مشخصات فنی گوشی سونی اکسپریا پرو آی

زماني كه باطري خيلي داغ مي‌شود، گوشي هاي هوشمند سونی به صورت خودکار خاموش مي‌شوند تا در برابر آسیب‌های احتمالی از خود محافظت نمایند. می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. و محبوب شدن اپل، سونی تا حد زیادی متضرر شد و حتی مجبور به تعطیلی کارخانه‌هایش و تعدیل بخشی از نیروهای خود شد. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

من 8 ساله که z2 دارم و هیچ مشکلی تا حالا نداشته و بعد از 7 سال پارسال باطریش رو عوض کردم و عالی کار میکنه .البته دیگه برای نرم افزار های جدید و پرحجم کارایی نداره . سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.

  • با این حال، اگر با این قضیه مشکلی ندارید، می‌توانید این بهترین گوشی سونی دنیا را تهیه کنید.
  • این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با نرخ رفرش ریت 120 هرتز است که موجب می‌شود موقع استفاده‌ از آن، گوشی خیلی روان عمل کند.
  • دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند.
  • شما را با دریایی از محصولات سونی روبه‌رو می‌کند و به شما اجازه می‌دهد گوشی مورد نظر خودتان را بر اساس نیازهایتان انتخاب کنید.
  • سلام، منم من6ساله ایکس زد دارم بدون هیچ مشکلی دارم ازش استفاده میکنم و از اینکه بخوام یه مدل دیگه بردارم دلم میگیره.

این گوشی دارای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 و نمایشگری 4K دارد و با اینکه قیمت آن کمی بالا است، مطمئن باشید که این بهترین گوشی سونی دنیا ارزشش را دارد. در بقیه‌ی موارد، مشخصات اکسپریا 5 مانند اکسپریا 1 است و در واقع، دوربین، چیپست، نسبت ابعاد، رم و حافظه داخلی این گوشی کاملا مشابه اکسپریا 1 است که در زیر به معرفی آن خواهیم پرداخت. تنها تفاوت دیگری که بین این دو گوشی مشخص است، طول عمر باتری است که این برترین گوشی Sony جهان از طول عمر باتری بهتری نسبت به پرچم‌دار سونی 2019، اکسپریا 1، دارد. قیمت بالای این گوشی به دلیل نمایشگر بزرگ‌تر آن است و این گوشی برای کسانی که دست‌های کوچکی دارند، ممکن است کمی آزار دهنده باشد.

گوشی کت

البته مدتی از عرضه این گوشی گذشته و هرچند که این گوشی از گوشی‌های جدید سونی محسوب نمی‌شود، اما از بهترین گوشی‌های سونی است. به علاوه، این گوشی دارای یک لنز سه‌گانه بوده که شامل لنز اصلی، لنز اولترا واید و تله فوتو 12 مگاپیکسلی است و از چیپست قوی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد. سرعت و دقت در سیستم دوربین گوشی‌های سونی بالاترین اولویت را دارد و همین سبب تفاوت گوشی‌های سونی با سایر گوشی‌های موبایل می‌شود. پس یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی که بیش از هر چیز به عکاسی با گوشی خود علاقه دارند، اسمارتفون‌های جدید سونی است. بجز صفحه نمایش، جنبه‌های دیگر این گوشی هم به اندازه کافی تحسین برانگیز عمل می‌کنند. برای مثال باتری این گوشی با وجود اینکه تنها یک باتری 4500 mAh است، از نظر عمر باتری از بسیاری از گوشی‌های پرچمدار بهتر عمل می‌کند و دوام بالاتری دارد.

سونی اکسپریا 5 مارک 2 یکی از بهترین گوشی های سونی 2022 بوده که بسیار محبوب است. این گوشی در واقع نسخه‌ای کوچک‌تر و ارزان‌تر از نسخه‌ی سونی اکسپریا وان مارک 2 بوده قیمت کمتر آن به دلیل صفحه نمایش کوچک‌تر آن است. برای خرید گوشی های موبایل سونی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سونیمراجعه نمایید. اما اتفاق های متفاوتی رخ داد و سونی با یک گوشی پرچمدار (واقعاً پرچمدار) یعنی گوشی Sony Xperia Pro-i به بازار گوشی بازگشته است. سونی در این گوشی به دنبال یک اتفاق خاص بوده است و این اتفاق خاص در بخش دوربین این گوشی رخ داده است. گوشی سونی اکسپریا پرو آی بزرگترین سنسور دوربین را در گوشی ها داراست.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia XA1 Ultra G3212 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

درست است که بعد از این پرچم‌دار، دو گوشی سونی پرچم‌دار دیگر معرفی شده ولی همچنان این گوشی بهترین گوشی سونی 2021 است. در اینجا صفحه نمایش QHD با پشتیبانی از HDR، دوربین مملو از ویژگی‌ها، ضبط ویدئو 4K HDR وجود دارد و حتی می‌توانید فیلم‌هایی با حرکت آهسته با سرعت 960 فریم در ثانیه با کیفیت فول اچ دی بگیرید. یکی از بهترین گوشی‌های Sony که می‌توان نام برد گوشی Sony Xperia 1 III است.

گوشی سونی Xperia XA1 Ultra

نرم افزار را اجرا کرده و منتظر بمانید تا موبایل شما را شناسایی کند. در مرحله بعدی آپدیت گوشی سونی، یک صفحه جدید باز می شود که باید دستورالعمل های آن را به ترتیب اجرا کنید. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.