سامسونگ چشم انداز خود را برای زندگی هوشمندتر، آینده ای پایدار به اشتراک می گذارد – اتاق خبر جهانی سامسونگ


این شرکت ا،یستم متصل هوشمندانه خود را برای تجارب سفارشی‌تر نشان می‌دهد و مشتریان را قادر می‌سازد تا کنترل دنیای خود را در دست بگیرند.

سامسونگ الکترونی، امروز چشم انداز خود را برای زندگی هوشمندتر و آینده ای پایدار نشان داد. در طول کنفرانس مطبوعاتی IFA 2022، این شرکت SmartThings اصلاح شده خود را برجسته کرد که امکانات جدیدی را برای اتصال، سفارشی‌سازی و پایداری در دسته‌های محصولات سامسونگ باز می‌کند.

سخنر، اصلی آ،ین پیشرفت‌های سامسونگ در لوازم خانگی، تلویزیون، نمایشگر، موبایل و فناوری‌های پوشیدنی را به نمایش گذاشت: ا،یستمی از دستگاه‌هایی که به طور هوشمند برای محافظت از محیط زیست، پشتیب، از سبک زندگی سالم‌تر و هر روز سرگرم‌کننده‌تر و سرگرم‌کننده‌تر به هم متصل شده‌اند.

مرز جدیدی از زندگی مرتبط با SmartThings

سامسونگ SmartThings را در دسته بندی محصولات خود ادغام کرده است.1 ایجاد یک ا،یستم فراگیر و یک تجربه چند دستگاهی بی بدیل که کاربران را قادر می سازد محیط خود را همانطور که می خواهند کنترل و تغییر دهند. SmartThings به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا از دستگاه‌های سامسونگ خود، و همچنین محصولات شخص ثالثی که قبلاً دارند، بیشترین بهره را ببرند.

این کار گزینه های اتصال را ساده و باز می کند. همچنین امکانات بیشتری را برای کاربران ایجاد می‌کند تا تجربیات دستگاه خود را تنظیم کنند، و آنها را تشویق می‌کند تا راه‌های جدیدی برای لذت بردن از محصولات خود بیابند. SmartThings با اجازه دادن به شما برای زندگی هر روز به کارآمدترین، پربازده‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها، زمان بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا روی آنچه برایتان مهم است تمرکز کنید.

بنجامین براون، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ اروپا، گفت: «سامسونگ از طریق آ،ین نوآوری‌های ما، تجربیات بازتر، مرتبط‌تر و هوشمندتر را برای همه فراهم می‌کند. “ما به ماموریت خود برای ارائه راه حل های تغییر دهنده بازی برای حمایت از سبک زندگی شما، ارائه راه های جدید برای سرگرمی ادامه می دهیم، و در عین حال نحوه مراقبت از سیاره خود را به چالش می کشیم.”

▲ بنجامین براون، مدیر ارشد بازاریابی و معاون رئیس سامسونگ اروپا، در کنفرانس مطبوعاتی IFA 2022 سخنر، افتتاحیه.

کمک به مصرف کنندگان برای زندگی پایدارتر

سامسونگ برای ایجاد نهایت تجربه خانه پایدار و تبدیل شدن به برند شماره 1 بهره وری انرژی، اتصال مبتنی بر SmartThings را با بهره وری انرژی که درست در محصولات لوازم خانگی خود تعبیه شده است، ،یب می کند. مشتریان به کمک SmartThings Energy، که ال،ای استفاده را نظارت می‌کند و داده‌های بی‌درنگ ارائه می‌کند، قدرت تصمیم‌گیری آگاهانه از محیط زیست را دارند و درک نحوه مصرف انرژی را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

تا سال 2023، 100٪ از لوازم خانگی اصلی سامسونگ به Wi-Fi فعال می شوند و به طور پیش فرض سرویس SmartThings Energy را ارائه می دهند که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که به طور مداوم مصرف انرژی را به راحتی کاهش دهند. علاوه بر این، لوازم خانگی سامسونگ از بالاترین رتبه انرژی فعلی فراتر خواهند رفت2 برای تحویل 10% اضافی3 از صرفه جویی در انرژی

