای بهبود نمودارهای برتر تعیین می کنیم. ما ابتدا تغییر رتبه‌بندی را به نمودارهای رایگان برتر در سراسر جهان و در همه عوامل شکل در فوریه 2023 راه‌اندازی می‌کنیم. اوا، سال آینده، قصد داریم این تغییر را به نمودارهای پردرآمد و پردرآمد نیز بیاوریم.

Play Console ابزارهایی برای شما دارد که می‌تو،د رتبه‌بندی خود را تریاژ کنید، به موضوعات مهمی که کاربران درباره آن می‌نویسند غوطه‌ور شوید و مستقیماً به نظرات پاسخ دهید. در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.

شفاف بودن در مورد مشارکت های ما

همانطور که به ساختن Play به یک پلتفرم با ارزش تر برای توسعه دهندگان ادامه می دهیم، می خواهیم مطمئن شویم که می تو،د تأثیر مثبت سطوح ما بر رشد خود را ببینید. بنابراین ما در حال به روز رس، هستیم عملکرد فروشگاه گزارش‌هایی برای بازتاب بهتر نحوه کشف ،اوین شما توسط کاربران در Play. این شامل داده‌های بیشتری از تجربیات خارج از بازی، متمایز ، ترافیک پرداختی و مستقیم از رفتار ارگ،ک کاربران در Play، و گنجاندن سفرهای اکتشافی کلیدی – به ،وان مثال، جستجوی دسته‌هایی مانند «بازی‌های پازل» – در ترافیک کاوش است. به زودی، وقتی این به‌روزرس، منتشر شد، پیامی را در کنسول Play برای شما ارسال خواهیم کرد.

همه این تغییرات به همراه سایر ویژگی های هیجان انگیزی که در کار داریم، با هم کار می کنند. بنابراین، اگر روی کیفیت تجربیات خود، توسعه پیشنهاد خود و ایجاد رویدادهای هیجان انگیز و محتوای قانع کننده سرمایه گذاری کرده اید، Play پلت فرم و شریکی است که رشد و موفقیت شما را فوق العاده افزایش می دهد.


منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/11/supporting-and-rewarding-great-apps-and-games-on-google-play.html