قیمت گوشی موبایل تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو-اصفهان موبایل مارکت

تقریبا می‌توان گفت که هیچ برند دیگری در بازار گوشی‌های هوشمند، این میزان تنوع قیمتی را در پیش روی مشتریانش نمی‌گذارد. همانطور که گفته شد شرکت هواوی گوشی‌های موبایل پایین‌رده‌ و میان‌ رده‌خود را در دو خط تولید جداگانه، Honor و سریY تولید کرده است. بعد از رونمایی شرکت اپل از آیفون ایکس، هواوی اولین شرکت چینی بود که طراحی تمام صفحه‌ی آیفون ایکس را برروی nova 3e مهندسی معکوس کرد.این گوشی موبایل با استقبال بسیار زیادی به خصوص در ایران روبه‌رو شد. هواوی عموماً گوشی‌های ظریف و با طراحی جدید و قیمت نسبتاً مناسب را به بازار جهانی عرضه می‌کند. به عنوان مثال مدل‌های nova 7i ، Y7p ، P30 Lite ، Honor 9X Lite ، از بهترین گوشی‌های موبایل هواوی در سال 2020، و مدل‌های P30 پرو ، میت 20 پرو ، پی 30 و پی 20 پرو از بهترین گوشی‌های هواوی در سال‌های 2018 و 2019 هستند.

  • شرکت سامسونگ، با در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف، بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی وسایل الکترونیکی در دنیا است.
  • گوشی پرچمدارگوشی های پرچمدار عمدتاً بهترین و گران‌ترین گوشی‌های هوشمند تولیدی توسط هر شرکت هستند.
  • یکی سری فاکتورها مثل دلال ها و واسطه ها که موبایل را از این دست می گیرند و به فروشنده خرد می فروشند نیز تاثیر غیر مستقیم خود را می گذارند.

قیمت گوشی ‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۱ مرداد را مشاهده می‌کنید. قیمت گوشی ‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲ مرداد را مشاهده می‌کنید. قیمت گوشی ‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۳ مرداد را مشاهده می‌کنید. قیمت گوشی ‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۴ مرداد را مشاهده می‌کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Sm_B315E دو سیم کارت

شرکت سامسونگ نیز برای حفظ و قدردانی وفاداری کاربرانش، گوشی های خود را بسیار متنوع و با رنج قیمت عالی روانه بازار کرده است. با اینکه خدمات پس از فروش هیچ شرکتی، از دیدگاه مصرف‌کنندگان عالی نیست ولی شرکت سامسونگ معمولا خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان گوشی سامسونگ ارائه می‌دهد. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. به منظور سهولت کاربران در خرید، پرداخت‌ها در فروشگاه سایمان دیجیتال به صورت اینترنتی انجام می‌شود. ولی اگر ساکن شهر تبریز هستید، شما می‌توانید از خدمات پرداخت در محل ما نیز بهره‌مند شوید و بعد از تحویل کالا درب منزلتان، مبلغ آن را پرداخت کنید. برخی به دنبال خرید یک گوشی با دوربین‌هایی هستند که بتواند عکس‌های باکیفیت و خوبی بگیرد و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

گوشی سامسونگ گلکسی A33 5G دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت

قیمت گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت با توجه به پرچمدار بودن در حال حاضر جز گران ترین در بین دیگر برندها شناخته می شود. شرکت آمریکایی اپل یکی از شرکت های برجسته و بسیار معتبر درزمینه‌ی تولیدات کالای دیجیتال است که در سال ‌۱۹۷۶ توسط استیو جابز و دوستش، استیو ووزنیاک، بنیان نهاده شد. اپل در کمتر از ده سال به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های دنیای موبایل و لپ تاپ تبدیل شد و در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. از خصوصیات اصلی شرکت اپل، خلاقیت منحصر به فرد آن در زمینه‌ی طراحی می‌باشد که از زمان تاسیس این شرکت تاکنون، این ویژگی را حفظ کرده است.

شما باید یک وب سایت معتبر در حوزهخرید و فروش گوشی‌های موبایلانتخاب کنید و مدام ازلیست قیمت گوشی امروزباخبر شوید. این شرکت تمام تلاش خود را کرده است تا با مطالعه و بررسی های میدانی و به اصطلاح کف بازار، بتواند نیازهای شما مشتریان عزیز را برآورده سازد و گوشی هایی با قیمت متناسب با بودجه شما، عرضه نماید. خب، انتخاب شما در وهله اول به جیب شما و بودجه‌ای که برایخرید گوشی موبایل هوشمندکنار گذاشته اید، بستگی دارد. مسلماً هر چقدر پول بیشتری خرج کنید، می توانید موبایل با کیفیت تر و بهتری خرید کنید. با این وجود، اینکه با پول کم، اصلاً امکان خرید گوشی خوب وجود ندارد، اشتباه است. درست است که قیمت موبایل با توجه به امکانات آن متفاوت است، اما هستند گوشی های ارزان قیمت که قابلیت های زیادی دارند و کاربر را راضی نگه می دارد.

اکنون که با نوع گوشی و انواع برندهای مختلف و محبوب بازار آشنا شدیم، بیایید در مورد مجله خبری موبایل مارکت موبایل صحبت کنیم. آیا قصد دارید یک گوشی هوشمند جدید به همسرتان هدیه دهید؟ یا اگر برای خود یک گوشی مقرون به صرفه میخواهید، میتوانید موبایل های فروشگاه اینترنتی دارسو را به صورت آنلاین خریداری کنید. شاید از خود بپرسید چرا باید خرید گوشی شیائومی را درنظر داشته باشیم؟ تلفن‌های شیائومی دارای مزایای برجسته برای ارائه یک تجربه کاربری شگفت‌انگیز هستند. این گوشی های هوشمند قیمت مناسبی دارند و تجربه کاربری بالا، عملکرد عالی و ساختار بادوام را حفظ می کنند. گوشی های هوشمند میان رده از سری POCO مشخصات خوبی را با قیمت رقابتی ارائه می دهند. گوشی پوکو شیائومی با قیمت رقابتی، سخت افزار بسیار خوبی را برای خرید قرار داده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03 Core SM-A032F/DS دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

برند مشهور و جهانی سامسونگ یک ابرشرکت چند تابعیتی است که با مدیریتی کره ای در صنایع مختلفی مانند الکترونیک، پوشاک و … فعالیت می کند. شعار سامسونگ در اوایل دهه ۱۹۹۰ ” اول کیفیت ” بوده است، آن ها با بکار گیری بهترین مهندسین صنعت الکترونیک فناوری روز جهان را دچار دگرگونی ساختند. در ابتدای قرن بیست و یکم بود که سامسونگ به سمت تولید محصولات دیجیتال گامی بلند برداشت، گوشی های سامسونگ از جمله تولیدات مهم این برند در این دوران شناخته می شوند. همان طور که در متن نیز آمده است گوشی سامسونگ دارای سری های متفاوت است که از لحاظ قیمتی بازه ی وسیعی را در بر می گیرد.

استقبال روز افزون مردم از این پدیده نشان دهنده‌ی آن است که محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش می‌باشد. همچنین بروزکالا مجموعه کاملی از لوازم جانبی موبایل از جمله هدست و هندزفری موبایل و یا پایه نگهدارنده موبایلرا در اختیار شما میگذارد تا بتونید انتخاب بهتر و مناسب تری را داشته باشید. در این قسمت می‌توانید لیست گوشی های موبایل موجود در برتر دیجیتال به همراه قیمت روز آنها را ملاحظه فرمایید. برتر دیجیتال بر آن است تا همواره پایین ترین قیمت گوشی های موبایل سامسونگ ، هواوی ، شیائومی ، اپل ، نوکیا ، موتورولا و… را با گارانتی معتبر به شما عزیزان ارائه نماید.