ساعت هوشمند ارزان تر، با هزینه


Moto Watch 100 بند

TL; DR

  • دارندگان مجوز برند موتورولا، Moto Watch 100 و Moto Buds 600 ANC را معرفی کرده اند.
  • این ساعت از Wear OS و صفحه نمایش OLED با قیمت بسیار ارزان‌تری کنار گذاشته شده است.
  • این هدفون ها Fast Pair، Snapdragon Sound و موارد دیگر را با قیمت 149 دلار ارائه می کنند.

موتورولا مدتی است که به برندهای دیگر اجازه داده است تا نام خود را برای محصولات فناوری مجوز دهند و ساعت‌های هوشمند و هدفون‌ها در این زمینه پیشتاز هستند.

در حال حاضر، ما دو محصول جدید با برند Moto داریم که با نزدیک شدن به نمایشگاه CES 2023 وارد میدان می شوند، ی،ی Moto Watch 100 و Moto Buds 600 ANC.

Moto Watch 100: ساعت ارزان قیمت با تشخیص سقوط

موتو واچ 100 کامپوزیت

Hadlee Simons / Android Aut،rity

Moto Watch 100 جدیدترین ساعت هوشمند با نام تجاری Moto از شرکت eBuyNow است که چند سال پس از راه‌اندازی مجدد Moto 360 عرضه می‌شود. این بار، دارنده مجوز برند از رویکرد ممتاز به یک پیشنهاد مقرون به صرفه‌تر تغییر می‌کند.

انتظار دارید برای ساعت جدید موتو 99.99 دلار بپردازید، اما در نتیجه تعدادی کاهش قیمت نیز دریافت خواهید کرد. برای شروع، این ابزار پوشیدنی به جای Wear OS یک «سیستم‌عامل موتو واچ» اصلی را اجرا می‌کند. با گفتن این موضوع، این تجربه نرم افزاری ابتدایی همچنین امکان بهبود قابل توجهی در طول عمر باتری را فراهم می کند، به طوری که شرکت ادعا می کند تا دو هفته از آب استفاده می کند.

مربوط: بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت که ارزش ،ید دارند

دیگر کاهش قابل توجه در مقایسه با ساعت اصلی Wear OS شامل صفحه نمایش LCD دایره ای 1.3 اینچی به جای نمایشگر OLED، ظاهراً بدون فضای ذخیره سازی قابل دسترس برای کاربر و عدم اتصال Wi-Fi است.

در غیر این صورت، می تو،د انتظار نظارت بر ضربان قلب، ردیابی SpO2، 28 حالت ورزشی، مقاومت در برابر آب 5ATM، ادغام Google Fit و Strava، GPS و انتخاب 6 صفحه ساعت را داشته باشید. علاوه بر این، eBuyNow ادعا می کند که این ارزان ترین ساعت در بازار با قابلیت تشخیص سقوط است.

Moto Watch 100 اکنون در رنگ‌های Glacier Silver و Phantom Black موجود است.

Moto Buds 600 ANC: یک پیشنهاد صیقلی تر

Moto Buds 600 ANC تغییر اندازه داد

SGW Global طی سال‌ها محصولات صوتی مختلفی را با برند Moto روانه بازار کرده است و Moto Buds 600 ANC آ،ین پیشنهاد آن است. این به دنبال آن است Moto Buds-S ANC، که ما SoundGuys همکاران آن را “تجربه بسیار ضعیف در عمل” نامیدند.

Moto Buds جدید همان بر،ب قیمتی 149 دلاری را ارائه می‌کند، اما چند اضافات قابل توجه را به ج، می‌آورد. این شرکت با شروع به افزوده‌های مرتبط با صدا، پشتیب، از Snapdragon Sound را برای بهبود کیفیت موسیقی و تماس، پشتیب، از فناوری aptX Adaptive و فناوری ضبط صدای واضح برای کاهش نویز پس‌زمینه تبلیغ می‌کند.

این هدفون‌های بی‌سیم واقعی جدید همچنین دارای بلوتوث چند نقطه‌ای هستند تا بتو،د همزمان به دو دستگاه و همچنین فناوری جفت سریع برای جفت‌سازی یکپارچه متصل شوید. همچنین باید انتظار افزایش عمر باتری را با قاب شارژ داشته باشید، با ادعای 26 ساعت آب مصرفی در مقایسه با 18 ساعت مدل قبلی.

در غیر این صورت هنوز برخی از ویژگی‌های آشنا را در Moto Buds 600 ANC دریافت می‌کنید، مانند پشتیب، از شارژ بی‌سیم برای کیس، حذف نویز هیب،، کنترل‌های لمسی، پشتیب، از دستیار Google، رتبه IPX5 و حالت مونو.

انتظار می رود Moto Buds 600 ANC در ماه ژانویه به فروش برسد، اگرچه می توان آن را به ،وان بخشی از موتورولا Edge 30 Fusion در حال حاضر ،یداری کرد.

<،on type="،on" cl،="-_-ti -_-t -_-u">نظرات


منبع: https://www.androidaut،rity.com/moto-watch-100-moto-buds-600-anc-3261181/