قیمت گوشی شیائومی خرید بهترین گوشی های ‎‌شیائومی 14 آذر فونر

لیست قیمت گوشی های شیائومی، به صورت پیوسته به روز می‌شود تا کاربران بتوانند در گوشی موردنظر خود را با بهترین قیمت در بهترین زمان خریداری کنند. در تب قیمت موبایل شیائومی موردنظر خود علاوه بر لیست فروشگاه‌ های عرضه‌کننده، نمودار تغییرات قیمت نیز در دسترس قرار دارد. ۲۰۲۰ اعلام استقلال کند.در سال ۲۰۱۸ وقتی خرید گوشی شیائومی به یکی از گزینه‌ی جدی کاربران تبدیل شد، برند چینی تصمیم گرفت با زیربرند بلک شارک پا به عرصه‌ی گوشی‌های گیمینگ بگذارد. گوشی‌های بلک‌شارک ظاهر متفاوت از دیگر موبایل های شیائومی دارند و برای جلب نظر گیمرها، ویژگی‌های خاصی برای بازی دارند.

  • اگر شما هم به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و اقتصادی هستید، میتوانید به سادگی یکی از گوشی های شیائومی را انتخاب کنید.
  • اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید، باید به شما بگوییم که بهترین و البته گران‌ترین گوشی‌های این برند را می‌تواند در سری Mi پیدا کنید.
  • می توانید اخرین لیست قیمت گوشیهای شیائومی را در سایت بست چاینا ببینید.
  • این ویژگی شیائومی، به ویژه از آن جایی که این شرکت در چین واقع شده است، می‌تواند هر کسی را در خرید گوشی شیائومی مردد کند.
  • گوشی‌های Poco F2 Pro و Poco X3 محصولات این دوره از فعالیت‌های این مجموعه هستند.
  • شیائومی گوشی های اندروید با عملکرد بالا تولید می کند که آخرین مشخصات و نرم افزار ها را دارند.

احتمالا توقع داشتید فهرست سری های گوشی های شیائومی طولانی‌تر از این باشد، اما این کمپانی اخیرا بعضی از این خانواده‌ها را به برندهایی جداگانه تبدیل کرده است. با این حال، زیرمجموعه‌های شیائومی زیر نظر این شرکت کار می‌کنند و در همه‌ی مراحل تحقیق، طراحی، تولید و بازاریابی از کمک یا استاندارد این مجموعه بهره می‌برند. یکی از دلایل شهرت و محبوبیت گوشی‌های شیائومی، رابط کاربری زیبا و چشم‌نواز این برند است که با عنوان MIUI شناخته می‌شود. اما این شرکت برای افرادی که به این رابط کاربری علاقه ندارند، سری A را آماده کرده تا به‌جای MIUI از پلتفرم ساده Android One لذت ببرند. شیائومی Mi A3 آخرین مدلی است که از این سری (در سال 2019) روانه‌ی بازار شده است.

گوشی موتورولا

از بهترین و محبوب‌ترین محصولات شیائومی در سال ۲۰۱۸ گوشی Mi Mix 2S بود. این گوشی با ویژگی‌هایی مانند دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، فوکوس لمسی، تشخیص صورت و لبخند، فیلم برداری با وضوح 1080p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، تصویربرداری HDR و …. پیشرفت تکنولوژی و رشد دسترسی به اینترنت و شبکه های اجتماعی، هیجان عکاسی را به غلیان درآورده است. شیائومی با اشراف بر این نیاز بازار، رقابتی ترین موبایل های هوشمند مناسب عکاسی را به بازار عرضه کرده است. ما با ایجاد محتواهای معرفی محصولات، جعبه گشایی، بررسی، مقایسه و نمودار قیمت در محصولات توانسته‌ایم روند انتخاب و خرید گوشی و سایر محصولات را آسان‌تر کرده و طعم لذت‌بخش خرید اینترنتیرا به مشتریان خود منتقل کنیم. با توجه به تجربه‌ای که در سال‌های اخیر از شرکت پوکو داشتیم، در رابطه با زمان معرفی محصولات این برند نمی‌توان برنامه دقیقی ارائه کرد، زیرا هر سال در یک فصل متفاوت از گوشی های پوکو رونمایی می‌کنند.

