قیمت روز گوشی موبایل آی تی بازار-اصفهان موبایل مارکت

مناسب‌‌ترین قیمت‌های گوشی موبایل در سایت کالاتیک قابل‌مشاهده هستند البته این بستگی به برند و مدل انتخابی شما هم دارد. شما می‌توانید از سایت کالاتیک به‌عنوان مرجع قیمت‌های به‌روز گوشی موبایل استفاده کنید و علاوه بر اینکه می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید می‌توانید مشخصات فنی و نقد و بررسی گوشی را هم مشاهده نمایید. موبایل هایی که سامسونگ وارد بازار می کند، همگی کیفیت بالایی دارند و به دلیل خدمات پس از فروشی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، افراد بیشتری به سمت آن جلب می شوند. کمتر کسی پس از خرید گوشی های سامسونگ با نقص فنی در آن ها رو به رو شده است. بنابراین این برند را در لیست بهترین تولید کننده های موبایل در رتبه اول قرار می دهیم.

ما در اینجا هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی‌های سامسونگ بدانید، برای شما توضیح خواهیم داد. با خواندن این مطلب تا تصمیم‌گیری در رابطه با خرید گوشی سامسونگ برای شما راحت‌تر خواهد شد. ما با ایجاد محتواهای معرفی محصولات، جعبه گشایی، بررسی، مقایسه و نمودار قیمت در محصولات توانسته‌ایم روند انتخاب و خرید گوشی و سایر محصولات را آسان‌تر کرده و طعم لذت‌بخش خرید اینترنتیرا به مشتریان خود منتقل کنیم.

  • قیمت گوشی‌ های سری نوت و اس به دلیل پرچمدار بودن و استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها بالاتر از سایر سری‌ها است.
  • از آن‌جایی که فناوری گوشی‌های تاشونده، در حال حاضر بسیار جدید محسوب می‌شود، ماندگاری این گوشی‌ها خیلی مشخص نیست.
  • امروزه اکثر گوشی‌های موجود در بازار از بدنه‌ای شیشه‌ای ساخته شده‌اند؛ مگر اینکه قصد خرید گوشی های ارزان قیمت بازار را داشته باشید که برای مهار هزینه‌ها، از بدنه‌ای پلاستیکی استفاده می‌کنند.
  • گوشی‌های سامسونگ، مدل‌های مختلفی از گوشی با امکانات متفاوت وجود دارد.
  • به عنوان مثال مدل‌های nova 7i ، Y7p ، P30 Lite ، Honor 9X Lite ، از بهترین گوشی‌های موبایل هواوی در سال 2020، و مدل‌های P30 پرو ، میت 20 پرو ، پی 30 و پی 20 پرو از بهترین گوشی‌های هواوی در سال‌های 2018 و 2019 هستند.
  • واضح است که شرکتی به بزرگی سامسونگ فقط گوشی هوشمند تولید نمی‌کند این شرکت، محصولاتی مثل تبلت، لپ‌تاپ، پرینتر، اسپیکر، هدفون، دوربین، ماشین ظرف‌شویی، تستر، تلویزیون، اسپلیت و بسیاری دستگاه‌های الکترونیکی دیگر را تولید می‌کند.

خرید گوشی هوشمند 5G سبب اتصال شما با بالاترین سرعت به شبکه اینترنت می شود. اگرچه همچنان امکان خرید گوشی 4G در فروشگاه آنلاین دارسو فراهم است. موبایل نیز مانند هر کالای دیجیتال دیگر زمانی که عوامل کاربردی آن بیشتر می‌شود قیمت آن هم شیب صعودی به خود می‌گیرد. در گوشی‌های موبایل با توجه به نوع کاربرد، امکانات و ویژگی‌ها، سال تولید، نوع اندازه صفحه نمایش، پردازنده، حافظه بالا، امکاناتی مانند سنسور تشخیص اثر انگشت و سنسور تشخیص عنبیه، دوربین‌های تکی یا چندگانه و… البته به‌ طور کلی برندهایی مانند شیائومی وجود دارند که با توجه به امکاناتی که عرضه می‌کنند قیمت منصفانه و مناسب‌تری دارند. اگر امروز قصدخرید گوشی موبایلجدید دارید و نمی دانید قیمت روز گوشی در بازار چقدر است؟ اگر نمی دانید از کجا شروع کنید و مرجع شما برای پیگیری قیمت روز موبایل چه سایتی باشد، نگران نباشید، به جای درستی آمده اید.

برند

خرید گوشی سامسونگ از سری‌های Galaxy S، Galaxy Note و Galaxy Z برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست. در مجموع، گوشی‌های خانواده‌ی Galaxy A ویژگی‌هایی ضعیف‌تر و دوربین‌هایی با کیفیت پایین‌تر در مقایسه با دیگر گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی دارند. با این حال، این گوشی‌ها معمولا طراحی‌های بسیار جالب و مهم‌تر از همه، قیمت‌های بسیار خوبی دارند.

لیست قیمت گوشی

از آن‌جایی که سامسونگ قطعات و لوازم الکترونیکی متنوعی تولید می‌کند، لوازم جانبی متنوعی برای گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات مشابه دارد. از آن‌جایی که برند سامسونگ بسیار محبوب است، شرکت‌های دیگری نیز لوازم جانبی آن مثل شارژر، قاب و … شاید بتوان گفت که رقیب اصلی گوشی سامسونگ، گوشی مجله خبری موبایل مارکت اپل یا همان آیفون است. با اینکه شرکت سامسونگ بسیار بزرگ‌تر از اپل است و محصولات بسیار بیشتر و متنوع‌تری را وارد بازار می‌کند، اما گوشی‌های آیفون نیز از فناوری‌های بسیار پیشرفته و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. البته خرید آیفون برای خیلی از مردم دشوارتر از خرید گوشی سامسونگ است.

قیمت گوشی های سامسونگ

کیفیت نمایش رنگ‌ها، کنتراست و طراوت رنگ از ویژگی‌های OLED است که سبب اختلاف آن با LCD شده است. علاوه بر این موارد صفحه نمایش های اولد مصرف بهینه‌تری دارند و با باتری گوشی شما رابطه بهتری خواهند داشت. استفاده از پنل‌های خانواده OLED در بخش نمایشگر گوشی های موبایل نیز سبب افزایش قیمت گوشی خواهد شد. بسیار دیده شده است که دو برند مختلف با ارائه طراحی‌های شبیه به یکدیگر با امکاناتی مشابه، قیمت‌های مختلفی برای گوشی هوشمند خود در نظر گرفته‌اند. و گوشی های آیفون می‌باشند؛ این سری افراد علی‌رغم بالا بودن قیمت گوشی آیفون و انتقاداتی که به این گوشی‌ها وارد است همچنان از طرفداران این برند هستند. ایمالز صرفا یک جستجوکننده در میان کالاها و فروشگاه‌های اینترنتی است که خریداران را به فروشندگان متصل می‌کند.