گوشی موبایل شیائومی- مشخصات و فروش انواع گوشی موبایل شیائومی- شیائومی 360-اصفهان موبایل مارکت

فروشگاه شیائومی کالا برترین و کامل ترین فروشگاه گوشی موبایل شیائومی است که تمام گوشی های موجود را با گارانتی 18 ماهه شرکتی و رجیستر شده و با تخفیف های ویژه ای به فروش میرساند. همچنین با امکان مشاوره قبل از خرید می توانید ، بهترین انتخاب را هنگام خرید موبایل شیائومی داشته باشید. خرید گوشی شیائومی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن یک گوشی هوشمند محسوب می‌شود. با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد، شما به ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی‌های این شرکت به صورت مختصر پی خواهید برد. در این مقاله از توشه سعی شد که در انتخاب بهترین نوع گوشی هوشمند شیائومی با توجه به خواسته‌هایتان پرداخته شود و اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید کارشناسان این مجموعه بهترین راهنمایی را به شما ارائه خواهند داد.

  • علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج می‌شود.
  • پس اگه عادت دارید که هر ساله گوشیتون رو عوض کنید بدونید فروش گوشی دست دو شیائومی به آسونی گوشی های آیفون یا سامسونگ نیست و افت قیمتی بیشتری داره.
  • این شرکت تمام تمرکز خود را بر طراحی و ساخت گوشی ها و تجهیزات گیمینگ قرار داده و کاری به بخش‌های دیگر بازار ندارد.
  • این کمپانی چینی در یک فرصت ده ساله به جایگاهی رسید که اکنون ما شاهد تعداد زیادی نمایندگی فروش گوشی شیائومی در سراسر جهان ازجمله ایران هستیم.
  • سپس آن ها را با قیمت 60% کمتر از رقبا به فروش می رسانند و به همین دلیل است که بسیار سریع رشد کرده است.

شیائومی در سوابق خود پرچم‌دارانی مانند گوشی xiaomi mi5 دارد که قابلیت رقابت با گوشی‌ای مانند گلکسی s7 را داشتند، درحالی‌که قیمت گوشی‌ موبایل سامسونگ با شیائومی قابل‌مقایسه نیست. بدنه‌ی این گوشی سرامیکی بود و توانسته بود در تست‌های مختلفی که برای دوام انجام می‌شود امتیازات اعجاب‌آوری به دست آورد. شیائومی به لطف استراتژی های بسیار تهاجمی قیمت گذاری خود، یکی از شرکت های در حال رشد سریع روی کره زمین است. با راه اندازی اولین تلفن خود Mi One، این شرکت یک رم سفارشی به نام MIUI ارائه داد که قابلیت های اضافی و یک رابط ظریف را در سال 2011 فراهم می کند. MIUI برای بیش از 200 دستگاه و در پایان سال 2013 به راحتی در دسترس بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر جهان قرار داشت.

سری ردمی نوت و پوکو، پرفروش ترین گوشی های شیائومی

شیائومی Mi A3 آخرین مدلی است که از این سری (در سال 2019) روانه‌ی بازار شده است. گوشی های Mi Note شیائومی نسبت به پرچم‌داران این برند در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرند. تعداد اعضای خانواده‌ی می نوت در مقایسه با سری‌های دیگر کم‌تر است و آخرین مدلی که با این عنوان به بازار آمده، می نوت 10 لایت است که نزدیک به 2 سال از زمان معرفی آن می‌گذرد. درکل، سری Mi Note را می‌توان میان‌رده‌هایی با سخت‌افزار و قیمت مناسب توصیف کرد. برخلاف برندی مانند اپل که هرسال تنها چند مدل گوشی با عنوان‌های شفاف و مشخص به بازار عرضه می‌کند، شیائومی گستره‌ای وسیع از دستگاه‌های موبایل را تحت سری‌ها و مدل‌های گوناگون در سبد محصولات خود دارد که شاید درک تفاوت‌های آن‌ها کار چندان ساده‌ای نباشد.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 10 Pro حافظه 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت

توجه داشته باشید که تمام اپلیکیشن های چینی رام چین به راحتی توسط کاربر قابل حذف هستند و امکان نصب برنامه‌های گوگل نیز روی رام چین وجود دارد؛ اما اگر می‌خواهید زبان منوها را تغییر دهید، باید اقدام به فلش رام گلوبال کنید. یک باتری بزرگ به آن کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری انرژی خود را تامین کند، یا بازی کنید یا ویدیوی 4K بسازید، از زمان بندی باتری آن لذت خواهید برد. از طرف دیگر، شما دستگاهی لوکس را در دست خود خواهید دید که بدنه آلومینیومی شیک و ظریف و بسیار تمام شده آن را متفاوت می کند. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. با این حال، اخیرا شیائومی تلاش‌هایی برای شبیه‌تر کردن MIUI به اندروید استوک و شباهت کمتر آن به iOS داشته است.

