دسته محصولات: سونی گوشی پلازا

سونی سعی داشته تا گوشی‌هایی منحصر به فرد تولید کند تا این بار نیز بتواند طرفدارانی بسیار برای محصولات خود دست و پا کند. با بررسی این مطلب می‌توانید به اطلاعات این گوشی‌های بی نظیر دست یابید و مدل مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید. شما در این گوشی یا شاید بتوان گفت دوربین به 3 لنز 12 مگاپیکسلی دسترسی خواهید داشت که شامل یک دوربین اولتراواید، واید و یک دوربین تله فوتو می شود. دوربین تله فوتو در گوشی سونی اکسپریا پرو آی قابلیت زوم اپتیکال 2X را داراست. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. دانست و همینطور بخاطر کیفیت تصویر آن برای فیلم دیدن هم بسیار مناسب است.

در کنار این شباهت ها،‌ یکی از برتری‌هایی که Xperia 5 دارد، عمر باتری بوده که کمی از عمر باتری Sony Xperia 1 بیشتر است. این محول سونی عملکرد صوتی بسیار قدرتمندی دارد که در کنار سایر ویژگی‌های این گوشی، از آن یک گوشی خوب برای کسانی که حاضرند چنین بودجه‌ای برای خرید این گوشی بگذارند، می‌سازد. اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه… تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است. ۱۴۰۱ © تمامی حقوق این وب سایت برای تکراتو – اخبار تکنولوژیمحفوظ بوده و نقل مطالب تنها با ذکر منبع سایت بصورت لینک، مجاز است.

  • از دیگر بهترین گوشی های سونی 2022 می‌توان گوشی سونی xperia 1 II را نام برد.
  • در سال 2019 که سونی گوشی‌های اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پرو را عرضه کرد، نتوانست توجه مشتریان را جلب کند و این دو گوشی فروش خوبی نداشتند تا اینکه اکسپریا 1 را که همچنان جزو بهترین گوشی های سونی 2021 است، به بازار عرضه کرد.
  • ۱۴۰۱ © تمامی حقوق این وب سایت برای تکراتو – اخبار تکنولوژیمحفوظ بوده و نقل مطالب تنها با ذکر منبع سایت بصورت لینک، مجاز است.

سعی خواهیم کرد با کارهای نوآورانه لذت داشتن یک فروشگاه مورد اطمینان برای خرید سریع و بدون دردسر را برای شما فراهم کنیم. برگزاری جشنواره های شگفت انگیز تخفیفات، مسابقات عکاسی، بروزرسانی با بهترین محصولات اقداماتی است که تا به حال در این راستا انجام داده ایم. سونی نمونه‌ی بارزی از تلاش و پشتکار 2 دوست به عنوان بنیان‌گذاران این برند است. به دنبال آن با روی آوردن مردم به استفاده از رادیو هجوم برای خرید رادیو سونی آنقدر زیاد شد که این شرکت مجبور به افزایش سرمایه شد و در طول زمان با تولید محصولات متنوع‌تر خودش را به یک برند شناخته شده در سرتاسر جهان تبدیل کرد. مشخصات دوربین این گوشی روی کاغذ بسیار خوب بنظر می‌رسد، اما متاسفانه در عمل چیز دیگری را نشان می‌دهد. حتما توجه داشته باشید و مداوم گوشی سونی خود را مورد بررسی قرار دهید تا در صورت بروز نبودن نرم افزار، نسخه نرم افزاری گوشی خود را بروز رساني نمایید.

Sony Xperia T2 Ultra Dual D5322

5- ریستارت نسخه ی پشتیبان رام اصلی، راه حلی دیگر برای بالا نیامدن گوشی سونی. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. برند موبایل سونی اگرچه مدت‌هاست که سهم بسیار ناچیزی از بازار را به خود اختصاص می‌دهد اما هنوز پس از نزدیک به دو دهه، از صنعت تولید و عرضه گوشی خارج نشده است.

◄ دوربین اصلی گوشی موبایل سونی مدل Xperia XZ

ادامه عملیات آپدیت گوشی سونی ساده است و کافی است طبق دستورالعمل های ارائه شده پیش بروید تا گوشی شما به نسخه جدید اندروید آپدیت شود. اما با این حال اندازه آن برای بسیاری از افراد مناسب محسوب می‌شود، در عین اینکه سایز آن 6.1 اینچ بوده و آنچنان کوچک محسوب نمی‌شود. در گذشته اگر گوشی پس از خاموش شدن، روشن نمی شد، باتری آن را جدا می کردند و مشکل حل می شد.

این صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED واقعا تحسین برانگیز بوده و در میان بهترین صفحه نمایش‌های موجود در گوشی‌های همراه قرار می‌گیرد. اگرچه این گوشی به طور خاص برای عکاسی و فیلمبرداری طراحی شده است، اما گوشی سونی اکسپریا پرو آی، در پیکربندی خود، تمام ملزومات یک گوشی پرچمدار را به همراه دارد. این گوشی با ارتقا نسل گذشته خود، از یک نمایشگر 6.5 اینچی OLED با کیفیت 4K بهره می برد که به نرخ نوسازی 120 هرتز نیز مجهز شده است و تصویری با تراکم 643 پیکسل را در قابی با رزولوشن 1960 در 2560 پیکسل به نمایش در می آورد. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد.