قیمت گوشی موبایل تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو-اصفهان موبایل مارکت

چه به دنبال جدیدترین مدل با مشخصات بالا و چه گوشی با قیمت مناسب باشید، گوشی سامسونگ متناسب با نیازها و بودجه همه وجود دارد. در طول سال ها، سامسونگ گوشی های هوشمند مختلفی را با قیمت های مختلف طراحی های شیک و ویژگی های باکیفیت روانه بازار کرده است. در فروشگاه اینترنتی دارسو امکان مشاهده قیمت گوشی هوشمند سامسونگ با قیمت مناسب فراهم است. میان رده‌ها هم همانند پرچمدارها در سبد محصولات اغلب شرکت‌ها دیده می‌شوند و همیشه جزو پرفروش‌ترین موبایل‌های بازار هستند. در میانرده‌ها بیشتر تمرکز بر روی کاهش قیمت گوشی است، البته نه به نوعی که باعث شود عملکرد آن‌ها زیر سوال برود.

  • تفاوت بین دوربین‌های گوشی پرچمدار و میان‌رده‌ و پایین‌رده ها کم نیست و اگر به دوربین گوشی به عنوان یک معیار مهم فکر می‌کنید، چاره‌ای جز هزینه کردن بیشتر نخواهید داشت.
  • اگر جزء افرادی هستید که با گوشی موبایل خود زیاد عکس و فیلم می گیرید و آن را در گوشی خود ذخیره می کنید، قبل از خرید، حتماً از میزان حافظه داخلی موبایل مورد نظر خود اطلاع داشته باشید.
  • برند های محبوب گوشی موبایل به ترتیب الویت عبارتند از سامسونگ,اپل,شیائومی,نوکیا, …
  • شیائومی نیز گوشی های پایین رده، میان رده، و پرچمدار تولید می کند و یکی از جدیدترین آنها گوشی Mi10 T Pro 5G 128/8GB است که از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • قیمت گوشی های موبایل باتوجه‌به کارایی و قابلیت‌هایشان تعیین می‌شود.

این گوشی‌ها، بهترین قابلیت‌ها را برای مشتریان عمومی گوشی سامسونگ فرآهم می‌آورند. گوشی‌های Galaxy S معمولا قدرتمند‌ترین گوشی‌های این برند هستند و بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارند. تا سال ۲۰۱۰ طول کشید که این شرکت با گوشی سامسونگ گلکسی اس که با سیستم عامل اندروید کار می‌کرد، به فروش بسیار خوبی برسد. این گوشی سبب شد که سامسونگ به راحتی، رقبای دیگر را در بازار گوشی‌های هوشمند، کنار بزند.

اگر می خواهید فرق بین آیفون اکتیو و نات اکتیو را بدانید به مقاله ما در این خصوص مراجعه نمایید. برای اطلاع ازقیمت روز گوشی موبایل اپلمی‌توانید از صفحه ما بازدید کنید. به همین دلیل اگر قصدخرید آیفونرا دارید وقیمت روز جدیدترین گوشی اپلبرای شما مهم است، حتماقیمت لحظه ای گوشی اپلرا از سایت ما پیگیری کنید. اگر می خواهید ازقیمت گوشی به نرخ روزآگاه باشید، بهترین و راحت ترین روش، بازدید از سایت های معتبر گوشی است.

با پیشرفت دنیای تکنولوژی و روانه شدن گجت های هوشمند مختلف به بازار همه افراد نیازمند اقلام گوناگونی مانند گوشی موبایل، هندزفری بلوتوث و اسپیکر می باشند. این دستگاه ها به کاربران امکان انجام کارهای مختلف با سرعت و سهولت بیشتر را می دهد. انواع برندهای معتبر برای خریداری گوشی موبایل و لوازم جانبی آن شامل برندهای سامسونگ، شیائومی، اپل، هوآوی، نوکیا، انرجایزر، هایلو، ال جی، ای دیتا، سونی، سیلیکون پاور، جی بی ال، کیو سی وای، لنوو و سن دیسک می باشد.

قیمت روز گوشی موبایل ۸ مرداد

قیمت گوشی ‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۵ مرداد را مشاهده می‌کنید. قیمت گوشی ‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۶ مرداد را مشاهده می‌کنید. قیمت گوشی ‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۸ مرداد را مشاهده می‌کنید.

شما می‌توانید لیست بروز قیمتگوشی سامسونگ را در سایت کالاتیک مشاهده کرده و در صورت تمایل این گوشی‌ها را همراه با 18 ماه گارانتی و ضمانت اصالت کالا خرید کنید. محصولات کمپانی شیائومی تنها به گوشی و لوازم الکترونیکی ختم نمی‌شود، تنوع محصولات شیائومی به‌گونه‌ای شده است که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است و نشان داده که توانایی زیادی در تولید و عرضه دارد. اگر تصمیم به خرید گوشی ارزان قیمت ولی با کیفیت دارید، پیشنهاد کالاتیک گوشی‌های شیائومی است، البته این ارزان بودن در مقایسه با دیگر برندها است. یعنی اگر مشخصات فنی و قابلیت‌های گوشی شیائومی را با برند دیگری مقایسه کنید متوجه پایین‌تر بودن قیمت گوشی های شیائومی خواهید شد. کیفیت ساخت و طراحی گوشی های شیائومی قابل‌تحسین است همه این دلایل سبب شده تا بتواند بازار گوشی موبایل را تسخیر کند و رقیب سرسختی برای تولیدکنندگان گوشی موبایل شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

اگر در مورد پرداخت آنلاین نگران هستید، همیشه می توانید بخش کیف پول را انتخاب کنید و آن را به هر مبلغی که نیاز دارید شارژ کنید. خرید اینترنتی موبایل بصورت ایمن همواره مورد تاکید فروشگاه اینترنتی دارسو بوده و این اصل در سیستم پرداخت دارسو لحاظ شده است. پرداخت هزینه سفارش گوشی هوشمند شما از دارسو از طریق درگاه امن شاپرک بانک مرکزی انجام می شود تا خیال شما بابت کارهای مالی راحت باشد. فروشگاه اینترنتی دارسو اکثریت گوشی های هوشمند خود را تضمین می کنند و آنها را بصورت کاملا نو و آکبند به فروش می رساند. خرید گوشی رجیستر شده، چیزی است که این روزها در بازار ایران کاملا به آن نیاز دارید.

این روند تولید گوشی‌های مکعبی چندین سال ادامه یافت، تا این‌که در سال ۲۰۰۷ که آن زمان را می‌توان نقطه عطف گوشی های هوشمند دانست، اولین گوشی های هوشمند توسط اپل و سامسونگ معرفی شدند. با معرفی و تولید اولین آیفون و اولین گوشی هوشمند سامسونگ، روند پیشرفت گوشی های هوشمند تغییر یافت و دنیای جدیدی در این عرصه معرفی شد. پس از آن سال، مجله خبری موبایل مارکت تکامل و پیشرفت این دستگاه‌ها سریع‌تر و سریع‌تر شد تا گوشی های هوشمند به شکل گوشی‌های امروزی در دستان شما تبدیل شوند. در ابتدا گوشی های هوشمندی وجود نداشتند و همه گوشی‌های موبایل براساس یک هدف کار می‌کردند و آن‌ هم امکان زنگ زدن و مکالمه صوتی بود. اولین گوشی موبایل جهان توسط شرکت موتورولا و در سال ۱۹۷۳ به تولید انبوه رسید.