گوشی هواوی قیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی امروز 26 آذر ویت موب-اصفهان موبایل مارکت

این مهم افزون بر قیمت مناسب گوشی های هواوی در مقابل قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی آیفون سبب شد تا هواوی بتواند به راحتی رقابت کند. این کمپانی محصولات مختلفی را در رنج قیمتی متفاوت به کاربران عرضه کرده است تا افراد مختلف با بودجه‌های متفاوت بتوانند تجربه استفاده از گوشی های هوآوی را داشته باشند و از کار با آن‌ها لذت ببرند. به‌طور کلی قیمت گوشیهای میان رده هوآوی و حتی گوشی های پرچمدار هوآوی در مقایسه با محصولات مشابه در بین سایر برندها بسیار مقرون‌به‌صرفه است و اکثر مدل های محبوب این برند در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون قرار می‌گیرند. اما اگر بودجه کمتری دارید، هواوی به شما گوشی‌های سری nova را پیشنهاد می‌کند. محصولاتی که با این سری وارد بازار می‌شوند، عمدتاً طراحی زیبا و جوان پسندی دارند و امکانات خوبی از جمله دوربین‌های سلفی و پشتی بسیار باکیفیتی را ارائه می‌کنند.

  • در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش 6.75 اینچ با رزولوشن 720×1600 پیکسل از نوع TFT مجهز شده است.
  • در همین راستا فرآیند دسترسی به محصولات را برای کاربران گرامی با بهترین قیمت و شرایط ایجاد کرده‌ایم.
  • اگر این موضوع را نادیده بگیریم؛ سه فاکتور اصلی وجود دارد که باعث تفاوت گوشی هواوی با سایر رقبا است که در این‌جا به‌اختصار آن‌ها را با هم مرور خواهیم کرد.
  • هواوی، پردازنده‌ها، مودم‌ها، پردازنده‌های گرافیکی و دیگر سخت‌افزارهای گوشی‌های خودش را در کارخانه‌های خود تولید می‌کند.

مشکلات مربوط به برنامه ها و فروشگاه های برنامه به طور خودکار تلفن های هوشمند هواوی را ذاتاً خطرناک تر از دستگاه های اندروید و iOS نمی کند، اما یک مشکل امنیتی بالقوه برای کاربران است که باید از آن آگاه باشند. این گوشی به عنوان پرچمدارترین گوشی هوآوی معرفی می شود که توانسته اوج هیجان کاربرانش را برانگیخته کند. استفاده از قطعات جدید شرکت HiSilicon در تراشه ی گوشی هواوی اسند پی 7 از اولین گام های سال 2014 برای شرکت هواوی بود، کایرین 910T تراشه ی بکار برده شده در هواوی اسند پی 7 است که هنوز هم از هسته ی Cortex-A9 بهره می برد. در حال حاضر جایگاه بهترین گوشی های میان رده هواوی به گوشی Y9a، گوشی Y7a، گوشی Y8s و گوشی نوا 5 تی تعقل می‌گیرد که با داشتن مشخصات سخت‌افزاری مناسب و امکانات خوب می‌توانند به راحتی نیاز کاربران را در این طیف برطرف کنند.

گوشی موبایل هوآوی مدل P40 lite ظرفیت 128 گیگابایت رم 6

موارد زیر نکات مهمی هستند که باید در هنگام خرید با توجه به نیاز کاربر در نظر گرفته شود. رو در روی این گوشی، پوکو M3 شیائومی قرار دارد که به یک نمایشگر کوچک‌تر 6.53 اینچی و یک دوربین کمتر (گوشی هواوی یک دوربین فوق عریض بیشتر دارد) مجهز است. هرچند گوشی شیائومی در برخی موارد از جمله ظرفیت باتری و چیپست بهتر است، اما طراحی چشم‌نواز هواوی Y7p باعث شده تا بسیاری از صاحبان آیفون‌های اپل بخواهند از این گوشی به عنوان گوشی دوم خود که اندروید است استفاده کنند. شما میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی آترامارت گوشی مورد نظر را سفارش دهید. در این مطلب به معرفی کامل برند هواوی و سری‌های مختلف گوشی هواوی پرداختیم.

فروشگاه اینترنتی مبیت، خرید آسان کالای دیجیتال با مناسب ترین قیمت

با این حال، بهبود بعضی از قطعات داخلی و طراحی باکلاس‌تر آن‌ها سبب شده است که از خیلی از جهات، نسبت به گوشی‌های P40 برتری داشته باشند. اولین تلفن همراه هوشمند این برند که در ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش رسید، گوشی Google Nexus 6P بود. طراحی و توسعه‌ی این محصول توسط شرکت گوگل انجام شد اما شرکت هواوی آن را تولید کرد. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری مجله خبری موبایل مارکت منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید.

گوشی جی ال ایکس

نمایشگرهای امولد مثل نمایشگرهای اولد هستن با این تفاوت که یک ماتریس وظیفه کنترل نمایشگر را برعهده دارد که نتیجه آن رفرش ریت بالاتر و کنترل دقیق‌تر بر پیکسل‌ها است. مورد دیگر باتری‌های غیرقابل تعویض است.پس باید گوشی را انتخاب کنید که باتری‌اش دوام بالایی داشته باشد. شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. خانواده‌ی میت ۲۰، میت ۱۰، میت ایکس، پی ۳۰، پی ۲۰، نوا ۵، نوا ۵ تی، پی اسمارت ۲۰۱۹، وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ برخی محصولات شاخص دریافت‌کننده اندروید ۱۰ هستند. آخرین نسخه این رابط کاربری با استقبال خوبی از سوی منتقدین روبه‌رو شد و توانست رضایت کاربران خود را جلب کند. در سال 2021 گوشی‌های P50 نیز معرفی خواهند شد که هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده اما طرفداران زیادی منتظر آمدن آن‌ها و استفاده از جدیدترین تکنولوژی این کمپانی هستند.