با راه اندازی این روال های الکسای آمازون، روال صبح خود را ساده کنید


این داستان بخشی از 12 روز نکات، به شما کمک می کند در طول فصل تعطیلات از فناوری، خانه و سلامت خود نهایت استفاده را ببرید.

فناوری هوشمند ما زم، بهترین کار را برای ما دارد که بخش‌های ضروری روزمان را خودکار کند. مطمئنا، شما ممکن است ببینید ال،ا به ،وان پیرو دستورات فردی شما، اما آیا می‌دانستید که می‌تو،د او را طوری برنامه‌ریزی کنید که بخش‌های حیاتی روال خود را با چند فرمان صوتی ساده خودکار کند؟

لوگوی 12 روز نکات

دادن یک فرمان در یک زمان به ال،ا می تواند زم، که شما برای زمان تحت فشار هستید ناخوشایند باشد (ما می د،م که هنگام آماده شدن برای کار چقدر آشفته می شود). خوشبختانه، شما می تو،د رویه های خود را ایجاد کنید آمازون اکو تا بتو،د داشته باشید چندین دستور در یک زمان انجام شد. به ،وان مثال، وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، می تو،د ال،ا داشته باشید چراغ ها را روشن کن، تیترهای روزانه را برای شما بخواند و قهوه جوش را با گفتن “ال،ا، صبح بخیر” شروع کنید.

روال های سفارشی همچنین می تواند شامل روشن تر ، چراغ ها در صبح، گزارش ترافیک برای رفت و آمد روزانه و پخش آهنگ های مورد علاقه شما باشد – اساسا خودکار ، تمام کارهایی که معمولاً انجام می دهید. هدف روتین های ال،ا این است که روز شما را یکپارچه و سازنده کند. در اینجا چیزی است که برای شروع باید بد،د. شما همچنین می تو،د یاد بگیرید کدام تنظیمات ال،ا را ​​باید در اسرع وقت تغییر دهید، و پنج نکته برای راه اندازی دستگاه اکو جدید.

چگونه یک روال ال،ا در آمازون اکو ایجاد کنیم

1. برنامه آمازون ال،ا را ​​در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.

2. ضربه زدن کارهای روزمره.

3. روی علامت مثبت (+) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

4. انتخاب کنید وقتی این اتفاق می افتد و نحوه اجرای روال را انتخاب کنید. اینها گزینه های شما هستند:

روتین های ال،ا

اسکرین شات توسط Katie Conner/CNET

  • صدا: فرمان صوتی شما روال را آغاز می کند. به ،وان مثال، “ال،ا، من بیدار هستم” یا “ال،ا، روزم را شروع کن”.
  • برنامه: زم، را برای ال،ا تعیین کنید تا روال خود را شروع کند. شما نیازی به a نخواهید داشت کلمه بیدار برای این.
  • دستگاه: ال،ا اقدامات را با استفاده از آمازون اکو هاب شما انجام می دهد.
  • محل: وقتی به جایی می رسید، مانند خانه، ال،ا می تواند روال خود را برای آن مکان شروع کنید.
  • زنگ خطر. هشدار: وقتی زنگ هشدار را رد می کنید، روال شما شروع می شود.
  • دکمه اکو: دکمه اکو آمازون خود را فشار دهید برای شروع یک روال

5. بعد، ضربه بزنید اقدام را اضافه کنید و هر کاری را که می خواهید ال،ا در طول این روال انجام دهد را انتخاب کنید.

6. انتخاب کنید از جانب برای انتخاب اینکه کدام یک از دستگاه های آمازون شما روال را کنترل کند.

7. ضربه بزنید ايجاد كردن.

هی ال،ا کمکم کن بیدار بشم

ال،ا می تواند برنامه صبحگاهی شما را حتی قبل از بیدار شدن شروع کند. برنامه‌ای تنظیم کنید که به ال،ا می‌گوید به آرامی چراغ‌ها را روشن کند و شروع به دم ، قهوه‌تان کند. هنگامی که بیدار شدید، بگویید: «هی، ال،ا، صبح بخیر» تا روتین صبحگاهی شما فعال شود. اقدامات را به گونه ای تنظیم کنید که Amazon Ec، وضعیت آب و هوا را برای شما بخواند، خلاصه ایمیل شما را ارائه دهد، آنچه در تقویم شما برای آن روز وجود دارد را کاهش دهد و به شما اطلاع دهد که در اخبار چه خبر است.