با استفاده از راه حل های پایدار توصیه شده توسط SmartThings Energy و پیاده سازی آنها از طریق کمک ویژگی های بصری مانند حالت انرژی هوش مصنوعی،4 مشتریان می توانند با تعویض لوازم هوشمند سازگار، گام هایی در جهت کاهش مصرف در خانه بردارند5 به حالت صرفه جویی در انرژی

واشر Bespoke AI™ AI Ecobubble™ را ارائه می دهد که مواد شوینده را به حباب هایی تبدیل می کند که به سرعت جذب لباس می شوند. این همان سطح تمیزی را ارائه می دهد و در عین حال مصرف انرژی را تا 70٪ کاهش می دهد.6 کاربران همچنین می توانند اتلاف انرژی را با چرخه شستشوی هوش مصنوعی کاهش دهند، که سطوح بهینه آب و مواد شوینده را مشخص می کند، سپس زمان خیساندن، آبکشی و چرخش را تنظیم می کند.

این موتور اینورتر دیجیتال در ماشین لباسشویی و خشک کن و همچنین کمپرسور دیجیتال اینورتر در یخچال به مدت 20 سال توسط جامع ترین گارانتی تحت پوشش قرار می گیرد7 سامسونگ هنوز پیشنهاداتی را ارائه کرده است تا به مشتریان اطمینان دهد که لوازم خانگی آنها نیازی به تعویض ندارند8 در هر زمان به زودی.

برای سرگرمی پایدارتر، سامسونگ Remote SolarCell را معرفی کرد که با قرار گرفتن در معرض نور و فرکانس‌های رادیویی دستگاه‌هایی مانند روترهای Wi-Fi شارژ می‌شود.9 سامسونگ ،ن می زند که طی هفت سال، این شرکت می تواند از ورود بیش از 200 میلیون باتری به محل های دفن ، جلوگیری کند. امسال، سامسونگ مجوز این طراحی را برای عموم باز می کند.10 تا دیگر تولیدکنندگان نیز بتوانند پایدارتر باشند.

سامسونگ همچنین با استفاده مجدد از پ،تیک‌های متصل به اقیانوس به محیطی پاک‌تر کمک می‌کند. این شرکت در حال استفاده مجدد از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده است و از آنها برای ایجاد ماده جدیدی برای استفاده در محصولات موبایل از جمله Galaxy Z Flip4، Z Fold4 و Buds2 Pro استفاده می کند. تا پایان سال 2022، سامسونگ می تواند از ورود بیش از 50 تن پ،تیک به اقیانوس های جهان جلوگیری کند.

سامسونگ همچنین قصد دارد از طریق مشارکت های مختلف، خانه های Net Zero را در سراسر اروپا ایجاد کند. با Qcells، این شرکت در حال بررسی راه هایی برای مهار انرژی خورشیدی است. با SMA، برند پیشرو اینورترهای مس، در اتحادیه اروپا، سامسونگ پنل های خورشیدی بیشتری را به SmartThings Energy متصل خواهد کرد. سامسونگ همچنین با سازندگان جه، ساختمان، اتوماسیون خانگی و شارژرهای الکتریکی مانند ABB همکاری می کند.

▲ ت،ا و،، مدیر بازاریابی، لوازم دیجیتال برای سامسونگ ،ستان، در کنفرانس مطبوعاتی IFA 2022 سخنر، می کند.

حمایت از سلامتی شما در همه جا

تعهد سامسونگ به زندگی سالم در گستره وسیعی از دستگاه های متصل آن که بر رفاه تمرکز دارند منع، شده است. از کنترل کیفیت هوا گرفته تا پخت و پز سالم تر و حتی مراقبت از حیوانات خانگی، SmartThings راه های زیادی برای مراقبت از سلامت همه افراد خانه ارائه می دهد.

SmartThings Home Life تمام خدمات SmartThings موجود، از جمله SmartThings Cooking، مراقبت از لباس، مراقبت از حیوانات خانگی، مراقبت از هوا و انرژی را در یک مرکز در دسترس در تلفن های هوشمند متمرکز می کند. این به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از هر کجا که هستند از ،اصر مختلف خانه خود مراقبت کنند. اما SmartThings چیزی فراتر از لوازم خانگی است. همچنین شامل دستگاه های گل،ی مانند آ،ین سری Galaxy Watch5 می شود.

