به روز رسانی 12 لیتری اندروید، نوار وظیفه، صفحه نمایش تقسیم شده و بهبودهای رابط کاربری را به سری گلکسی تب اس 8 سامسونگ می آورد – اتاق خبر جهانی سامسونگ


بزرگ‌ترین، جسورانه‌ترین و همه‌کاره‌ترین تبلت‌های Samsung Electronics، از طریق نمایشگر وسیع و عملکردهای خلاقانه و انعطاف‌پذیر، کاربرد بیشتری را برای کارهای روزمره به ارمغان می‌آورد. اکنون، با به‌روزرس،‌های 12 لیتری اندروید، تجربه نمایشگر بزرگ تبلت‌های پرچم‌دار حتی بهینه‌تر شده است و به‌روزرس،‌هایی برای سری گل،ی تب اس 8 و سایر تبلت‌های گل،ی ارائه می‌شود.1 بلافاصله.

تغییر قابل توجهی که به روز رس، 12L برای سری گل،ی تب اس 8 ایجاد می کند، اضافه شدن یک نوار وظیفه در پایین صفحه نمایش است که رابط کاربری تبلت را بصری تر و کاربرپسندتر از همیشه می کند. در آینده، کاربران سری گل،ی تب اس 8 می‌توانند از جابه‌جایی سریع‌تر، بصری‌تر برنامه، طرح‌بندی‌های قابل تنظیم‌تر، چندوظیفه‌ای بدون اصطکاک و برنامه‌هایی که بهتر از همیشه روی صفحه‌نمایش‌های بزرگ ارائه می‌شوند، لذت ببرند. Split Screen View می‌تواند تا سه صفحه را پشتیب، کند، نوار وظیفه را می‌توان به‌طور موقت پنهان کرد تا نمای صفحه‌ای همه‌جانبه‌تر شود، اعلان‌ها می‌توانند مستقیماً به صفحه ت،یم شوند و همه برنامه‌ها را می‌توان در یک طرح‌بندی شبکه‌ای مشاهده کرد. تغییراتی که کاربران می توانند انتظار داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه 12L قابلیت دسترسی و بهره وری را در جلو و در مرکز سری Galaxy Tab S8 قرار می دهد، بخو،د.

انجام چند وظیفه ای از طریق نوار وظیفه آسان شده است

آیا نیاز به دسترسی همزمان به مقالات و ویدیوها دارید؟ آیا می‌خواهید در گا،ی ع،‌های خود جستجو کنید و در عین حال به یک رشته پیام توجه داشته باشید؟ 12L با قابلیت های چندوظیفه ای گسترده، نوار وظیفه جدید و بهبود یافته سری Galaxy Tab S8 را شیک تر و پاسخگوتر از همیشه می کند. نوار وظیفه خود را با برنامه های مورد علاقه خود سفارشی کنید و بین جلسات فعال به صورت یکپارچه و سریع ضربه بزنید. نوار وظیفه همچنین دو برنامه اخیراً استفاده شده شما را در هر زمان به یاد می آورد و نمایش می دهد، بنابراین همیشه می تو،د به راحتی از جایی که کار را رها کرده اید ادامه دهید.

آیا باید چندین برنامه را همزمان مشاهده کنید؟ به سادگی دو یا سه برنامه کلیدی خود را از نوار وظیفه بکشید و رها کنید تا صفحه را ت،یم کنید و جلسات برنامه را در کنار هم ببینید. همچنین می‌تو،د با فعال ، گزینه «Swipe for Split Screen» از طریق Galaxy Labs وارد صفحه ت،یم شده شوید، ویژگی که به شما امکان می‌دهد با دو انگشت از سمت چپ، راست یا پایین صفحه بکشید تا یک برنامه جدید در صفحه ت،یم شده باز شود. برای بازگشت دوباره به صفحه اصلی، کافی است روی دکمه خانه در نوار وظیفه ضربه بزنید.

راهنمای گام به گام: به Settings > Advanced Features > Labs > روی “Swipe for Split Screen” کلیک کنید تا ویژگی روشن شود.

به حدا،ر رساندن پتانسیل ت،یم صفحه نمایش در صفحه نمایش بزرگ Galaxy Tab S8 Series

سری گل،ی تب اس 8 دارای صفحه نمایش دقیق و جادار است و به روز رس، های جدید به کاربران امکان می دهد آن را به حدا،ر برسانند و سفارشی کنند و پتانسیل بهره وری کامل تبلت خود را باز کنند.

چه بخواهید هنگام برنامه ریزی مسیر خود به جلسه در چت گروهی به روز بم،د یا بخواهید همزمان روی سبد سرمایه گذاری خود کار کنید و تغییرات قیمت سهام را بررسی کنید، اکنون راه های بیشتری برای ورود و استفاده از آن وجود دارد. ت،یم صفحه نمایش هنگامی که یک اعلان ظاهر می شود، کاربران می توانند انتخاب کنند که فوراً وارد تمام صفحه شوند یا اعلان را در کنار یک برنامه فعال در حال حاضر بکشند تا فوراً بدون ایجاد اختلال در کاری که قبلاً انجام می دادند، وارد Split Screen View شوند.

