لیست قیمت روز خرید گوشی موبایل امروز ۱۴ آذر موبونیوز

برای مثال درست است کهقیمت آخرین مدل آیفوننسبت به نسخه های قدیمی تر گران تر است. این موضوع به خاطر استفاده از آخرین سیستم عامل نیست، بلکه کیفیت ساخت آن بستگی دارد و امکانات بهتر آن باعث افزایش قیمت شده است. تلفن همراه ساده که با فشردن دکمه شماره گیری می شوند، فقط برای برقراری تماس و ارسال پیامک بکار می آید. گوشی های هوشنمد لمسی که فراتر از یک موبایل عمل می کنند، بجز مکالمه، برای وبگردی، مشاهده فیلم و ویدئو، گرفتن عکس های حرفه ای و گیمینگ کاربرد دارند.

دسترسی به فضایی برای مشاهده عکس گوشی، مقایسه مشخصات فنی گوشی‌ ها، مشاهده قیمت انواع گوشی و همچنین پیدا کردنارزان ترین قیمت گوشیبرای مدل موردنظرتان و در نهایت، خرید گوشی بسیار مهم هستند. اینکه کدام تلفن همراه می تواند نیاز شما را برطرف کند، سلیقه شما در انتخاب موبایل چیست؟، و از همه مهمتر چقدر پول دارید؟ اینها و خیلی های دیگر، عواملی هستند که در انتخاب مدل مناسب گوشی شما، موثر هستند. برای بررسی مشخصات گوشی مدل جدید مد نظر با یک گوشی هوشمند دیگر می‌توانید به پایگاه‌های داده‌ای مانند GSM Arena که به همین منظور ساخته شده مراجعه کنید. همچنین برای مقایسه جدیدترین قیمت گوشی ها به لیست قیمت گوشی هوشمند مراجعه کنید.

  • اگر امروز قصد موبایل گوشی خاصی را دارید احتمالا قیمت امروز گوشی در فروشگاه های اینترنتی دغدغه اصلی شما خواهد بود؛ چراکه این احتمال وجود دارد که حتی در کمتر از یک هفته، قیمت موبایل موردنظرتان تغییر قابل‌توجهی داشته باشد.
  • اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل مناسب خود تردید دارید و یا نمی‌دانید کدام محدوده قیمت گوشی برای شما مناسب‌‌ترست برای خرید گوشی موبایل با 19کالا همراه شوید.
  • در این شرایط، برخی خرید موبایل قسطی یا موبایل دست دوم از موبایل فروشی تهران را در نظر می‌گیرند.
  • به گفته کاربران، ما یکی از بهترین شرکت وارد کننده موبایل در تهران هستیم.
  • نوسانات زیاد قیمت گوشی علاوه بر قیمت ارز، به برند و کارایی و همچنین نحوه عرضه آن به بازار نیز بستگی دارد.
  • البته خرید گوشی با گارانتی، قیمت آن را مقدار ناچیزی افزایش می‌دهد اما خیال شما را از بابت بدون ایراد بودن گوشی راحت خواهد کرد.

در این مواقع حتی با کاهش نرخ ارز نیز ممکن است قیمت گوشی به صورت تصاعدی افزایش پیدا کند تا زمانی که کالا به مقدار نیاز بازار ایران تامین شود. برای مثال در سال 1397 قوانین مختلفی در زمینه رجیستری گوشی موبایل وضع شد، که موجب کمبود کالا و عدم تطابق عرضه و تقاضا در بازار موبایل ایران و تغییرات درقیمت به روز گوشیشد. اینکه که ما برندها را بشناسیم، مدل گوشی مان را به درستی انتخاب کنیم یک طرف ماجراست، و طرف دیگر، یافتن یک گوشی با قیمت مناسب است.

