به‌روزرسانی‌های جدید دوربین Galaxy S22 به شما امکان می‌دهد مانند یک حرفه‌ای ستاره‌ها را ثبت کنید – اتاق خبر جهانی سامسونگ


در اوایل سال جاری، سری گل،ی S22 دوربین حرفه ای گوشی های هوشمند را با ویژگی های پیشرفته Nightography معرفی کرد. اکنون، آن دوربین حتی بهتر شده است. با نسخه به روز شده برنامه Expert RAW و یک برنامه کاملاً جدید به نام دستیار دوربین،1 شما می تو،د ع، هایی با ظاهر حرفه ای بگیرید.

با Astrop، از کهکشان ع، بگیریدبه در Expert RAW

Expert RAW قابلیت‌های عکاسی در شب S22 را با ویژگی قدرتمند Astrop،to ارتقا می‌دهد. این ویژگی کاملاً جدید به ستاره‌ها و علاقه‌مندان به فضای باز اجازه می‌دهد ع،‌های واضح و زیبایی از صورت‌های فلکی و فعالیت‌های آسمان تاریک بگیرند.

به سادگی راهنمای آسمان را روشن کنید تا مکان صورت های فلکی، گروه های ستارگان، سحابی ها و سایر اجرام آسم، در منظومه شمسی را مشخص کنید. دوربین شما از فناوری ت،یم‌بندی پیشرفته هوش مصنوعی و پردازش چند فریمی بر اساس حرکات یک جرم آسم، برای گرفتن ع، در یک دوره زم، مشخص استفاده می‌کند. در نتیجه، ع، های خیره کننده ای از ستارگان می گیرید که به نظر می رسد با تج،ات حرفه ای درجه یک گرفته شده اند.

اگر دوست دارید جنبه هنری خود را کاوش کنید، می تو،د از ویژگی Multiple Exposures برای گرفتن چندین ع، به طور همزمان استفاده کنید و سپس از حالت های Overlay برای ،یب آنها در یک ع، برجسته استفاده کنید. همچنین می تو،د با قرار دادن چندین تصویر بر روی هم خلاقیت و آزمایش خود را آزاد کنید تا ع، های انتزاعی باورن،ی ایجاد کنید.

برای دسترسی به نسخه بتا Astrop،to و Multiple Exposure، به گزینه های Special P،to در منوی تنظیمات Expert RAW بروید.

برنامه دستیار دوربین به شما امکان می دهد با شرایط خود ع، بگیرید

هر عکاس مشتاقی سبک عکاسی خاص خود را دارد، بنابراین داشتن دوربینی که قدرت خلاقیت را در اختیار شما قرار دهد بسیار مهم است. با برنامه جدید دستیار دوربین، می‌تو،د ویژگی‌های خودکاری را که می‌خواهید برای یک تجربه عکاسی کاملاً سفارشی استفاده کنید، انتخاب و انتخاب کنید.

می تو،د برنامه را از فروشگاه گل،ی یا برنامه Good Lock دانلود کنید. پس از نصب برنامه، می‌تو،د با کلیک ، روی نماد برنامه، رفتن به برنامه Good Lock یا دسترسی به منوی دستیار دوربین در زیر تنظیمات دوربین در برنامه دوربین اصلی خود، این ویژگی را اجرا کنید.

برنامه دستیار دوربین به شما این امکان را می دهد که برخی از ویژگی ها را روشن یا خاموش کنید، از جمله تعویض خودکار لنز، HDR خودکار و شاتر سریعتر. برای مثال، هنگام انتخاب تعداد ع،‌هایی که می‌خواهید پس از خاموش شدن تایمر بگیرید، گزینه‌های بیشتری نیز دارید.

اپلیکیشن Camera Assistant به شما امکان می دهد از ویژگی های کلیدی زیر لذت ببرید:2

  • HDR خودکار: اگر می خواهید تصاویر جوی بدون جلوه HDR بگیرید، اکنون می تو،د به سادگی آن را خاموش کنید.

  • نرم ، تصاویر: می تو،د این ویژگی را روشن کنید تا لبه ها و بافت های تیز ع، هایتان صاف شود.

  • تعویض خودکار لنز: اکنون می تو،د ویژگی تعویض خودکار لنز را خاموش کنید، که به طور خودکار لنزهای دوربین را در محیط های تاریک یا زم، که به جسمی که در حال عکاسی هستید نزدیک می شوید تغییر می دهد. به ،وان مثال، اگر می‌خواهید به جای لنز واید از لنز تله‌فوتو برای گرفتن ع، از جسم نزدیک‌تر خود استفاده کنید، می‌تو،د به سادگی آن را در منو خاموش کنید.
  • ضبط ویدیو در حالت ع،: اکنون می‌تو،د این ویژگی را غیرفعال کنید که به شما امکان می‌دهد با فشار دادن طول، دکمه در حالت P،to، یک کلیپ ویدیویی بگیرید و از ضبط تصادفی ویدیو جلوگیری کنید.
  • تعداد تصاویر پس از تایمر: می‌تو،د پس از شمارش تایمر، چندین ع، را به‌طور خودکار پشت سر هم بگیرید. اکنون می‌تو،د تعداد ع،‌های گرفته شده (۱، ۳، ۵ یا ۷ ع،) را نیز انتخاب کنید.
  • شاتر سریعتر: این حالت به شما امکان می دهد تا هفت ع، در یک ث،ه بگیرید. این در هنگام ع، گرفتن از اجسام متحرک بسیار مفید است.

  • مهلت زم، دوربین: می‌تو،د مدت زم، که برنامه دوربین (صفحه پیش‌نمایش) به‌مدت ۱، ۲، ۵ یا ۱۰ دقیقه به‌طور مداوم روشن شود، انتخاب کنید.
  • پیش نمایش تمیز در نمایشگرهای HDMI: پیش نمایش دوربین را بدون هیچ گونه منو و دکمه در نمایشگرهای متصل به HDMI نشان دهید.

1 برنامه‌های Expert RAW و Camera Assistant ارتقا یافته در حال حاضر در سری گل،ی S22 با نسخه‌های One UI 5 یا جدیدتر موجود هستند. زمان در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، مدل و ارائه دهنده شبکه متفاوت باشد.

2 برخی از ویژگی ها در حالت ها یا لنزهای انتخاب شده در دسترس خواهند بود.


منبع: https://news.samsung.com/global/new-galaxy-s22-camera-updates-let-you-capture-the-stars-like-a-pro?utm_source=rss&utm_medium=direct