اما در بخش گیمینگ میتوانند یک تجربه کاربری کم نظیری را به شما القا کنند. کلیدهای کناری گوشی با قابلیت شخصی سازی در بازی های مختلف، سخت افزار بسیار قدرتمند، صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی بالا، همه قابلیت هایی هستند که یک گیمر حرفه ای به آن احتیاج دارد. کمپانی در حال توسعه شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بسیاری از زمینه ها مانند تلفن همراه و لوازم جانبی ، لپ تاپ ، گجت پوشیدنی ، تجهیزات نورپردازی و دوربین ها ، محصولات مهمی تولید می کند. سیستم عامل شیائومی که MIUI نام دارد بر پایه اندروید است و در گوشی اندرویدی استفاده می شود. شاید بتوان اصلی‌ترین علت محبوبیت گوشی های شیائومی را قیمت مناسب دانست؛ مدیر عامل کمپانی شیائومی اعلام کرده است که حاشیه سود تمامی محصولات برند شیائومی 5 درصد است. این برند کارش را به گوشی محدود نگه نداشته و در حال حاضر هدفون‌هایی تولید می‌کند که هدفون های شیائومیبا بهترین‌های جهان رقابت می‌کنند.

باور اشتباهی که در مورد گوشی های شیائومی پک چین وجود دارد، گفته می شود این گوشی‌ها قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی ندارند که یک باور کاملا اشتباه است و این گوشی‌ها قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارند. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. MIUI که محبوبیت فراوانی یافته، با پوشش کاستی های اندروید از نظر ظاهری و عملکردی حتی راه خود را به گوشی های دیگر نیز باز کرده است.

با در نظر گرفتن کیفیت قطعات و سایر مشخصات فنی مثل سرعت بالای حافظه داخلی، باتری قوی، پردازنده مطلوب و سنسورهای حساس، خرید مجله خبری موبایل مارکت، به راحتی قابل اعتماد می شود. هدف از تولید محصولات این خانواده، جذب کاربرانی بود که توانایی خرید مدل‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی این شرکت را نداشتند. شیائومی در سال 2019 ردمی را به‌عنوان برندی مستقل معرفی کرد تا تمرکز خود را روی بازار گوشی‌های رده‌بالا قرار دهد. با اینکه این روزها Redmi هم محصولاتی در حد پرچم‌داران شیائومی تولید می‌کند، اما همچنان به ارائه‌ی گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت توجه بیش‌تری نشان می‌دهد. کمپانی شیائومی زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها بخشی از سبد محصولات این برند را تامین می‌کنند.

Xiaomi Mi 11 Ultra 12/512GB Mobile Phone

«تمامی کالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. گوشی های سری Mi جزء گوشی های بالا رده و پرچم داران شیائومی به حساب می آیند. شیائومی با دو کمپانی قدرتمند یعنی اپل و سامسونگ در حال رقابت است و در این راه تمام توانایی خود را به کار گرفته است، اما هنوز برای رسیدن به میزان فروش اپل و سامسونگ باید بیشتر تلاش کند. البته طبق آمار موسسه Canalys در فصل دوم سال 2022 این سه کمپانی برتر با کاهش 9 درصدی فروش مواجه شده اند. انرژی موردنیاز آن را یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعت تأمین می کند. از یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 18 نیرو می گیرد.

اگر بخواهیم رو راست باشیم باید بگوییم که بخاطر افزایش بی سابقه قیمت گوشی های هوشمند، با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی مردم تمایل بیشتری به گوشی های قیمت مناسب نشان دادند. شیائومی از آن دست شرکت هایی که توانست هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت رضایت کاربران را جلب کند. یکی از دلایل شهرت و محبوبیت گوشی‌های شیائومی، رابط کاربری زیبا و چشم‌نواز این برند است که با عنوان MIUI شناخته می‌شود. اما این شرکت برای افرادی که به این رابط کاربری علاقه ندارند، سری A را آماده کرده تا به‌جای MIUI از پلتفرم ساده Android One لذت ببرند.