بررسی اسپیکر انکر Soundcore 3 ؛ وضوح صدا را تجربه کنید

برای اطلاع ازقیمت روز گوشی موبایل اپلمی‌توانید از صفحه ما بازدید کنید. به همین دلیل اگر قصدخرید آیفونرا دارید وقیمت روز جدیدترین گوشی اپلبرای شما مهم است، حتماقیمت لحظه ای گوشی اپلرا از سایت ما پیگیری کنید. تلفن‌های همراه علاوه بر دوربین سلفی معمولا دارای لنز اصلی، لنز فوق‌عریض، لنز تله فوتو و سنسور تشخیص عمق هستند. اگرچه وجود سه مورد آخر بسته به مدل گوشی متفاوت است اما همه گوشی‌های هوشمند، دوربین اصلی را دارند که کیفیت آن بر اساس تعداد پیکسل‌های سنسور مشخص می‌شود و به چند دسته 13، 16، 32، 48، 64 و 108 مگاپیکسلی تقسیم می‌شود.

در صورتی که به دنبال یک گوشی هوشمند باشید، می توانید در میان گوشی های سامسونگ، گوشی مورد نظر خود با ویژگی های مطلوبتان را از بین گوشی های پرچمدار، میان رده و پایین رده سامسونگ خریداری نمایید. در سایت آی تی بازار انواع گوشی های سامسونگ به همراه لیست مشخصات فنی و لیست فروشندگان معتبر آن قرار گرفته است تا امکان خرید اینترنتی آسان و معتبر را برای شما فراهم آورد. اگر به‌دنبال گوشی خاصی می‌گردید تا با آن بیشتر آشنا شوید یا قصد خرید گوشی خاصی را دارید، کافی است نام آن را در نوار جستجو بنویسید تا وارد صفحه مخصوص آن گوشی موبایل شوید. با ورود به صفحه هر گوشی می‌توانید جدول مشخصات فنی آن، گالری عکس گوشی، اخبار و مقالات، بررسی جامع و از همه مهم‌تر، قیمت روز گوشی موبایل را در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف ببینید. با مشاهده لیست قیمت گوشی در فروشگاه‌های مختلف می‌توان ارزان ترین قیمت انواع گوشی را در بازار ایران پیدا کنید. سپس با کلیک روی دکمه خرید اینترنتی به صفحه فروشگاه متصل شده و می‌توان گوشی موبایل موردنظرتان با ارزانترین قیمت بازار تهیه کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

اولین گوشی سامسونگ که مجهز به یک سیستم عامل خاص یعنی اندروید بود مدل GT-I7500 نام داشت، که در اواسط سال 2009 به بازار عرضه شد که بعد از آن مدل پیشرفته تر i5700 نیز طراحی و ساخته شد. سیاست این شرکت چینی برای کاهش قیمت ها به خود کمپانی مربوط می شود اما چیزی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، تولید گوشی های متنوع با زیربرندهای Redmi،Mi ،Redmi Note ،Redmi K و Poco با قیمت مناسب هستیم. شیائومی نیز گوشی های پایین رده، میان رده، و پرچمدار تولید می کند و یکی از جدیدترین آنها گوشی Mi10 T Pro 5G 128/8GB است که از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد. با توجه به اینکه اینترنت نسل پنجم هنوز در کشور ما به طور گسترده پشتیبانی نمی شود، بهتر است به سراغ خرید گوشی های 4G برویم. همواره گوشی را متناسب با نیازتان خرید کنید، قیمت روز موبایل مورد نظر خود را بپرسید و از امکاناتی که دارد با خبر باشید. یکی سری فاکتورها مثل دلال ها و واسطه ها که موبایل را از این دست می گیرند و به فروشنده خرد می فروشند نیز تاثیر غیر مستقیم خود را می گذارند.

لیست قیمت گوشی بر اساس رده در گوشی شاپ

به طور کلی همانطور که می دانید موبایل ها از دو نوع فلزی و یا پلاستیکی ساخته می شوند که برخی از آنها پنل هایی با روکش شیشه دارند که بسیار محدود هستند. اگر به دنبال بهترین موبایل سامسونگ میگردید قطعاً در سری A و M می توانید آن ها را پیدا کنید زیرا سامسونگ برای اینکه بازار میان رده ها و کشورهایی مانند هند را از دست ندهد اقدام به عرضه گوشی های میان رده سامسونگ با نام سری A و M کرد. سری A گوشی های سامسونگ گوشی های میان رده و ارزان قیمت از این برند هستند که در سال ۲۰۱۹ شرکت سامسونگ از گوشی A10 تا A80 را وارد بازار گوشی‌های هوشمند کرد. گوشی های این سری بعد از گوشی سامسونگ A40 ، دارای صفحه نمایش super AMOLED میباشد وزن دوربین های خوبی نیز پشتیبانی می کنند. سری A از نظر سرعت و قدرت و همچنین طول عمر باتری با سری S در حال رقابت هستند .

