قیمت گوشی شیائومی قیمت روز خرید موبایل شیائومی 14 آذر 19کالا

شیائومی یک برند چینی است که از سال 2010 تولید گوشی های هوشمند را آغاز کرده است. این برند به دلیل فروش گوشی های هوشمند با مشخصات خوب و قیمت رقابتی شناخته شده است. اگر شما هم به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و اقتصادی هستید، میتوانید به سادگی یکی از گوشی های شیائومی را انتخاب کنید.

  • به طور کلی تفاوت چندانی بین پک‌های مختلف گوشی شیائومی وجود ندارد و این تفکر که بهترین گوشی شیائومی پک گلوبال است کاملا اشتباه می‌باشد.
  • از همان ابتدای کار، کیفیت ساخت، نوآوری و قیمت مناسب به اصول طراحی، تولید و عرضه‌ی محصولات شیائومی تبدیل شدند و این رویکرد همچنان ادامه دارد.
  • گوشی های سری ردمی با پسوند A و C و همین طور گوشی های پوکو با پسوند C در رده ارزان ترین های شیائومی قرار دارند.
  • گوشی‌های شیائومی سری A و C محصولات اقتصادی این برند چینی هستند، مثلا گوشی‌هایی چون ردمی 10A و ردمی 10C جزو ارزان‌ترین مدل‌های شیائومی به حساب می‌آیند.

در نوامبر ۲۰۱۴ شیائومی برای ۱۰ میلیاردمین دانلودی که از این فروشگاه صورت گرفت، جشن ویژه‌ای را برپا نمود. شیائومی یکی از پرفروش‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی فروش گوشی‌های هوشمند است. در سال ۲۰۱۵، شیائومی رکورد مربوط به فروش بیشترین گوشی در عرض ۲۴ ساعت را از آن خود کرد. در ۲۰۱۷ موفق شد جایگاه پنجمین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند را در جهان به خود اختصاص دهد. شیائومی از مدل کسب و کارهایی نیست که هر ساله قیمت محصولات را افزایش دهد و این خبر خوبی برای طرفداران این شرکت محسوب می‌شود. نیز جدیدترین طراحی‌های خود را برای کاربران دوست‌داشتنی‌اش تولید و به بازار جهانی موبایل عرضه کرد در ادامه مطلب با جدیدترین گوشی شیائومی که وارد بازار شد آشنا می شویم و آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9A با حافظه ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

شرکت جاه‌طلب چینی خیلی زود تصمیم به حضور در بازار بین‌المللی گرفت و در همین راستا در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ یکی از کارمندان اسبق گوگل با نام Hugo Barra را به خدمت گرفت. پس از اولین اقدام شما برای این کار که منوط به داشتن حساب کاربری شیائومی است، ظرف چند روز مجوز آنلاک کردن برایتان صادر می‌شود. پس از این مرحله قادر خواهید بود رام گلوبال را روی گوشی شیائومی پک چین خود را از طریق Mi Flash فلش کنید. اما باید دقت داشته باشید که از سپتامبر ۲۰۱۸ دیگر امکان بستن بوتلودر پس از فلش رام گلوبال روی گوشی چینی وجود ندارد و در صورت اقدام به چنین کاری گوشی غیرقابل استفاده خواهد شد. شیائومی اما سیاستی متفاوت را پیش گرفته و هنوز هم گوشی‌های خود را با آداپتور به فروش می‌رساند، آن هم نه آداپتور 15 وات بلکه آداپتورهای 33، 67 یا 120 واتی! پس به علاوه ارزش خرید بالاتر گوشی های شیائومی شما نیازی به پرداخت مبلغ جداگانه برای خرید شارژر نیز نخواهید داشت.

معرفی برند شیائومی

آخرین مدل‌های این سری در حاضر شیائومی 11 تی و شیائومی 11 تی پرو هستند. گوشی‌ های شیائومی پک چین محدودیت دارند و به صورت پیش فرض از تعداد زیادی برنامه چینی استفاده می‌کنند. گوشی‌های جدید سری نوت مدل‌هایی چون ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو 4G، ردمی نوت 11 پرو 5G و ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G را در بر می‌گیرد. بیشترین تنوع گوشی‌های شیائومی در همین سری است و به اگر میان‌رده از این سازنده می‌خواهید به احتمال زیاد باید مدلی از این سری را انتخاب کنید. شیائومی در سال 2010 با ارائه نسخه سفارشی از اندروید و عنوان یک شرکت نرم افزاری تاسیس شد.

گوشی می نوت ۳ شیائومی ۱۲۸ گیگابایت Mi note 3

تمام گوشی هایی که در این چهار گروه دسته بندی می شوند، قابلیت های خاصی دارند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را برگزینید. کاربران در سال 2011 شاهد اولین گوشی شیائومی با نام mi one بودند که توانست فروش خوبی داشته باشد. سپس در سال 2016 بود که گوشی های mi mix با طراحی زیبا و خاص خود به دنیا معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت. هدف از تولید محصولات این خانواده، جذب کاربرانی بود که توانایی خرید مدل‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی این شرکت را نداشتند.