گوشی سونی قیمت، مشخصات و مقایسه موبایل های sony زومیت

با این حال، اگر با این قضیه مشکلی ندارید، می‌توانید این بهترین گوشی سونی دنیا را تهیه کنید. در واقع، شرکت سونی یکی از کمپانی‌های خوشه‌ای و چند ملیتی ژاپنی است و رقیب سرسخت دو برند سامسونگ و ال جی به شمار می‌آید. گوشی سونی Xperia 1 II یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های سونی 2022 با ویژگی‌هایی خوب است که می‌توان خریداری کرد.

سونی یکی از برندهای موفق تولید کننده لوازم الکترونیکی است که در تولید گوشی نیز خوش درخشیده و ما در این گفتار، به معرفی بهترین گوشی های سونی 2021 خواهیم پرداخت. با تمام ویژگی‌های خوبی که این گوشی برای ارائه کردن دارد، حتی اگر از بهترین گوشی های سونی 2022 نباشد، قطعا جزو بهترین محصولات این شرکت است. البته در کنار این موارد، این گوشی دارای باتری با دوامی است و با توجه به مقاوم بودن ساختار گوشی، می‌تواند جایی در لیست بهترین گوشی های سونی 2022 داشته باشد. Sony Xperia 5 III تاکنون یکی از بهترین عملکردها را از خود نشان داده و همچنین دارای دوربین فوق العاده سه لنزی است که بسیار انطباق پذیرند. بنابراین قطعا این گوشی در لیست بهترین گوشی های سونی 2022 جای دارد.

  • در بقیه‌ی موارد، مشخصات اکسپریا 5 مانند اکسپریا 1 است و در واقع، دوربین، چیپست، نسبت ابعاد، رم و حافظه داخلی این گوشی کاملا مشابه اکسپریا 1 است که در زیر به معرفی آن خواهیم پرداخت.
  • اما برای اینکه سونی اکسپریا پرو آی را یک گوشی دوربین قدرتمند خطاب کنیم به تجهیزات بیشتری نیاز خواهید داشت.
  • دوربین تله فوتو در گوشی سونی اکسپریا پرو آی قابلیت زوم اپتیکال 2X را داراست.
  • علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.

آپدیت گوشی سونی به برطرف شدن بسیاری از باگ ها و ایرادات نرم افزاری این دستگاه کمک می کند. به چند روش مختلف می توان گوشی های سونی را بروز رسانی کرد که در ادامه تمامی آنها را به شما آموزش می دهیم. اگر در زمینه آپدیت گوشی سونی با مشکل مواجه شدید، می توانید خدمات و راهنمایی های تخصصی را از همکاران ما در نمایندگی تعمیر موبایل سونی مرکز سخت افزار ایران دریافت کنید. برای آشنایی با روش ها و نکات مهم بروز رسانی گوشی سونی، از شما دعوت می کنیم ادامه مقاله را دنبال کنید. البته این گوشی سونی که همچنان جزو بهترین گوشی های سونی 2021 است، کمی از مد افتاده و اندروید 8 آن در ذوق می‌زند. با این حال نمی‌شود منکر این موضوع شد که این گوشی بهترین گوشی سونی 2021 است و همچنان می‌تواند بسیاری از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها را به خوبی و بدون هنگی باز کند.

گوشی سونی Xperia SL | حافظه 32 رم 1 گیگابایت ا Sony Xperia SL 32/1 GB

البته باید در نظر داشت که در عمل سطح موثر سنسور مورد استفاده در عمل کوچکتر از 1 اینچ است. سونی این سنور را به یک دیافراگم متغیر f/2.0 و f/4.0 و لنز 24 میلیمتری (زایس) تثبیت شده تجهیز کرده است که به کاربر این اختیار را می دهد تا دست بازتری برای تنظیمات و خلق تصویر با این گوشی داشته باشد. در این بخش از آپدیت گوشی سونی اگر به روز رسانی برای گوشی شما ارائه شده باشد، به راحتی می توانید آن را انتخاب کرده و صبر کنید تا مراحل دانلود به اتمام برسند. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. در حال حاضر، شرکت سونی یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های تولید گوشی و لوازم الکترونیکی دیگر است.