روح تازه‌ای به نسل جدید خود بخشیده است اما با نظراتی که کاربران بیان کرده‌اند به نظرمی رسد تراشه مدیاتک نسبت به این تراشه جدید کمتر داغ می‌کند و کارایی گوشی را کاهش داده است. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. MIUI که محبوبیت فراوانی یافته، با پوشش کاستی های اندروید از نظر ظاهری و عملکردی حتی راه خود را به گوشی های دیگر نیز باز کرده است.

گوشی شیائومی POCO M3 Pro 5G

فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران از سال 1395 فعال در عرصه فروش گجت های هوشمند و محصولات خانگی بوده است. این فروشگاه هموار سعی داشته جدیدترین محصولات روز دنیا را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این فروشگاه از پاییز 98 فعالیت خود را معطوف به برند شیائومی کرد تا بتواند هرچه بهتر خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد . موبایل های عرضه شده به صورت پک کامل، گارانتی 18 ماهه و رجیستری می‌باشند. همچنین روش های مختلف پرداخت مانند پرداخت در محل و درگاه بانکی نیز برای مصرف کنندگان تلفن همراه موجود هست. یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید گوشی شیائومی مورد توجه قرار میگیرد، دوربین موبایل می‌باشد.

در مجموع، هر گوشی پرچمدار شیائومی با جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام موجود در بازار و یک سیستم دوربین بسیار پیشرفته وارد بازار می‌شود. اکثر گوشی‌‌های شیائومی Mi 11 دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام هستند که پردازنده‌ی پرچمدار سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. البته تمامی این گوشی‌های خانواده‌ی Mi دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G هستند. با این حال، اگر از تمام آن پیچیدگی‌ها صرف نظر کنیم، می‌توان گفت که این برند چینی، تنها ۵ رده‌ی اصلی از گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند و خیلی از آن‌ها مدت‌ها است که محصولی وارد بازار نکرده‌اند. قبل از این که برای خرید گوشی شیائومی اقدام کنید، ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع محصولی هستید و چه پارامترهایی برای شما اهمیت دارد. برای مثال آیا تنها یک گوشی ساده برای برقراری تماس های تلفنی می خواهید و یا این که به دنبال یک گوشی همه چی تمام هستید.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

دیگر نکته مثبت redmi note 8 pro طراحی متفاوت بدنه آن است که نمایشگر آن بدون هیچ لبه‌ای در جلو گوشی دیده می‌شود. شرکت بزرگ شیائومی در ده سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته و موفق شده است دو پارامتر کیفیت بالا و قیمت مناسب را در کنار هم قرار دهد. گوشی شیائومی به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات شیائومی در کشور ایران توانسته بخش اعظم بازار گوشی ایران را به خود اختصاص دهد. طراحی جذاب و منحصر به فرد، سنسور قوی اثر انگشت، CPU قدرتمند و عمر بالای باتری گوشی شیائومی، علت تمایل گسترده ی مردم به خرید این گوشی ها است. از طرفی شیائومی موفق شده است تمام این مزیت ها را با قیمت مناسبی به مشتریان ارائه دهد.

این گوشی‌ها یا مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ می‌باشند. سرعت رفرش شدن صفحه نمایش بسیار بالاست، قابلیت‌های این گوشی‌ها خیلی خوب است و طراحی منحصر به فردی برای بازی کردن دارند. شرکت شیائومی بعضی از محصولاتش را تحت برندهای دیگری به فروش می‌رساند که عبارتند از ردمی ، پوکو و بلک شارک . این شرکت به جای اینکه روی فروش محصولاتش در بازارهای ایالات متحده‌ی آمریکا و اروپا تمرکز کند، توجه ویژه‌‌ای به بازارهای جوان و نوظهور دارد. این سیاست شرکت شیائومی یک حرکت بسیار هوشمندانه بوده است و توانسته است جمعیت زیادی را در نقاط مختلف دنیا به خودش جذب کند. در اینجا می‌خواهیم هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی شیائومی بدانید، برای شما توضیح دهیم و امیدواریم که با خواندن این مطلب بتوانید راحت‌تر برای خرید گوشی شیائومی تصمیم بگیرید.