قیمت گوشی هوآوی 26 آذر + خرید اینترنتی مبیت-اصفهان موبایل مارکت

این مورد از سال 2021 وجود داشته است، به این معنی که تعداد کمی از مشتریان می توانند گوشی هواوی دارای سیستم عامل اندروید را در دست بگیرند (مگر اینکه یک تلفن بازسازی شده خریداری کنند ). هوآوی با گوشی هایی مانند P10 و P10 Plus در ساخت گوشی هایی برای رده های بالاتر بازار سرآمد است. به عنوان مثال، جدیدترین Huawei P10 Pro شامل جدیدترین فناوری های لبه به لبه، صفحه نمایش از بالا به پایین و ویژگی های پیشرفته به عنوان واحد پردازش عصبی است که برنامه های اندرویدی مبتنی بر هوش مصنوعی را فعال می کند.

  • با این توصیف‌ ها دلیلی وجود ندارد که هنگام خرید یک موبایل هوشمند به فکر هواوی نباشید؛ تا انتها با ما همراه باشید تا مشخصات این محصولات از جمله قیمت گوشی هواوی، صفحه نمایش و …
  • Nova Y70 یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده جدید شرکت هوآوی است که به لطف بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را دارد.
  • این قدرت گوشی‌های هواوی در عکاسی، همراه با طراحی خلاقانه و جنبه‌های سخت‌افزاری قدرتمند محصولات سری P، آن را به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال۲۰۲۰ تبدیل کرده است.
  • گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8، گوشی هواوی Nova 8 SE، گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8 5G، گوشی هواوی Nova 7 Pro، گوشی هواوی Nova 7 5G و گوشی هواوی Nova 7i گوشی جدید هواوی در سری نوا هستند.

گوشی های جدید هواوی به علت تحریم‌های وارده بر آن از سال 2020 نمی توانند از سرویس گوگل پشتیبانی کنند و هوآوی برای برطرف کردن این محدودیت به طراحی پلتفرم مخصوص گوشی های خود روی آورد و سرویس موبایل هوآوی را طراحی کرد. HMS در گوشی های هوآوی جایگزین سرویس موبایل گوگل شده است و دارای مجموعه ای از اپلیکشن ها و خدمات نرم افزاری مانند هواوی کلاد، موزیک، مرورگر، هواوی ویدئو و … علاوه بر این در ایران با نصب بازار برای گوشی هواوی امکان دانلود و نصب بسیاری از نرم افزارها و اپلیکشن ها مانند گوگل کروم، یوتیوب، گوگل مپ و غیره به راحتی محیا می شود. گوشی های سری Enjoyکه در بازار جهانی با نام هواوی Y شناخته می‌شود، یکی دیگر از سری گوشی های هوآوی است که در کلاس گوشی های میان رده قرار دارد.

گوشی honor 6x

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالاوما فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. این رابط کاربری بسیار قدرتمند است و همانند رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی One UI، اختیارات زیادی به کاربر می‌دهد. البته رابط کاربری اختصاصی یا EMUI از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با ظاهر اصلی اندروید ندارد و به حالت اصلی آن شبیه است.

گوشی A73 سامسونگ

در این‌جا قصد داریم سری های گوشی هواوی را که تا امروز فعال هستند، با هم بررسی کنیم. این کمپانی در سال 2016 اعلام کرد که قصد دارد به‌عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند فعالیت کند و در سال 2020 به این هدف خود دست پیدا کرد. کالاهای تولیدی اولیه این برند شامل محصولات متنوعی هم‌چون USB، مودم بی‌سیم، ترمینال‌های بی‌سیم و… بود.

هر کمپانی و تولیدکننده گوشی همراه تلاش دارد که گوشی‌های خود را نسبت به سایر رقبا خاص‌تر جلوه دهد و یکی از روش‌های انجام این کار، معرفی رابط کاربری اختصاصی است. از آن‌جا که تمام قطعات مورد نیاز گوشی هواوی در خود کمپانی ساخته می‌شود، قطعات مختلف یکپارچگی و هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر داشته و کارایی مناسبی از خود نشان می‌دهند. اگر این موضوع را نادیده بگیریم؛ سه فاکتور اصلی وجود دارد که باعث تفاوت گوشی هواوی با سایر رقبا است که در این‌جا به‌اختصار آن‌ها را با هم مرور خواهیم کرد. با این‌حال برای کاربران قدیمی هواوی مشکلی پیش نخواهد آمد و کمپانی به کاربران جدید وعده‌ی لانچ و به روز رسانی سیستم عامل اختصاصی شرکت را داده است. هرچند با توجه به اتفاقات اخیر مرتبط با این کمپانی، مهم‌ترین وجه تمایز هواوی با سایر رقبا، عدم‌دسترسی محصولات این برند به خدمات گوگل است زیرا که آمریکا این شرکت را تحریم کرده و در لیست سیاه قرار داده است.

