قیمت گوشی سامسونگ قیمت روز خرید موبایل سامسونگ 26 آذر 19کالا-اصفهان موبایل مارکت

سری گلکسی گوشی سامسونگ دارای چهار باند GSM است علاوه بر این اولین سری گلکسی دارای دوربینی 5 مگاپیکسلی بود. با اینکه در ابتدای کار فروش این گوشی ها بسیار کم بود اما آن ها قصد عقب نشینی از تجارت موبایل را نداشتند. شایان ذکر است که سامسونگ برای ساخت محصولات خود از بهترین مواد استفاده می کند و بخش های تحقیقاتی آن همواره در حال تحقیق و بررسی برای یافتن راهی به منظور افزایش کیفیت ساخت و طراحی گوشی ها هستند.

  • همانطور که گفتیم یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ سری S این برند است که اولین مدل آن در مارس 2010 رونمایی شد.
  • از جمله گوشی های این سری می توان گلکسی اس 21 اف ای و گلکسی اس 20 اف ای را نام برد که سخت افزار قدرتمند ، دوربین قوی و نمایشگر با کیفیتی دارند اما در عین حال از قیمت مناسبی برخوردارند.
  • حسگرهای ۴۸، ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ در بسیاری از پرچمداران سایر برندها به کار رفته است و این خود نشان از تأثیر شگرف سامسونگ در صنعت موبایل دارد.
  • در خیلی از مناطق دنیا، به ویژه ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش نمی‌رسند.
  • گوشی‌های پرچمدار مثل S20 Ultru، A71، A51 از جمله مدل‌هایی هستند که دوربین بسیار خوبی دارند.

البته با توجه به این که قیمت یکی از فاکتورهای تعیین کننده در انتخاب و خرید گوشی موبایل است، بهتر است بگوییم بهترین مدل گوشی برای هر شخص آن مدلی است که بر اساس بودجه ای که فرد در اختیار دارد و انتظاری که از گوشی دارد، بالاترین ارزش خرید را ارائه دهد. سری نوت سامسونگ هم از محبوب ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند محسوب می‌شود. اولین گوشی این سری، سامسونگ گلکسی نوت است که در سپتامبر 2011 از آن رونمایی شد. این گوشی اولین اسمارت فون با قلم هوشمند بود به همین دلیل هم طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. قیمت مجله خبری موبایل مارکت سری نوت هم بالاست و طبیعیست به این دلیل این شرکت کره‌ای همواره سعی می‌کند که به روزترین تراشه‌ها و امکانات را به همراه S-pen به کاربران خود ارائه دهد.

خرید سامسونگ ارزان قیمت

سامسونگ، انواع گوشی با قابلیت های متفاوت در رده قیمتی مختلف تولید کرده است. هنگام خرید گوشی، تمام قسمت های آن مانند دوربین، کیفیت صدا، اینترنت، اسپیکرها، کیفیت صفحه نمایش و موارد دیگر را به خوبی بررسی کنید. به لیست قیمت گوشی های سامسونگ توجه کنید و بر اساس میزان بودجه خود نسبت به خرید اقدام کنید. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشی بهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید. البته، جدید شرکت LG اعلام کرده است که دیگر گوشی هوشمند تولید نمی‌کند عملا به غیر از آیفون، رقیب دیگری برای گوشی‌های سامسونگ باقی نمی‌ماند.

آشنایی با سری‌های مختلف گوشی سامسونگ

در مجموع، گوشی‌های خانواده‌ی Galaxy A ویژگی‌هایی ضعیف‌تر و دوربین‌هایی با کیفیت پایین‌تر در مقایسه با دیگر گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی دارند. با این حال، این گوشی‌ها معمولا طراحی‌های بسیار جالب و مهم‌تر از همه، قیمت‌های بسیار خوبی دارند. از آن‌جایی که فناوری گوشی‌های تاشونده، در حال حاضر بسیار جدید محسوب می‌شود، ماندگاری این گوشی‌ها خیلی مشخص نیست. همچنین، قیمت گوشی سامسونگ تا شونده، در مقایسه با گوشی‌های معمولی این برند بسیار بالا است و خرید گوشی سامسونگ تا شونده برای عموم کاربران سامسونگ، عملا امکان‌پذیر نیست. یکی از تفاوت‌های گوشی‌های گلکسی اس با گوشی‌های رقیب، مجهز بودن آن‌ها به تراشه‌ی کوالکام است که جدیدترین پردازنده‌‌های گوشی‌های هوشمند را وارد بازار می‌کند.

قیمت گوشی s20 fe 5g ، 128 گیگ رم 8 در حال حاظر در رنج ۱۳ تا ۱۴ تومان است. نیز برای تولید هندزفری و بلندگو های گوشی های پرچمدار سامسونگ استفاده می کند که همین امر، کیفیت محصولات این کمپانی را دوچندان کرده است. فروشگاه اینترنتی توشه، محصولات خود را با تخفیفات ویژه به فروش می‌رساند؛ بنابراین با ورود به توشه، می‌توانید اقدام به خرید سامسونگ ارزان کنید. پس اگر قصد خرید سامسونگ ارزان زیر 5 میلیون، سامسونگ زیر 10 میلیون و سامسونگ زیر 15 میلیون دارید.

کاربرد های این دستگاه نز نسبت به گوشی های هم رده ی آن، بسیار متنوع و جذاب است. بالاخره در تاریخ 10 آگوست سال 2022، سامسونگ از گوشی جدید خود به عنوان یکی از جذاب ترین گوشی های تاشو رونمایی کرد. اگر زیاد به پخش ویدئو یا کنفرانس ویدئویی علاقه ندارید، یک گوشی معمولی با بلندگوهایی که در قسمت پایین قرار دارند نیز باید خوب باشد. اصلی ترین و ترکیبی از چند نرم افزار موجود در کامپیوترها است که بستر اصلی جهت اجرای دیگر نرم افزارها و مدیریت سخت افزار را فراهم می کند. از معروفترین سیستم عامل ها می توان به ویندوز، اندروید، مکینتاش و iOS اشاره کرد. در حالی که سری Samsung Fold بزرگتر است و به صورت افقی تا می شود تا یک تبلت بسیار بزرگ را به نمایش بگذارد.