لیست قیمت گوشی سامسونگ باغ کالا 26 آذر-اصفهان موبایل مارکت

تمامی گوشی های سامسونگبه‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند و کمپانی سامسونگ برای کارایی بهتر، گوشی های خود را به رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی One UI روانه بازار می‌کند. معمولاً آپدیت گوشی‌های سامسونگ به‌صورت مرتب و منظم از طرف این کمپانی عرضه می‌شود و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین سامسونگ قول داده از سال 2020 به بعد تقریبا برای همه‌ی گوشی‌های خود، پشتیبانی 3 ساله آپدیت نرم‌افزاری و ساپورت 4 ساله به‌روزرسانی امنیتی را در نظر بگیرد. با انتخاب گوشی های سری M، کم‌ترین مزیتی که نصیب‌تان می‌شود، باتری با ظرفیت بالا و عمر طولانی است. سامسونگ با هدفی مشخص شروع به طراحی و تولید سری M کرده و تمام تلاش خود را می‌کند که قیمت تمام‌شده‌ی این دستگاه‌ها را پایین نگه دارد.

سامسونگ در قسمت باتری نیز بسیار خوب عمل کرده است و با استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیاز کاربران از شارژ کردن مداوم گوشی را برطرف کرده است. گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا با حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت به بازار عرضه شده است و کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنند. این روز ها با افزایش بی سابقه قیمت دلار، قیمت گوشی سامسونگ نیز به شدت افزایش یافته است. برای مثال سال 96 قیمت میانرده سامسونگ از پانصد هزار تومان شروع میشد و قاتل پرچمدار این برند کمتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان قیمت داشت. جالب است بدانید قیمت پرچمدار سامسونگ در آن دوران از دو و نیم میلیون تومان بالاتر نمی رفت. اما در حال حاضر رده پایین ترین گوشی سامسونگ یعنی سامسونگ A03s قیمتی نزدیک به چهار میلیون تومان دارد!

سامسونگ از همان سال های اول بخاطر مدیریت و رهبری خوب آقای لی بیونگ چول، با سرعت بسیار زیادی پیشرفت می کرد. پس از موفقیت های بزرگ و تبدیل شدن سامسونگ به یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی، این شرکت Samsung Electronics را در سال 1969 تاسیس کرد. غیر از سه سری عمده‌ی گوشی های سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره شد، این شرکت سری‌های دیگری نیز دارد که هرکدام نقشی را در بازار برعهده گرفته‌اند. سامسونگ که معمولا از نمایشگرهای امولد در گوشی‌های خود استفاده می‌کند، برای کاهش قیمت محصولات این مدل را با نمایشگرهای IPS عرضه می‌کند تا گزینه‌های میان‌رده ارزان‌تری را نیز در بازار داشته باشد.

  • دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.
  • تنها کاری که شما می توانید برای اطمینان از کیفیت ساخت گوشی، هنگام خرید گوشی سامسونگ انجام دهید این است که از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید.
  • سامسونگ برای اولین بار گلکسی زد فولد را در سال 2019 عرضه کرد و مدت کوتاهی پس از آن گلکسی زد فلیپ در سال 2020 عرضه شد.
  • نهایتا، سامسونگ توانست تقریبا کل بازار گوشی‌های اندرویدی را به خودش اختصاص دهد.
  • چه به دنبال یک گوشی اقتصادی قابل اعتماد باشید چه قصد خرید بهترین پرچمدار سال را داشته باشید، سامسونگ همیشه در صدر گوشی هایی است که به شما پیشنهاد می شود.

هردو سری از پرقدرت‌ترین سخت‌افزار، باکیفیت‌ترین نمایشگر و بهترین دوربین بهره می‌برند و به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز هستند. اما آن‌چه تفاوت سری اس و سری نوت گوشی های سامسونگ را رقم می‌زند، وجود قلم S Pen در سری Note است. به‌منظور استفاده از تمام قابلیت‌های قلم پرکاربرد گوشی های نوت، سامسونگ معمولا این دستگاه‌ها را با صفحه نمایش‌هایی بزرگ‌تر روانه‌ی بازار می‌کند.

قیمت گوشی سامسونگ سری Z

این خط تولید عمدتاً با در نظر گرفتن هند ساخته شده است که فقط از طریق پلت فرم تجارت الکترونیک فروخته می شود. به گفته سامسونگ، سری M و سری F آن به طور همزمان همزیستی و رشد داشته اند. برای کار با هندزفری، بسیاری از هدست‌های بلوتوث می‌توانند مستقیماً به سامسونگ جدید شما متصل شوند. یا برای گوش دادن به موسیقی، پادکست، یا هر سرگرمی شنیداری دیگری، هدفون های بی سیم زیادی وجود داردبا دستگاه های سامسونگ سازگار هستند.