همچنین می‌تو،د از نوار وظیفه خود برای ذخیره کل گروه‌های فعالیت‌ها با ذخیره ، جفت برنامه مورد علاقه خود استفاده کنید2 در یک پوشه اگر از یک طرح بندی صفحه ت،یم شده برای تحقیق در مورد محصول جدیدی که قصد ،ید آن را دارید استفاده می شود و طرح بندی دیگر به برنامه ریزی تعطیلات اختصاص داده شده است، هر دو طرح بندی را به ،وان جفت برنامه جداگانه در نوار وظیفه ذخیره کنید و به دلخواه بین آنها بپرید.

Split Screen View می‌تواند با نمایش حدا،ر سه برنامه به طور همزمان، چندوظیفه‌ای شما را به ارتفاعات جدیدی برساند، که کاربران می‌توانند آن‌ها را مرتب کرده و اندازه آن‌ها را طوری تغییر دهند که بهترین تن، با وظایفی را که دارند انجام می‌دهند.

راهنمای گام به گام: جفت برنامه (حدا،ر سه برنامه به طور همزمان) را باز کنید > روی سه نقطه در مرز بین برنامه ها ضربه بزنید > روی نماد ستاره شکل مورد علاقه کلیک کنید > جفت برنامه را به نوار وظیفه اضافه کنید

ویژگی جدید Peek-Through باعث می‌شود در صورت نیاز، نمایش‌های Pop-Overs به ​​خوبی دیده شوند

پاپ اورها قدرتمند هستند. آنها به شما امکان می دهند رویدادها را برنامه ریزی کنید، تنظیمات را تغییر دهید و موارد دیگر، همه بدون تغییر صفحه نمایش. با این حال، گاهی اوقات هنگام اضافه ، یک رویداد یا نگاهی اجمالی به لیست کارهایتان هنگام نوشتن یادآوری، نیاز دارید که به برنامه تقویم سامسونگ خود نگاهی گذرا بیندازید، و گاهی اوقات پاپ اوورها مانع ایجاد می شوند.

با آ،ین آپدیت ها،3 می‌تو،د با لمس ، و نگه‌داشتن صفحه‌نمایش اطراف آن‌ها، مستقیماً از میان پاپ‌اورهای خود نگاه کنید. انجام این کار پاپ اورها را به طور موقت شفاف می کند تا بتو،د بقیه برنامه را در پشت آنها ببینید. به محض اینکه انگشت خود را بردارید دوباره ظاهر می شوند. از طریق لمس و نگه‌داشتن ساده، این جریان یکپارچه به شما امکان می‌دهد تصویر بزرگی را در هنگام ایجاد برنامه‌های جدید ببینید و همچنین با برنامه‌های ساعت و یادآوری کار می‌کند.

راهنمای گام به گام: تقویم/ساعت/یادآوری سامسونگ خود را باز کنید > یک رویداد جدید را در پنجره بازشو برنامه ریزی کنید > صفحه را در خارج از پنجره بازشو لمس کنید و نگه دارید تا به آن نگاه کنید.

برنامه‌های بیشتر بهینه‌سازی شده برای صفحه‌نمایش ت،یم‌شده برای تجربه بهره‌وری رضایت‌بخش

12L لیست برنامه های شخص ثالث را که در سری گل،ی تب اس 8 پشتیب، می شوند، با فعال ، همه برنامه ها برای باز ، در یک نمای پاپ آپ یا نمایش ت،یم صفحه، گسترش می دهد و اطمینان می دهد که برنامه ها به طور متن، و بهینه در یک صفحه نمایش بزرگتر ارائه می شوند.4

12L با افزودن به برنامه‌های بهینه‌سازی شده قبلی، مانند Samsung Notes و Google Meet، طیف وسیع‌تری از برنامه‌های شخص ثالث را معرفی می‌کند که همچنین برای مقیاس‌بندی و تطبیق با صفحه نمایش بزرگ‌تر طراحی شده‌اند. در ماه‌های بعد از به‌روزرس، 12L، کاربران همچنان شاهد برنامه‌های شخص ثالث بیشتری خواهند بود که برای تجربه‌های پنجره بزرگ‌تر بهینه شده‌اند. این رابط کاربری جدید چه به تنهایی و چه در نمای ت،یم صفحه نمایش، تضمین می‌کند که برنامه‌های شما حدا،ر قدرت بهره‌وری را در اختیار شما قرار می‌دهند و از هر اینچ صفحه نمایش سخاوتمندانه سری گل،ی تب S8 نهایت استفاده را می‌برند.

راهنمای گام به گام: به Settings > Advanced Features > Labs > “Multi window for all apps” را روشن کنید.

1 اندروید 12 ال برای تبلت‌های گل،ی شامل اما نه محدود به سری Tab S8، سری Tab S7، Tab S7 FE، Tab S6، Tab S6 Lite و Tab Active3 در دسترس خواهد بود.

2 App Pair حدا،ر سه برنامه را به طور همزمان پشتیب، می کند. در دسترس بودن ویژگی ممکن است بسته به برنامه متفاوت باشد.

3 با به‌روزرس، One UI 4.1.1 گزینه‌های بازشو در دسترس است.

4 فعال ، چند پنجره برای برنامه های شخص ثالث نیاز به فعال سازی از طریق Labs دارد. لطفا راهنمای گام به گام را برای جزئیات بیشتر ببینید.


منبع: https://news.samsung.com/global/androids-12l-update-is-bringing-taskbar-split-screen-and-ui-enhancements-to-samsungs-galaxy-tab-s8-series?utm_source=rss&utm_medium=direct