قیمت گوشی sony دست دوم، ضمانت + لیست آگهی آذر 1401 تانک

در ادامه‌ی این مطلب، جدیدترین گوشی های سونی در سال 2022 معرفی شده‌اند. کمپانی سونی برای اولین بار از سال ۲۰۱۷ در بازار موبایل به سوددهی رسید و به نظر می‌رسد تمرکز این شرکت روی ساخت گوشی‌های گران‌قیمت، استراتژی موفقی برای سونی بوده است. بسیاری از گوشی‌های این شرکت تاکنون تا حد زیادی ستوده شده‌اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. 1- تعویض کابل شارژر یا آداپتور معیوب از، راه حل های بالا نیامدن گوشی سونی.

  • این قیمت کمتر بخاطر این است که صفحه نمایش آن کوچک‌تر است و اگر شما دیگر ویژگی‌های این گوشی را با اکسپریا وان مارک 2 که مشخصات آن در پایین آمده، مقایسه کنید، متوجه خواهید شد بقیه مشخصات این جدیدترین گوشی های سونی ، یکسان است.
  • اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه…
  • کمپانی سونی از قدیمی‌های حوزه دنیای تکنولوژی است و تمامی محصولات آن حرفه‌ای و باکیفیت هستند.

در کل محصولات سونی از کیفیت بالایی برخوردارند و این کمپنی همیشه سعی داشته تا بهترین‌ها را تولید و به بازار عرضه کند تا طرفداران خود را راضی نگه دارد. نه چراغی روشن میشود و نه صفحه نمایش و نه ویبره می زند و نه با روش گفته شده در بالا احیا می شود. مربوط به گوشی های دیگر(حتی از یک مدل) ، به ندرت به علت باز کردن یا بستن بوت لودر و… این نوع بریک اتفاق میفتد. 1- گوشی را به شارژ بزنید، بعد از حدود 4 ساعت(این زمان برای گوشی های مختلف ممکن است متفاوت باشد)،چراغ قرمز مخصوص شارژ(چراغ ثابت نه چشمک زن) روشن می شود و گوشی میخواهد که روشن شود اما مدام ریستارت می شود. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia XA Ultra دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

البته این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایشی نیست و طراحی نازک و بسیار ظریف آن ممکن است مطابق سلیقه همه نباشد اما از بهترین گوشی های سونی 2022 است. برای خرید گوشی های موبایل سونی از کاربران به صفحه گوشی های سونی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. وجود اشکالات نرم افزاری نیز می تواند باعث به وجود آمدن مشکل عدم روشن شدن گوشی سونی شود. طراحي دستگاه‌هایي با سیستم عامل اندرويد به گونه‌اي است که وقتی پردازنده براي مدت زمان خاصي واكنش نشان ندهد، دستگاه به طور خودكار خاموش و روشن مي شود تا بدين وسيله از سيستم در برابر مشکلات نرم‌افزاری‌ محافظت گردد. اما برای اینکه سونی اکسپریا پرو آی را یک گوشی دوربین قدرتمند خطاب کنیم به تجهیزات بیشتری نیاز خواهید داشت.

در کنار این گوشی که بهترین گوشی Sony محسوب می‌شود، گوشی‌های سونی xperia 5 III و Xperia 10 III نیز می‌توانند برترین گوشی سونی اکسپریا باشند و ارزش خرید دارند. از دیگر بهترین گوشی های سونی 2022 می‌توان گوشی سونی xperia 1 II را نام برد. این مدل نشان دهنده این است که کمپانی سونی به تمام بازخوردهای خود توجه می‌کند و سعی در رفع اشکالات موجود در نسل‌های قبل‌تر این گوشی‌ها دارد.

گوشی سونی Xperia ion | حافظه 16 رم 1 گیگابایت ا Sony Xperia ion 16/1 GB

یکی از نامطلوب ترین و ناراحت کننده ترین اتفاقاتی که برای یک گوشی رخ میدهد بالا نیامدن گوشی می باشد. دلیل بروز این مشکل به زمانی مربوط میشود که کاربر یک مود یا کاستوم‌ رام را روی گوشی خود فلش می‌زند. گاهی نیز با نصب یک برنامه ی ساده، ممکن است گوشی ری‌بوت شود و بر روی لوگوی سازنده متوقف ‌شود. بوت لوپ حالتی است که گوشی از بوت شدن طبق روال ساده وعادی خودداری میکند.

حافظه 32 رم 3 گیگابایت ا Sony Xperia Z5 Premium 32/3 GB

بهترین قیمت خرید و فروش گوشی موبایل سونی – Sony در فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه دارای نماد اعتماد الکترونیک 2 ستاره. اگر بخواهیم به برجسته‌ترین ویژگی این برترین گوشی Sony جهان که در لیست بهترین گوشی های سونی 2021 قرار دارد اشاره کنیم، نمایشگر 4K این گوشی است. البته اکسپریا ایکس زد 2 پرمیوم اولین گوشی‌ سونی‌ای نیست که نمایشگر 4K دارد ولی نسبت به دو مدل دیگر، جزو جدیدترین گوشی های سونی 4K قرار می‌گیرد. بنابراین اگر قصد دارید فیلم‌های 4K خود را در گوشی ببینید، این تلفن بهترین گزینه است؛ در غیر اینصورت، به سراغ ادامه‌ی لیست بهترین گوشی های سونی 2021 بروید.