Amazon Ec، (نسل چهارم) یک بلندگوی هوشمند جامد با صدای عالی است. در واقع، این بلندگوی هوشمند مورد علاقه ما در میان همه موجود در بازار است. تمام هوشمندی های ال،ا را ​​با بلندگوی ،یب می کند که صدایی عالی نیز دارد.

این بلندگو با ده‌ها دستگاه خانه هوشمند – از چراغ‌ها گرفته تا قفل‌ها و حسگرها – که با دستورات صوتی قابل تنظیم هستند، متصل می‌شود. Ec، حتی در زم، که دور هستید مفید است، زیرا اگر میکروفون های بلندگوی هوشمند شما صدای ش،تن شیشه یا هشدار دود را تشخیص دهند، ال،ا می تواند هشدار ارسال کند. در حالی که قیمت لیست 99.99 دلار است، اغلب می‌تو،د Amazon Ec، (نسل چهارم) را با قیمت بسیار ارزان‌تری در فروش پیدا کنید. بررسی Amazon Ec، (نسل چهارم) ما را بخو،د.

شما در حال دریافت هشدارهای قیمت برای Ec، (نسل چهارم) | با صدای ممتاز، هاب خانه هوشمند و ال،ا | زغال چوبی

ال،ا می تواند رفت و آمد شما را لذت بخش تر کند

لیست پخش مورد علاقه صبحگاهی شما برای بیدار شدن از خواب ضروری است (به غیر از تمام قهوه ای که اخیراً نوشیده اید). می‌تو،د به ال،ا بگویید که شروع به پخش موسیقی بیدارباش کند، و اگر در شهری شلوغ رفت و آمد می‌کنید، خواندن گزارش ترافیک از ال،ا نیز می‌تواند مفید باشد.

برای فعال ، ال،ا از یک فرمان صوتی مانند “Hey, Alexa, I’m commuting to work” استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید عملی را اضافه کنید که به ال،ا می‌گوید چراغ‌ها و دوشاخه‌های هوشمند شما را نیز خاموش کند، فقط در صورتی که فراموش کردید.

بیشتر بخو،د: موسیقی روی بلندگوی ال،ای شما می تواند صدای بهتری داشته باشد

smart-،me-timelapse-1-3-497077

می تو،د مطمئن شوید که وقتی به خانه می رسید چراغ هایتان روشن می شود.

تریستان راینهارت/CNET

ال،ا می تواند وقتی به خانه می رسید چراغ ها را روشن کند

آیا خوب نیست که به خانه‌ای با نور خوب به خانه برسید، نه اینکه سعی کنید از پله‌های تاریک منتهی به درب ورودی خود بالا بروید؟ شما می تو،د یک روال صوتی تنظیم کنید، اما ما روال موقعیت مک، را برای این برنامه دوست داریم.

فقط باید انتخاب کنید محل از گزینه ها و آدرس منزل خود را وارد کنید تا نزدیک شدن به خانه شما این روال را آغاز کند. هنگامی که تنظیمات اولیه را انجام دادید، می تو،د اقداماتی مانند روشن ، چراغ های ایوان هنگام رسیدن به خانه به روال اضافه کنید.

ال،ا می تواند به شما کمک کند سریعتر بخوابید

هنگامی که در رختخواب خود آرام شدید و برای چرت زدن آماده شدید، روال قبل از خواب خود را با استفاده از عبارت محرک دیگری شروع کنید — می تواند چیزی شبیه به “ال،ا، من برای خواب آماده ام” باشد. برای این روال، باید مطمئن شوید که عملکردی را فعال کرده اید که به ال،ا اجازه می دهد چراغ های شما را خاموش کند.

اگر معمولاً یک سخت به خواب رفتن، استفاده کنید موسیقی اقدام برای پخش صداهای باران یا موسیقی آرامش بخش. می‌تو،د آهنگ‌ها و فهرست‌های پخش را از کتابخانه، آمازون موزیک، iHeartRadio، Pandora و TuneIn خود پخش کنید. فراموش نکنید که یک تایمر تنظیم کنید تا موسیقی خاموش شود تا تمام شب پخش نشود.

نشانگرهای آمازون اکو بیشتری می خواهید؟ اینجاست نکاتی برای استفاده حدا،ری از تایمرها و آلارم های ال،ا. ما نیز می تو،م به شما کمک کنیم م،ی همه آن چراغ های رنگی در آمازون اکو را رمزگشایی کنید.

نکات بیشتر ال،ا:


منبع: https://www.cnet.com/،w-to/simplify-your-morning-routine-by-setting-up-these-amazon-alexa-routines/#ftag=CAD-01-10aai3d