گوشی سونی Xperia 5 IV معرفی شد فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس-اصفهان موبایل مارکت

آموزش افزایش نور چراغ قوه خانواده Z همونطور که میدونید در خانواده ی Z سونی مقدار نور دهی چراغ قوه ی گوشی بسیار کمه اما با استفاده از آموزش زیر میتونید اون رو افزایش… آموزش غیر فعال کردن برنامه های غیر ضروری در Xperia Z5 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از نرم افزار های نصب شده توسط کارخانه در گوشی خود استفاده نکنید.گاهی اوقات وجود… لبه بالای گوشی میکروفون و جک 3.5 میلیمتری صدا قرار داره که وجودش تو گوشی پرچمدار نکته مثبتی به حساب میاد.

  • لنز تله فوتو با زوم 2.9 برابری جزئیات خوبی داره و لبه های اجسام کاملا مشخص و با کیفیته، تو زوم 4.4 برابری هم تقریبا به همین صورته اما کمی زوم کنید روی عکس کمی پیکسل پیکسل شده جزئیاتش.
  • این قلب تپنده در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود و شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند بر اساس سیاست‌های خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنند.
  • با این حال ، باید شارژر و حتی کابل USB را خودتان به صورت جداگانه تهیه کنید ، زیرا سونی تمام پلاستیک ‌ها را از جعبه بسیار جمع و جور گوشی حذف کرده است.

یکی از برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲، سونی اکسپریا 1 مارک IV است که پرچمدار آن‌ها در این سال به‌حساب می‌آید. البته مدتی از عرضه این گوشی گذشته است و هرچند که این گوشی از گوشی های جدید نیست، اما از بهترین گوشی های سونی اکسپریا است. البته خبری از نمایشگر 4K نیست ولی شما همچنان به نمایشگر فوق‌العاده 6.1 اینچی 120 هرتزی دسترسی دارید.

آپدیت خودکار موبایل سونی

آپدیت گوشی سونی به برطرف شدن بسیاری از باگ ها و ایرادات نرم افزاری این دستگاه کمک می کند. به چند روش مختلف می توان گوشی های سونی را بروز رسانی کرد که در ادامه تمامی آنها را به شما آموزش می دهیم. اگر در زمینه آپدیت گوشی سونی با مشکل مواجه شدید، می توانید خدمات و راهنمایی های تخصصی را از همکاران ما در نمایندگی تعمیر موبایل سونی مرکز سخت افزار ایران دریافت کنید. برای آشنایی با روش ها و نکات مهم بروز رسانی گوشی سونی، از شما دعوت می کنیم ادامه مقاله را دنبال کنید.

Sony Xperia Z3

بر طبق مجله سوئدی M۳ چاپ ۷/۲۰۰۶، سونی اریکسون بهترین مارک فروش رفته در کشورهای شمال است، پیرو نوکیا. سونی همیشه سعی کرده طراحی ساده و در عین حال با کیفیت ساخت بالایی رو برای گوشی هاش استفاده کنه. گوشی اکسپریا 5 مارک 3 هم از همین اصل پیروی میکنه و کاملا از متریال با کیفیتی ساخته شده.

سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. استفاده از محتویات این سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز است. می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. میخواهید متنی را بنویسید اما چیزی که تایپ میکنید و چیزی که نوشته می شود متفاوت است .

دوربینی که سونی در این گوشی به‌کار گرفته، مناسب کاربرانی که با عکاسی آشنایی کافی ندارند و می‌خواهند بدون انجام تنظیمات، عکس‌های با کیفیت بگیرند نیست. ادامه عملیات آپدیت مجله خبری موبایل مارکت ساده است و کافی است طبق دستورالعمل های ارائه شده پیش بروید تا گوشی شما به نسخه جدید اندروید آپدیت شود. دوربین سلفی به سنسور بزرگتر 12 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.9 اینچی همانند مدل بزرگتر Xperia 1 IV با لنز 24 میلی‌متری و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 با فوکوس ثابت ارتقا یافته است. در حالی که لنز واید و تله فوتو هر دو دارای تثبیت کننده نوری نیز می باشند.

این قلب تپنده در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود و شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند بر اساس سیاست‌های خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنند. گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 تک سیم‌کارته نانوسیم یا دو سیم‌کارته هیبریدی نانوسیم همزمان یکی فعال است. وزن این گوشی ۱۸۵ گرم است که به‌ عنوان یک گوشی هوشمند وزن مناسبی دارد. در این گوشی از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به جای دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

گوشی Sony Xperia 5 II در واقع یک نسخه کوچکتر و ارزانتر از گوشی سونی Xperia 1 II است. البته مطمئنا تفاوت‌هایی بیش از کوچکتر بودن صفحه نمایش برای کاهش دادن قیمت این گوشی وجود دارد. اما بهرحال این دو گوشی بیش از آنکه فکرش را بکنید به هم شباهت دارند و باید گفت که Xperia 5 II تعادل بهتری از قیمت و ویژگی‌ها را به شما عرضه می‌کند. این گوشی که یکی از برترین گوشی های سونی 2022 است، دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رزولوشن 1080 × 2520 و رفرش ریت 120 هرتزی است که قطعا کارکرد روانی خواهد داشت. حتی گوشی Xperia 1 II هم چنین رفرش ریت بالایی ندارد و بنابراین در حداقل یک جنبه Xperia 5 II بهتر عمل می‌کند. سونی یکی از برندهای با سابقه در زمینه ساخت و عرضه گوشی‌های هوشمند است.

چون توانسته بعد از مدت‌ها دوربینی با زوم پیوسته و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی ارائه کند. گوشی سونی Xperia 1 II نشان دهنده این است که کمپانی سونی به تمام بازخوردهای خود توجه می‌کند و سعی در رفع اشکالات موجود در نسل‌های قبل‌تر این گوشی‌ها دارد. با تمام ویژگی‌های خوبی که این گوشی برای ارائه کردن دارد، حتی اگر بهترین گوشی Sony محسوب نشود، قطعا جزو بهترین محصولات این شرکت است. اما با این حال اندازه آن برای بسیار از افراد مناسبتر محسوب می‌شود، در عین اینکه سایز آن 6.1 اینچ بوده و آنچنان کوچک محسوب نمی‌شود.