با حسگر پیشگامانه BioActive سامسونگ، دستگاه‌های پوشیدنی گل،ی جنبه‌های مختلف بدن شما را کنترل می‌کنند تا به شما درک جامعی از سلامتی خود، چه در حال کار یا ورزش ،، ارائه دهند. کاربران همچنین می توانند کیفیت خواب خود را ردیابی کنند و آموزش خواب سفارشی دریافت کنند. و با SmartThings، آنها می توانند به طور خودکار تنظیمات دستگاه را برای یک تجربه سفارشی تنظیم کنند، چه قبل از خواب برای یک محیط خواب بهتر یا در طول روز برای شرایط تماشای مطلوب.

سرگرمی و بازی شخصی برای همه

با SmartThings، هر روز سرگرم کننده تر است. سامسونگ امکان مشاهده و بازی را برای همه باز می کند و راه های جدیدی را برای سرگرم شدن فراهم می کند. مشتریان طیف گسترده ای از گزینه های مشاهده، از جمله MICRO LED در اندازه دیوار، Neo QLED 8 با صفحه نمایش بزرگ را دارند.ک و Freestyle قابل حمل.

قاب با نمایشگر مات سامسونگ جدید برای سال 2022 است که تجربه مشاهده را با کاهش انعکاس بهبود می بخشد و کیفیت تصویر واقعی را بدون توجه به شرایط نور ارائه می دهد. با سرویس Samsung TV Plus، بینندگان می توانند به راحتی از تماشای روی صفحه نمایش بزرگ به تماشای در حال حرکت تغییر کنند.

گیمرها نیز انتخاب های زیادی دارند. Odyssey Ark به لطف انحنای 1000R که اطراف میدان دید کاربران را برای حدا،ر غوطه ور شدن می پوشاند، تجربه ای را ارائه می دهد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. Odyssey Neo G8 برای گیمرهای جدی عالی است، در حالی که م،تورهای هوشمند برای ،، که می خواهند از همان صفحه نمایش برای کار و بازی استفاده کنند، انعطاف پذیری را ارائه می دهد.

علاوه بر این، Samsung Galaxy Z Fold4 که اخیراً راه اندازی شده است، دارای صفحه نمایشی است که اندازه آن دو برابر می شود، در دستگاهی که هنوز در جیب شما جای می گیرد: یک انتخاب ایده آل برای بازی در حال حرکت. سامسونگ گوشی‌های هوشمند تاشو در حال حاضر به جریان اصلی تبدیل شده‌اند و بیش از دوبرابر تعداد دستگاه‌های آن در سراسر اروپا در مقایسه با سال گذشته ارسال شده است.11 از سپتامبر، سامسونگ آ،ین نوآوری‌ها را برای کاربران بیشتری به ارمغان می‌آورد، با نرم‌افزار جدید Z Fold4، Flip4 و Watch5 که به نسل‌های قبلی ما گسترش می‌یابد.

▲ Mack Isaac، سازنده محتوا، Gen Z کمپین‌ها و محتوای اجتماعی برای سامسونگ اروپا، در کنفرانس مطبوعاتی IFA 2022 سخنر، می‌کند.

تجربیات بزرگتر از طریق همکاری باز

گشودگی و همکاری ،اصر کلیدی فلسفه سامسونگ هستند و این شرکت با برخی از بزرگ‌ترین نام‌های فناوری و سرگرمی همکاری کرده است تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد به مصرف‌کنندگان بدهد.

در سال 2022، سامسونگ گیمینگ هاب را راه اندازی کرد که یک پلتفرم همه کاره برای کشف و اجرای بازی های ابری، از جمله بازی های Xbox Game P،، NVIDIA GeForce NOW، Google Stadia، Utomik و Amazon Luna (فقط ایالات متحده) ارائه می دهد. این امر بازی را به روی جمعیت جدیدی از گیمرهای بالقوه ای که صاحب کنسول بازی نیستند باز می کند، جامعه بازی را گسترده تر می کند و سرگرمی را بیش از همیشه در دسترس قرار می دهد.

