لیست قیمت و خرید گوشی موبایل 14 آذر 1401 گوشی شاپ

مجوزهای لازمه را مورد بررسی قرار دهید، در درجه دوم بررسی کنید که آن قیمت در قبال چه خدماتی ارائه شده و یا کالا بیمه، گارانتی دارد یا خیر و اینکه حتماً رجیستر شده باشد. فروشگاه اینترنتی 19کالا در رابطه با فروش موبایل تمام این خدمات را تمام و کمال در اختیار مشتریان خود قرار داده تا با اطمینان کامل خرید خود را از سایت انجام دهند. پس اگر اولویت خود را مشخص کنید می‌توانید بسته به نیازخود در این کلاس هم گوشی بهتری را برای خود انتخاب کنید. پیش از اینکه در مورد مواردی که بر قیمت گوشی موبایل صحبت کنیم بهترست بدانید نوع پنل استفاده شده، دوربین‌ها و سخت‌افزار و جنس مواد سازنده از جمله متغیرهایی هستند که شرکت‌های سازنده برای کم و زیاد کردن قیمت انواع موبایل روی آن مانوور می‌دهند. در ایمالز می‌توانید قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه و پایین‌ترین قیمت موبایل را انتخاب کنید. امکانات دیگر مثل نمایش نمودار روند تغییرات قیمت، تخمین قیمت‌ها در آینده و مشاهده سایر مشخصات گوشی مثل گارانتی و غیره هم ممکن است.

  • شیائومی از آن دسته برندهایی است که با سیاست ارائه قابلیت های عالی در کنار قیمت مناسب توانسته سهم خوبی از فروش بازار موبایل را در دست بگیرد.
  • از نظر فنی، جدیدترین اسمارت فون‌های بازار باید حداقل ظرفیت 3000 میلی‌ آمپر بر ثانیه جریان را برای تامین 9 تا 10 ساعت مصرف مداوم داشته باشند.
  • گوشی‌های هوشمند امروزه ابزاری همراه برای همه افراد جامعه مدرن در هر سن‌وسالی هستند.
  • در خرید گوشی به سیستم عامل، پردازشگر، باتری و دوربین پیش از هر فاکتور دیگری دقت کنید.

جدیدترین گوشی شیائومی، گوشی Xiaomi Mi 11 Ultra است که اگر به مشخصات فنی آن نگاهی بیندازید متوجه خاص بودن آن خواهید شد، یکی از این ویژگی‌ها وجود نمایشگر کوچک در برآمدگی دوربین پشت است که تابه‌حال در هیچ تلفن همراه هوشمندی شاهد آن نبودیم. شما می‌توانید لیست به روز قیمت گوشی‌ های این برند را در سایت کالاتیک مشاهده کنید. در ابتدا تمایل افراد برای خرید گوشی موبایل به صورت حضوری بود و ترجیح می دادند که به نمایندگی های موجود در سطح شهر خود بروند، اما نمایندگی ها تمام مدل های عرضه شده از برندهای مختلف را نداشتند و یا لوازم جانبی همراه گوشی را ارائه نمی دادند.

عوامل مؤثر بر قیمت گوشی

حتی کارهای روزمره مثل پرداخت قبوض، جابجایی پول، درخواست تاکسی و سفارش غذا هم از طریق گوشی هوشمند انجام می‌شود. اما با توجه به این‌که در سال‌های اخیر، قیمت گوشی موبایل افزایش چشمگیری داشته و دیگر نمی‌توان بهترین گوشی را به‌راحتی تهیه کرد، باید به سراغ مقایسه گوشی بروید و مدلی مناسب با بودجه خود را تهیه کنید. به همین دلیل، دسترسی به فضایی برای مشاهده عکس گوشی ، مقایسه مشخصات فنی گوشی‌ ها، مشاهده قیمت انواع گوشی و همچنین پیدا کردن ارزان ترین قیمت گوشی برای مدل موردنظرتان و در نهایت، خرید گوشی اهمیت زیادی پیدا کرده است. لیست قیمت گوشیکوک موبایل هر روز آپدیت می شود و شما می‌ توانید بهترین خرید را با مناسب ‌ترین قیمت داشته باشید. چرا که ما انواع گوشی های موبایل خود را با نرخ مصوب دولتی به فروش می رسانیم. در سایت قیمت، خرید و فروش گوشی موبایل ما می توانیدلیست کامل گوشی های نرخ مصوبرا مشاهده کنید.

سایر عوامل موثر بر قیمت امروز گوشی موبایل

یعنی خرده فروش مجاز است که بهقیمت تمام شده گوشیکه در بالا به آن اشاره کردیم تا 7% اضافه کند. به خاطر همین است کهقیمت به روز گوشیدر مراکز عمده فروشی و فروشگاه های تک فروشی ممکن است متفاوت باشد. گوشی‌های هوشمند بازار، با دو سیستم‌ عامل بسیار معروف Android (اندروید) وiOS عرضه می شوند. البته سیستم‌ عامل‌های دیگری مثل ویندوز فون، بلک بری، بادا و غیره نیز وجود دارند، که حداقل در بازار موبایل ایران خیلی کاربردی نیستند.

خرید موبایل از تیمچه به شما امکان مقایسه تخصصی ویژگی‌ها و انتخابی سنجیده را می‌دهد. ضمن اینکه قیمت گوشی موبایل در این فروشگاه رقابتی بوده و تضمین ارائه پایین‌ترین قیمت گوشی را به شما می‌دهد. انواع گوشی‌های هوشمند از برندهای محبوب در بازار مثل سامسونگ، اپل، شیائومی،هوآوی، آنر و… را می‌توانید در تیمچه پیدا کنید. برند خوش آوازه سامسونگ از پیشتازان تولید لوازم الکترونیکی و مخصوصاً گوشی موبایل است. همه سری‌ها و مدل‌های سامسونگ با هر قیمتی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.