خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت 14 آذر دیجی سنتر

قیمت‌ پایین گوشی شیائومی هرگز تعیین‌کننده کیفیت گوشی های شیائومی نبوده است. تلفن همراه شیائومی RedMi 9C به لطف قیمت مقرون به صرفه ، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. تلفن همراه RedMi 9C که دارای عملکرد بالایی هم است ، با قیمت مناسب در بین مدل های مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه Xiaomi Note 9 Pro با عملکرد دوربین بالا از پر فروش ترین ها است.

اگر به دنبال خرید یک گوشی اندرویدی جدید هستید که ارزش قیمتی آن در برابر امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد بالا باشد، گوشی های شیائومی بهترین انتخاب برای شما هستند. به طور مثال حتی در گوشی‌های اقتصادی این برند چینی که قیمتی کمتر از 300 یورو دارند هم می‌توانید امکانات جذابی را مثل نمایشگر AMOLED، باتری غول پیکر با شارژدهی چند روزه و دوربین‌های باکیفیت بیابید. تولید این سری از موبایل‌های شرکت شیائومی به زمان تاسیس آن برمی‌گردد و به عنوان اولین سری از تولیدات این شرکت هستند. همه این ویژگی ها حداکثر راحتی و تجربه استثنایی را از تلفن های همراه شیائومی Mi تضمین می کنند. بازی های سطح بالا را با تلفن های همراه بازی Redmi ، که با فناوری Hyper Engin ایجاد شده اند، بازی کنید تا تجربه بازی روان تر و پاسخ گو با تصاویر واقعی را تجربه کنید. همچنین به دلیل داشتن گواهی نور آبی که چشمان شما را حتی پس از استفاده طولانی مدت راحت نگه می دارد، می توانید از یک تجربه مشاهده راحت لذت ببرید.

  • است و این شرکت تمرکز خود را برساخت گوشی گیمینگ و تجهیزات گیمینگ قرار داده است درنتیجه با بهره‌گیری از نرم‌افزار قدرتمند و فوق‌العاده و نمایشگر باکیفیت و طراحی فوق‌العاده نظر افراد حرفه ای در گیمینگ را به خود جلب کرده است.
  • با این حال، هنوز تفاوت معناداری میان گوشی‌های پوکو، ردمی و شیائومی دیده نمی‌شود.
  • در کل سخت‌افزاری که این شرکت در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهد در کنار برچسب قیمتی بسیار مناسب قابل‌مقایسه با برندهای دیگر نیست با وجود اینکه قیمت تمام شده در سایر برندها بسیار بالاترست.
  • این رابط کاربری به صورت ترکیبی از اندروید 11 و 12 گوگل استفاده می‌کند و دارای امکانات جدیدی از جمله ویجت‌های جدید، تغییراتی در رابط کاربری، فونت جدید Mi Sans، کنترل سنتر بازطراحی شده، والپیپرهای زنده جدید و حالت استفاده تک دستی است.

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در استفاده از گوشی‌های شیائومی، فریم ورک MIUI نصب شده روی سیستم عامل اندروید این گوشی‌ها است. تجربه‌ی کاربری نرم‌افزاری گوشی‌های شیائومی یا خیلی خوب یا خیلی افتضاح است. گوشی های سری ردمی با پسوند A و C و همین طور گوشی های پوکو با پسوند C در رده ارزان ترین های شیائومی قرار دارند. با هر بار به روزرسانی اندروید در گوشی های شیائومی اشکالات زیادی به وجود می آید.

گوشی شیائومی Poco M5s | حافظه 128 رم 6 گیگابایت ا Xiaomi Poco M5s 128/6 GB

هزینه‌های تحقیق و توسعه، تبلیغات و هزینه‌های مرتبط با خرده‌فروشی محصولات، بسیار بالا است. به همین دلیل، این شرکت، ساخت هر مدلی را که شروع می‌کند، برای چندین سال آن را ادامه می‌دهد و زمان تولید هر گوشی شیائومی، بیشتر از هر یک از گوشی‌های برندهای رقیب است. البته این شرکت پس از مدتی از تولید هر مدل، تغییراتی جزئی در آن ایجاد می‌کند تا آن گوشی به روز باقی بماند. شیائومی گوشیهای خود را با چندین رده بندی مختلف عرضه و روانه بازار می‌کند. هر چند که گوشی های شیائومی به‌خاطر ساخت و عرضه گوشی‌های میان‌رده با مشخصات بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه بودن شهرت دارند.

برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحه گوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. و کیفیت گوشی شیائومیبسیار بالا و بسیار کارامد است حتی در مواردی بهتر از سایر برندهای بنام ظاهر شده است. شیائومیاولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 روانه بازار کرد و با گذشت زمان محصولات این شرکت پیشرفت بسیار چشم گیری داشته اند. تنوع مدلها و نگاه به بازارهای هدف متنوع و کیفیت ساخت بالای این برند در کنار سایر تولیدات متنوع و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت این برند را به یکی از نامداران این عرصه تبدیل کرده است.

انواع گوشی شیائومی موجود در بازار ایران

واتی را دارد که شارژ کامل گوشی در هفده دقیقه انجام می‌شود و برای یک گوشی پرچم‌دار بسیار فوق‌العاده به نظر می‌رسد. یک باتری بزرگ به آن کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری انرژی خود را تامین کند، یا بازی کنید یا ویدیوی 4K بسازید، از زمان بندی باتری آن لذت خواهید برد. از طرف دیگر، شما دستگاهی لوکس را در دست خود خواهید دید که بدنه آلومینیومی شیک و ظریف و بسیار تمام شده آن را متفاوت می کند. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت.

البته شیائومی 1 سال پس از ارائه سیستم عامل به کاربران ، تولید تلفن هوشمند را آغاز کرد. هنگامی که تلفن های همراه شیائومی به بازار عرضه شدند ، با طراحی خاص و ویژگی های پیشرفته ، در مدت زمان کوتاهی مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفتند. این شرکت در اکتبر ۲۰۱۴ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در گوشی‌های شیائومی نمود که توانست تنها ظرف چند ماه رقم دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد.