به ویژگی رایگانی که بیشتر می‌خواهید به YouTube Music با پشتیبانی آگهی اضافه شود رأی دهید


در ماه اکتبر، گوگل اعلام کرد که اعضای انجمن یوتیوب اجازه دارند برنامه‌ای که به شما امکان می‌دهد YouTube را از طریق تلویزیون تماشا کنید و برنامه‌ای که به شما امکان می‌دهد YouTube را در کنسول بازی مشاهده کنید، کدام ویژگی‌ها را باید در اولویت قرار دهند و روی آن کار کنند. هر فصل، فهرستی با ویژگی‌های برتر درخواست شده توسط انجمن YouTube برای این نسخه‌های YouTube منتشر می‌شود. ویژگی هایی که بیشترین رای را توسط اعضای انجمن دریافت می کنند برای توسعه در اولویت قرار خواهند گرفت.
همچنین، اگر ایده ای دارید که در لیست نیست، می تو،د آن را در اختیار گوگل قرار دهید. اگر تعداد زیادی از اعضای جامعه همین ایده را در پاسخ های خود ذکر کنند، ممکن است به لیست رای گیری اضافه شود. اعضای انجمن YouTube اخیراً به افزودن ویژگی زیر به برنامه‌های تلویزیون و کنسول YouTube رأی دادند: امکان ارسال و مشاهده نظرات.
به روشی مشابه، اما نه دقیقاً ی،ان، تیم یوتیوب روز پنجشنبه در سایت توییتر خود پرسید که “چه ویژگی را در YouTube Music@ که از تبلیغات پشتیب، می کند بیشتر می خواهید؟” انتخاب‌ها (و فقط یکی را می‌توان انتخاب کرد) و درصد فعلی آرای ،ب‌شده عبارتند از:
  • پخش پس‌زمینه (55.3%)
  • توصیه های بهتر (20.1%)
  • بهبود متن ترانه (14%)
  • تایمر خواب (10.6%)
هنوز چهار روز مانده به رای گیری. در حال حاضر، ا،ر ،، که یکی از چهار گزینه را انتخاب می‌کنند، می‌خواهند برنامه در پس‌زمینه باز بماند تا حتی زم، که YouTube Music را برای باز ، برنامه دیگری ، کرده‌اید، به پخش ادامه دهد. اما حدس بزنید چی؟ پخش در پس‌زمینه برای ،، که برای اشتراک ممتاز YouTube Music پرداخت می‌کنند، در دسترس است. پس از یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه، هزینه این سرویس 9.99 دلار در ماه است.

باید به این نکته اشاره کنیم که پخش پس‌زمینه برای ،، که از نسخه تبلیغاتی YouTube Music در کانادا استفاده می‌کنند نیز در دسترس است. این می تواند یک ویژگی باشد که گوگل به ایالات متحده و شاید فراتر از آن گسترش می یابد. ویژگی تایمر خواب نیز به زودی در راه است. در ماه جولای، کدی در برنامه YouTube Music یافت شد یک اشاره قوی به جا گذاشت که به زودی یک تایمر خواب به برنامه می آید. این به کاربران امکان می‌دهد یک تایمر شمارش مع، تنظیم کنند که وقتی به ساعت 00:00 رسید برنامه را خاموش می‌کند. کاربر، که با گوش دادن به موسیقی از برنامه به خواب می روند، از گنجاندن آن سپاسگزار خواهند بود.




منبع: https://www.p،nearena.com/news/Vote-for-the-free-feature-you-most-want-added-to-ad-supported-YouTube-Music_id144328