سری گلکسی Z

اطمینان از اصالت کالا را سرلوحه تمامی اقدامات خود قرار داده‌ایم تا اعتماد شما به فرنا را ارج نهیم. همچنین با اتکا به کارشناسان با انگیزه و با تجربه، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هم بعد و هم قبل از خرید محصولات هستیم. هدف سامسونگ از عرضه گوشی‌های سری A بدست آوردن سهم بازار در قسمت پایین رده و میان رده است که در بازه قیمتی‌های مختلف تولید می‌شوند. اگر توان خرید گوشی‌های پرچمدار را ندارید یکی از گزینه‌های مناسب برای شما سری A سامسونگ است. از جدیدترین مدل‌های سری A می‌توان به گوشی A30، گوشی A51، گوشی A52s و A71 اشاره کرد. ما با یاری یکدیگر، بوستانی پهناور و سرشار از درختانی پٌربار از محصولات رنگارنگ برای شما فراهم آورده ایم تا شما هرآنچه مایل بودید از شاخه ی درختان با قیمتی مناسب به همراه تخفیف ها و هدایای ویژه چیده و نهایت لذت را ببرید.

اما برای برخی افرادعلاوه بر قیمت، نیاز های دیگری از جمله سخت افزار، تراشه، دوربین و … که در لیست قیمت گوشی های میان رده گزینه های مناسبی پیدا می شود.زیرا هدف اصلی تولید این گوشی‌ها استفاده از چند آیتم قدرتمند پرچم‌دارها به‌علاوه چند آیتم متوسط و یا حتی پایین‌رده دیگر است. معمولا این لیست قیمت گوش سامسونگ طیف بسیار وسیعی را در برمیگیرد و که باعث سردرگمی خریداران میشود. حال شاید این سؤال برای شما پیش آید که کیفیت ساخت گوشی سامسونگ کدام کشور بهتر است؟ اما باید گفت که این سؤال درستی نیست، زیرا سامسونگ از قطعات یکسانی در تمام خط تولیدهای خود در کشورهای مختلف استفاده می کند.

برای انتخاب و خرید آنلاین گوشی موبایل سامسونگ، باید به آن فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ اعتماد کرد که قیمت موبایل‌های سامسونگ را به صورت معتبر و مصوب دولتی می‌فروشد و همچنین تعهد به قیمت ارائه شده و ضمانت بازگشت وجه نیز دارد. کمپانی سامسونگ یک شرکت چندملیتی بوده که از بزرگترین شرکت‌ های کره جنوبی محسوب شده و در صنایع مختلف مانند کالای دیجیتال، لوزام خانگی، صوتی و تصویری فعالیت می‌کند. سامسونگ یکی از محبوب مجله خبری موبایل مارکت ترین برندهای فعال در زمینه تولید گوشی های هوشمند است که توانسته در کشور ما طرفداران زیادی به دست آورد. این کمپانی همواره تلاش کرده است تا پاسخ گوی نیاز گروه های مختلفی از مردم با علاقه مندی ها و توانایی های متفاوت باشد؛ بنابراین گوشی های خود را در سه رده پایین رده، میان رده و پرچم دار راهی بازار می کند. رنج قیمت محصولات این کمپانی در محدوده ای است تا همه افراد علاقه مند توانایی خرید آن ها را داشته باشند.

سامسونگ سری Z گل سرسبد گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ است که برای آینده و با در نظر گرفتن شما طراحی شده است. هسته اصلی خانواده Galaxy Z یک لولای سفارشی و بسیار انعطاف پذیر Corning® Gorilla® Glass Victus® است که به شما امکان می دهد تلفن خود را صدها هزار بار بدون خطر شکستن باز و بسته کنید. حتی می‌توانید پایه‌هایی پیدا کنید که دستگاه‌های سامسونگ را هنگام استفاده از آن‌ها شارژ کنند. اگر از باز کردن سیم‌ها خسته شده‌اید، می‌توانید انواع شارژرهای بی‌سیم برای ماشین یا خانه به شکل پایه، پایه و پد پیدا کنید. گوشی های سامسونگ از شارژ بیسیم با فناوری‌های روز پشتیبانی می کند که می توانید بدون استفاده از کابل و صرفاً با استفاده از یک شارژر بی سیم دستگاه خود را با سرعت خوبی شارژ کنید. طراحی متفاوت و ویژه در کنار بکارگیری متریال با کیفیت در تمامی گوشی های سامسونگ نیز از جمله ویژگی‌هایی است که سبب شده است تا این برند در دنیای گوشی های هوشمند بی‌رقیب باشد.

این گوشی‌ها برای دانش‌آموزان یا کسانی که مدام در سفر هستند و نمی‌خواند در صورت آسیب دیدن یا گم کردن گوشی خود، ضرر زیادی متحمل شوند، بسیار مناسب هستند. در ابتدای ورود گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت ، منتقدان این گوشی‌ها را مورد تمسخر قرار می‌دادند. ایده‌ی ساخت یک گوشی بسیار بزرگ مجهز به یک قلم الکترونیک، ایده‌ای دیوانه‌وار به نظر می‌رسد اما سامسونگ این ایده را به بهترین شکل ممکن عملی کرد. شرکت هوآوی در سال ۲۰۲۰، تنها مدت کوتاهی توانست عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند را از سامسونگ بگیرد ولی این برتری هوآوی خیلی دوام نداشت. در حال حاضر، وقتی صحبت از گوشی‌های اندرویدی باشد، گوشی سامسونگ را می‌توان پادشاه گوشی‌ها دانست. این شرکت در دهه‌های بعدی، همه نوع وسیله‌ی الکترونیکی را تولید کرد و تمرکز اصلی آن روی تولید قطعات محصولات دیگر شرکت‌ها بود.