سونی اکسپریا 5 مارک 2 یکی از بهترین گوشی های سونی 2021 است که در اول لیست ما قرار گرفته است. این گوشی بهترین گوشی سونی 2021 است و در واقع نسخه‌ای کوچک‌تر و ارزان‌تر از نسخه‌ی سونی اکسپریا وان مارک 2 است. این قیمت کمتر بخاطر این است که صفحه نمایش آن کوچک‌تر است و اگر شما دیگر ویژگی‌های این گوشی را با اکسپریا وان مارک 2 که مشخصات آن در پایین آمده، مقایسه کنید، متوجه خواهید شد بقیه مشخصات این جدیدترین گوشی های سونی ، یکسان است. آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

Sony Xperia 5 Plus-6GB / 128GB

تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. همینطور که از اسم این بریک معلوم می باشد، گوشی که دچار این نوع بریک شده را، نمی توان بصورت نرم افزاری آنبریک کرد و باید به تعمیرکار مجاز یا نمایندگی آن سپرد. دکمه های پاور و افزایش صدا را به طور همزمان به مدت 9 ثانیه نگه داشته، تا گوشی 3 بار ویبره بزند و خاموش شود، سپس یک رام رسمی را با استفاده از فلش تول فلش نمایید.

این گوشی دارای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 و نمایشگری 4K دارد و با اینکه قیمت آن کمی بالا است، مطمئن باشید که این بهترین گوشی سونی دنیا ارزشش را دارد. در بقیه‌ی موارد، مشخصات اکسپریا 5 مانند اکسپریا 1 است و در واقع، دوربین، چیپست، نسبت ابعاد، رم و حافظه داخلی این گوشی کاملا مشابه اکسپریا 1 است که در زیر به معرفی آن خواهیم پرداخت. تنها تفاوت دیگری که بین این دو گوشی مشخص است، طول عمر باتری است که این برترین گوشی Sony جهان از طول عمر باتری بهتری نسبت به پرچم‌دار سونی 2019، اکسپریا 1، دارد. قیمت بالای این گوشی به دلیل نمایشگر بزرگ‌تر آن است و این گوشی برای کسانی که دست‌های کوچکی دارند، ممکن است کمی آزار دهنده باشد.

محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. این گوشی دارای قدرتمندترین چیپست‌ موجود در بازار است که به کمک رم 12 گیگابایتی آن، می‌تواند بسیار پرسرعت باشد. این گوشی که از جدیدترین گوشی های سونی موجود در بازار است، باتری 4000 میلی آمپر ساعت دارد و وزن 225 گرمی آن ممکن است برای افراد کمی سنگین باشد. در سال 2019 که سونی گوشی‌های اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پرو را عرضه کرد، نتوانست توجه مشتریان را جلب کند و این دو گوشی فروش خوبی نداشتند تا اینکه اکسپریا 1 را که همچنان جزو بهترین گوشی های سونی 2021 است، به بازار عرضه کرد.

سونی اکسپریا 5 مارک 2 یکی از بهترین گوشی های سونی 2022 بوده که بسیار محبوب است. این گوشی در واقع نسخه‌ای کوچک‌تر و ارزان‌تر از نسخه‌ی سونی اکسپریا وان مارک 2 بوده قیمت کمتر آن به دلیل صفحه نمایش کوچک‌تر آن است. برای خرید گوشی های موبایل سونی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سونیمراجعه نمایید. اما اتفاق های متفاوتی رخ داد و سونی با یک گوشی پرچمدار (واقعاً پرچمدار) یعنی گوشی Sony Xperia Pro-i به بازار گوشی بازگشته است. سونی در این گوشی به دنبال یک اتفاق خاص بوده است و این اتفاق خاص در بخش دوربین این گوشی رخ داده است. گوشی سونی اکسپریا پرو آی بزرگترین سنسور دوربین را در گوشی ها داراست.

من 8 ساله که z2 دارم و هیچ مشکلی تا حالا نداشته و بعد از 7 سال پارسال باطریش رو عوض کردم و عالی کار میکنه .البته دیگه برای نرم افزار های جدید و پرحجم کارایی نداره . سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.