گوشی های میان رده شیائومی، میان رده های هوآوی، سامسونگ و سایر برند‌ها نیز بر اساس مدل و قابلیت‌های خود قیمت‌گذاری می‌شوند؛ هرچقدر که قابلیت‌های این سری گوشی‌ها به پرچمداران نزدیک‌تر باشد، قیمت بالاتری خواهند داشت. تقاضا برای خرید گوشی ارزان کم نیست؛ چرا که هنوز هم با وجود تمام گوشی‌های جذاب پرچمدار، عده زیادی خرید گوشی ارزان را ترجیح می‌دهند. شرکت‌های سازنده هم برای تصاحب این بخش بازار مدل‌هایی را روانه بازار می‌کنند که مشخصات بسیار خوبی داشته باشند، اما اکثر این گوشی‌ها برای کارهای متداول بوده و نباید زیاد از آنها انتظار داشت. خوشبختانه از آنجایی که رقابت بین شرکت‌های سازنده بالاست همواره سعی می‌کنند که در این محدوده‌ها هم مدل‌های رضایت‌ بخشی را تولید کنند. این روزها بسیاری از کاربران به دنبال بازی با گوشی هستند بنابراین انتخاب گوشی مناسب با پردازنده قابل‌قبول باید در بین معیارهای مهم آن‌ها قرار گیرد.

فقط کافی است نیم‌نگاهی به گوگل و جستجوهای مرتبط با خرید موبایل انداخته باشید تا با بیش‌ترین تنوعی که بازار در این سال‌ها به خود دیده آشنا شوید. اکنون مشتری قادر است با هر بازه قیمتی و از هر برندی، طیف گسترده‌ای از خدمات را امتحان کند. ابتدایی ترین گوشی سری S سامسونگ در سال 2010 روانه ی بازار شد، صفحه نمایش سوپر امولد در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید 2.1 از مشخصه های بارز این سری بود. از سال 2010 تا به امروز به فاصله ی یک سال یکبار مدل جدید از سری S سامسونگ به بازار عرضه می شود که آخرین آن ها S10 plus است. این گوشی سامسونگ دارای دو دوربین 16 و 12 پیکسلی است و از اندروید 9.0 نیز پشتیبانی می کند. این سری از تلفن های همراه که به تلفن های هوشمند نیز نامیده می شوند از نرم افزارهای مدیریتی خود سامسونگ بهره می برند، در کنار این ها نرم افزارهای کاربردی مانند Gmial ، GPS و …

در لیست های زیر مشاهده کردید یا به دنبال قیمت روز گوشی خاصی هستید در قسمت نظرات بیان کنید. نوسانات زیاد قیمت گوشی علاوه بر قیمت ارز، به برند و کارایی و همچنین نحوه عرضه آن به بازار نیز بستگی دارد. فناوری نوظهور 5G که البته بیشتر در گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت‌تر به‌کاررفته است، برای کسانی که منتظر اینترنت پرسرعت‌تر برای اسمارت فون ها بودند خبری خوش محسوب می‌شود. تکنولوژی 5G هنوز به صورت عمومی قابل استفاده نیست اما اگر از جمله افرادی هستید که دیر به دیر گوشی خود را عوض می‌کنید بهتر است همین حالا اقدام به خرید گوشی 5G کنید. اگر اهل بازی کردن با گوشی هستید یا کارهای سنگین‌تری از کارهای روزمره با گوشی موبایل انجام می‌دهید بهتر است در انتخاب گوشی به پردازنده توجه ویژه‌ای داشته باشید.