فروش ضعیف آیفون 14 پلاس می تواند باعث شود اپل قیمت آیفون 15 پلاس را کاهش دهد



مدل های غیر پرو آیفون 14، به ویژه آیفون 14 پ،، آنطور که اپل می‌خواست عمل نکرده است و ظاهراً این شرکت را مجبور کرده است که منابع تولید را به سمت آیفون 14 پرو و ​​پرو م، هدایت کند. طبق گزارش ها، این شرکت در حال طراحی یک برنامه بازی برای اطمینان از بهتر شدن است فروش آیفون 15

اپل از استراتژی معمول خود مبنی بر تج، کل سری آیفون 15 به جدیدترین تراشه گوشی هوشمند خود منحرف شد و همچنین طراحی جلویی جدید و دوربین جلوی 48 مگاپی،لی را منحصراً در مدل های گران تر قرار داد.

نتیجه نهایی ،یبی با دو مدل استاندارد بود – آیفون 14 6.1 اینچی و آیفون 14 پ، 6.7 اینچی که جایگزین آیفون 13 مینی 5.4 اینچی شد – که به نظر می رسید به سری آیفون 13 تعلق دارد، بنابراین جای تعجب نیست که اینطور نباشد. بسیاری از مردم می خواستند آنها را ب،ند، به خصوص با همان قیمت های سال گذشته. حتی برای به دست آوردن علاقه مصرف کننده.
برای بهبود اوضاع در سال آینده، اپل در حال بررسی چند تغییر است، بنا به افشاگری های ناور Yeux1122، که سابقه ،یبی دارد (از طریق MacRumors).
در مرحله اول، اپل در حال بررسی کاهش تمایز بین مدل های پرو و ​​استاندارد است. این گزارش شایعه قبلی را تأیید می کند که همه مدل ها دارای این ویژگی هستند برش جزیره پویا. اینکه آیا آیفون 15 و 15 پ، نیز نرخ تازه سازی بالاتری خواهند داشت، باید دید. به غیر از آن، مدل های استاندارد ممکن است دوربین اصلی 48 مگاپی،لی آیفون 14 پرو را نیز داشته باشند.
را
در مرحله دوم، اپل ممکن است قیمت گذاری را نیز اصلاح کند. گزارش قبلی گفته بود که اپل می تواند قیمت بالاترین مدل را افزایش دهید، که ظاهراً به ،وان شناخته می شود آیفون 15 اولترا و نه آیفون 15 پرو م،.

Yeux1122 اشاره می کند که اپل یک استراتژی قیمت گذاری تهاجمی را برای سری آیفون 15 اتخاذ خواهد کرد. این شرکت احتمالاً می‌خواهد شکاف قیمتی بین Plus را که از 899 دلار شروع می‌شود و Pro که از 999 دلار شروع می‌شود، افزایش دهد.

در نهایت، شایعه امروز همچنین از گزارش هایی پشتیب، می کند که اپل به دنبال آن است تمایز بیشتر بین مدل‌های رده بالا و نشان می‌دهد که تامین‌کنندگان تأیید کرده‌اند که آیفون 15 پرو و ​​15 اولترا دارای مواد و دوربین‌های متفاوتی خواهند بود. این با گزارش‌هایی مطابقت دارد که می‌گویند آیفون 15 اولترا دارای شاسی تیت،ومی و دوربین جدید زوم پریسکوپ خواهد بود.

به عبارت دیگر، تفاوت‌های موجود در همان خط تولید و همچنین بین مدل‌های پایه و حرفه‌ای به‌طور مفصل تا جایی که بازار بتواند آنها را درک کند، بازسازی می‌شود.» – Yeux1122 [Ma،e Translated]

را
به‌طور خلاصه، اپل می‌خواهد مدل‌های کاملاً متمایز در سری آیفون 15 را برای گروه‌های مصرف‌کننده متمایز داشته باشد.

طبق گزارش های قبلی، آیفون 15 ممکن است لبه های گرد داشته باشد، اگرچه یک شایعه وجود دارد در مورد این موضوع، دکمه‌های حالت جامد و یک پورت USB بحث ،د و آیفون 15 پرو و ​​اولترا می‌توانند دارای یک سنسور جدید سونی


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Dismal-iP،ne-14-Plus-sales-could-make-Apple-reduce-iP،ne-15-Plus-price_id144512