سامسونگ همچنین با Philips Hue همکاری کرده است تا تجربه موسیقی همهجانبه ای را در تلفن های هوشمند و تبلت های گل،ی ارائه دهد. هنگامی که کاربران در این دستگاه ها به موسیقی گوش می دهند، چراغ های Hue آنها می توانند به طور خودکار رنگ ها را تغییر دهند یا با همگام سازی موسیقی SmartThings کم رنگ شوند.

از فیلم‌ها و بازی‌ها گرفته تا موسیقی، سامسونگ می‌داند که سرگرمی‌ها زم، هیجان‌انگیزتر هستند که تکامل پیدا کنند. سامسونگ شریک جدیدی در TikTok پیدا کرده است، خانه پویاترین جامعه تولیدکنندگان محتوا در حال حاضر. سامسونگ و TikTok با هم تلاش خواهند کرد تا برخی از هیجان‌انگیزترین سازندگان موسیقی را که در حال حاضر خلق می‌کنند پیدا کنند و فرصت‌های بی‌نظیری را برای آن‌ها فراهم کنند تا بتوانند حرفه خود را در این صنعت ایجاد کنند.

از طریق SmartThings، سامسونگ نه تنها مأموریتی برای ارتقای اتصال محصول دارد. این شرکت در حال حاضر تجربه‌های جدید، زندگی سالم‌تر، سرگرمی‌های بهتر و شیوه‌های زندگی پایدارتر را فراهم می‌کند. اما این تنها آغاز است: در کنار محصولاتی از 300 برند دیگر و 230 میلیون کاربر ثبت شده SmartThings، امکانات برای زندگی هوشمندانه‌تر واقعاً نامحدود است.

1 SmartThings Energy در حال حاضر با حدود 40 لوازم خانگی سامسونگ که SmartThings فعال هستند کار می کند. اینها عبارتند از ماشین لباسشویی، خشک کن لباس، ظرفشویی، تهویه مطبوع، دستگاه تصفیه هوا، جاروبرقی، اجاق گاز، هود، اجاق گاز، اجاق مایکروویو، تلویزیون (مدل های عرضه شده پس از ژوئن 2022) و کنتورهای انرژی.

2 طبق استاندارد انرژی اروپا، بالاترین رتبه بازده انرژی برای لوازم خانگی A برای یخچال و ماشین لباسشویی و A+++ برای خشک کن و تهویه مطبوع (EHS) است.

3 10 درصد بیشتر صرفه جویی در انرژی برای لباس های شسته شده با هوش مصنوعی سفارشی، یخچال فریزر سفارشی و سیستم گرمایش سازگار با محیط زیست قابل اعمال است.

4 در دستگاه های اندروید و iOS موجود است. اتصال Wi-Fi و حساب سامسونگ مورد نیاز است.

5 فقط برای وسایل هوشمندی که با حالت AI Energy سازگار هستند در دسترس است.

6 مطابق با IEC 60456-2010 / بار شستشوی 4 کیلوگرمی / شستشوی سرد فوق اکو (WF80F5E5U4W) در مقابل پنبه 40 درجه سانتی گراد بدون حباب محیطی (WF0702WKU) آزمایش شده است. نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد.

7 گارانتی 20 ساله فقط برای موتورهای اینورتر دیجیتال در ماشین لباسشویی و خشک کن و کمپرسور در یخچال که در اتحادیه اروپا از ماه جولای فروخته می شود، علاوه بر موتورهای اینورتر دیجیتال موجود در واشرهای فروخته شده در ایالات متحده، محدود به محصولات تولید شده توسط سامسونگ است. و با تولیدکنندگان قرارداد فرعی انجام می دهد و برای هیچ محصول برون سپاری اعمال نمی شود.

8 سامسونگ در WEEE (ضایعات برق و الکترونیک) کار می کند تج،ات) مقررات برای جمع آوری، تصفیه، بازیافت و دفع تج،ات ایمن از نظر محیط زیست.

9 سازگار با وای فای 2.4 گیگاهرتز

10 دیدن برای بیشتر.

11 گل،ی Z Fold4 و Z Flip4 تا 31 آگوست 2022 در مقابل Z Fold3 و Z Flip3 تا 31 آگوست 2021 عرضه می شوند.


منبع: https://news.samsung.com/global/ifa-2022-samsung-shares-its-vision-for-a-smarter-life-a-sustainable-future?utm_source=rss&utm_medium=direct