سبد خرید

از دیگر امکانات این گوشی جذاب می‌توان به اندروید 11، نمایشگر بزرگ 6.57 اینچی OLED با پشتیبانی از HDR10 و دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی پشتی به همراه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K اشاره کرد. داشتن امکانات مختلف مثل دوربین خیلی خوب و البته تنوع در قیمت، باعث شده که خرید آنلاین گوشی هواوی یک انتخاب خیلی مناسب برای اغلب کاربران باشد. همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، هواوی محصولات مختلفی هم‌چون لپ‌تاپ، ساعت‌های هوشمند و… تولید می‌کند. مشابه به اپل و با الهام‌گرفتن از آن، هواوی نیز قابلیت‌های مختلفی در دستگاه‌های اختصاصی‌اش قرار داده که با داشتن همه آن‌ها می‌توانید بهترین عملکرد این دستگاه‌ها را مشاهده کنید.

چینی‌ها جای خالی سرویس‌های موبایلی گوگل GMS را با سرویس‌های موبایلی هواوی HMS پر کردند تا کاربرانشان در این زمینه احساس کمبود نکنند؛ بنابراین اگر قصد خرید مجله خبری موبایل مارکت دارید و با شرایط فوق مشکلی ندارید، حتما محصولات این برند را بررسی کنید. هوآوی مانند سامسونگ تا امروز چندین دستگاه در قیمت ‌های مختلف و با عملکرد ‌های گوناگون به بازار عرضه کرده است که برای طیف گسترده تری از مردم در سراسر جهان در دسترس هستند. انواع گوشی ‌های هوشمند هوآوی با طراحی‌ های زیبا و مشخصات خاص و ویژگی‌ های سطح بالا، رقابت تنگاتنگی با گوشی‌ های رده بالا مثل آیفون و گلکسی‌ های سامسونگ دارند.

این شرکت اولین گوشی خود را در سال 2004 با نام C300 به بازار عرضه کرد و اولین گوشی هواوی با قابلیت 3G در سال 2005 به بازار آمد. U8220 نیز اولین گوشی هوشمند اندرویدی این شرکت بود که در سال 2009 رونمایی شد. خرید موبایل کار خیلی آسانی نیست چرا که با پیشرفت فناوری‌هایی که در ساخت گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند,امروزه گوشی‌های هوشمند توانسته ‌اند به راحتی جای خود را در بین وسایل شخصی کاربرانشان باز کنند و به یکی از وسایل پرکاربرد تبدیل شوند. شاید این اتفاق برای شما افتاده باشد که بعد از خرید گوشی از خریدن آن پشیمان باشید و به فکر تعویض و یا خرید مجدد گوشی باشید.

این گوشی ها به عنوان گوشی های میان رده و گاهی در سری پرچمدار، به فروش رسیدند. هوآویمحصولات خود را در سری های مختلفی عرضه می‌کند که هر یک ویژگی‌های خاصی را ارائه می‌دهند. جسارت هوآوی در طراحی مدل‌های جدید همواره زبانزد بوده است و نظرات کاربران خاص پسند را به خوبی جلب کرده است. زیبایی، استحکام، کیفیت ساخت، امکانات و در نهایت قیمت از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که هر مشتری برای خرید گوشی آن‌ها را در نظر می‌گیرد. هواوی، یکی از خلاقانه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل در جهان است که گوشی‌هایش در تمام رده‌های قیمتی زیبا هستند. به طور مثال می‌تواند به گوشی میان‌رده هواوی نوا 8i اشاره کرد که با قیمت زیر 8 میلیون تومانی، طراحی بسیار زیبایی را ارائه می‌کند و مثل گوشی‌های پرچمدار بازار به یک نمایشگر Punch-hole‌ مجهز است.