سامسونگ هوبرت اچ لی را به رهبری تیم طراحی MX خود – اتاق خبر جهانی سامسونگ منصوب کرد


Samsung Electronics امروز انتصاب Hubert H. Lee را به ،وان EVP و رئیس تیم طراحی MX (Mobile Experience) خود اعلام کرد. لی که قبلاً به ،وان مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز چین کار کرده است، بیش از دو دهه تجربه طراحی و رهبری را برای سامسونگ به ارمغان می آورد.

در مرسدس بنز، لی با رهبری بسیاری از پروژه‌های طراحی اعتبار داشت و جوایز متعددی را برای رهبری برجسته‌اش در تیم‌های طراحی این شرکت در ایالات متحده و چین دریافت کرد.

لی در نقش جدید خود در سامسونگ، تیم طراحی MX را رهبری خواهد کرد که مسئول ایجاد محصولات گل،ی مانند سری S، سری Z، گل،ی تب، گل،ی واچ و غیره است. دیدگاه منحصربه‌فرد و رویایی او به شکل‌دهی ظاهر و احساس Galaxy کمک می‌کند و بر اساس اخلاق طراحی متمایز است که کاربران می‌شناسند و دوست دارند.

هوبرت اچ لی گفت: «سامسونگ به خاطر ساخت برخی از زیباترین محصولات جهان با طراحی هایی که صنعت موبایل را متحول کرده است، شناخته شده است. مسئول ایجاد تجربیات جدید موبایل از طریق هنر طراحی است.”


منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-appoints-hubert-h-lee-to-lead-its-mx-design-team?utm_source=rss&utm_medium=direct