خرید گوشی موبایل سامسونگ خرید اقساطی موبایل سامسونگ موبایل 7-اصفهان موبایل مارکت

شرکت سامسونگ در سال 1938 توسط لی بیونگ چول در سئول کره جنوبی تأسیس شد. این گوشی موبایل SH-100 نام گرفت که به دلیل کیفیت پایین بعد از چند سال از رده خارج شد. در حال حاضر تعداد زیادی از گوشی های سامسونگ در دو سری ساخت هند و ویتنام در دسترس کاربران قرار می‌گیرند که این موضوع باعث سردرگمی کاربران هنگام خرید گوشی سامسونگمی‌شود. تصور غالب افراد این است که بهترین گوشی سامسونگ ساخت ویتنام است و گوشی‌های ساخت هندوستان از کیفیت کمتری نسبت به مدل‌های مشابه ساخت ویتنام برخوردار هستند که کاملا اشتباه است. سامسونگ یک برند بسیار پرطرفدار است که خط تولید‌های متفاوتی در کشورهای مختلف دارد و تمامی خطوط تولید این برند از خط مشی یکسانی پیروی می‌کنند و نهایتا محصولی با کیفیت یکسان را ارائه می‌دهند. سودجویی برخی از فروشندگان موبایلهنگام فروش گوشی های سامسونگ ساخت ویتنام سبب شده است تا بسیاری از افراد به اشتباه فکر کنند مدل‌های ساخت ویتنام از کیفیت بالاتری بهره‌مند‌اند که تصوری کاملا اشتباه است.

محدودیت‌های اخیر کمیته‌ی رجیستری باعث شده است، کد رجیستری به راحتی برای فروشندگان غیررسمی قابل وصول نباشد. سامسونگ در زبان کره‌ای به معنای سه ستاره می باشد که همزمان با پیشرفت فناوری، گوشی‌‌های موبایل بی‌نظیری را روانه‌ی بازار کرد. این شرکت در اول مارس سال 1938 توسط آقای لی بیونگ چول که تنها دارایی او حدود 27 دلار بود، تاسیس شد. کمپانی سامسونگ یک مجموعه تجاری بزرگ می‌باشد که از چند شرکت و واحد تولیدی در زمینه‌های مختلف تشکیل شده است. طرفداران پروپاقرص سامسونگ هر سال در انتظار سری های پرچمدار کمپانی محبوبشان می مانند و امسال هم در سال ۲۰۲۱ مانند هر سال سامسونگ ۳ برادر پرچمدار خود را معرفی کرد . دوربین تله فوتوی پریسکوپی آن عملکرد فوق العاده ای دارد و برتری کاملی نسبت دوربین های پریسکوپی گوشی های سایر رقبا و هم رده ها به کاربر ارائه میدهد.

از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد. کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود. قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است. هم اکنون وقت آن رسیده که زمان و انرژی ارزشمند خود را به جای صرف کردن در خیابانها و فروشگاههای مختلف، برای خانواده و کارهای شخصی خود اختصاص داده و اطمینان از خرید خود را به ما بسپارید. به عنوان آخرین مدل گوشی سامسونگ شناخته می‌شود که با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و فوق قدرتمند به‌عنوان پرچمدار شرکت سامسونگ در تاریخ 9 فوریه سال 2022 معرفی شد. گوشی سامسونگ امروزه به دلیل سخت افزار و طراحی‌ای قدرتمندی که دارد، از فروش فوق العاده‌ای برخوردار است.

با هر مدل بالاتر، گوشی کمی بزرگ‌تر و قدرتمندتر می‌شود و دوربین بهتری دارد. صفحه نمایش‌ آن‌ها واضح‌تر نمایش می‌دهد و صدای بهتری نسبت به گوشی‌های سری A و J دارند. بخش بزرگی از حافظه داخلی گوشی هوشمند Samsung با سیستم‌عامل و اپلیکیشن‌های پیش‌فرض، پر می‌شود.

  • این گوشی موبایل توانست با ویژگی های خارق العاده ی خود مانند صفحه نمایش سوپر آمولد، وزن 229 گرمی و باتری لیتیوم یونی 5000 میلی آمپری خود، در مدت زمان کوتاهی، کاربران بی شماری را به خود جلب کند.
  • حداکثر روشنایی این پنل 1200 نیت است و از نرخ تازه سازی برابر با 120 هرتز پشتیبانی می کند.
  • البته کمپانی مادر، یعنی Samsung در سال 1938 تاسیس شده و حالا به‌واسطه‌ی 11 زیرمجموعه‌ی بزرگی که در اختیار دارد، در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند.
  • متاسفانه، گوشی‌های سامسونگ دارای این پردازنده تنها در آمریکای شمالی به فروش می‌رسند و گوشی‌های Galaxy S در نقاط دیگر دنیا، مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس هستند.

سامسونگ سهم بسیار زیادی از بازار گوشی در کشورمان را نیز در اختیار دارد و از این نظر در جایگاه نخست در ایران قرار می‌گیرد. اگر قصد خرید هر یک از گوشی‌های این کمپانی را داشته باشید بی شکقیمت گوشیهای سامسونگ برایتان مسئله برانگیز می‌شود. برای آشنایی بیشتر با بهقیمت انواع گوشی سامسونگ، بد نیست بررسی کوتاهی از روند طراحی محصولات این شرکت داشته باشیم. شرکت سامسونگ در گوشی های خود طبق هر کاربرد از متریال ، سخت افزار و دوربین های مختلفی استفاده کرده است که بازه قیمتی بین 4 میلیون تا 30 میلیون دارند . شما میتوانید متناسب با نیاز خود ( برای مثال نیاز به دوربین با کیفیت ) از بین سری S و سری A گوشی خود را انتخاب کنید و نکته مهم توجه به گارانتی و رجیستری گوشی سامسونگ است ، حتما گوشی خود را از نمایندگی های رسمی سامسونگ و با گارانتی معتبر خریداری کنید .

گلکسی A32 سامسونگ 5G

این رابط کاربری که بر پایه‌ی اندروید است در جدیدترین به‌روزرسانی که برای گوشی های جدید سامسونگ ارائه شده، به نسخه‌ی ۳.۱ با اندروید ۱۱ آپدیت شده است. روان بودن منوها و در دسترس بودن گزینه‌های پرکاربرد از قابلیت‌های مهم One UI به شمار می‌رود؛ استفاده راحت‌تر با یک دست و سادگی در دسترسی به تنظیمات موردنظر کاربر از ویژگی‌های این رابط کاربر است. مقاومت در برابر آب در چند سال گذشته تقریبا به یکی از ویژگی های اصلی هر گوشی هوشمند تبدیل شده است و به عنوان یکی از شاخص‌های برتر گوشی محسوب می‌شود. کمپانی سازنده گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی با مدل اس ۱۰ به بالا، دارای خاصیت ضد آب و گردوغبار به داخل گوشی هستند. سری گلکسی A اکنون نزدیک به 60 درصد از کل فروش گوشی های سامسونگ در سطح جهان را به خود اختصاص داده است، بنابراین به وضوح علاقه زیادی به آنچه این برند کره ای در این زمینه انجام می دهد وجود دارد. گوشی موبایل سامسونگ رجیستر شده باعث می‌شود که شما نگرانی برای قطع شدن آنتن دستگاه سامسونگ ای خود نداشته باشید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

قیمت مجله خبری موبایل مارکت سری گلکسی نوت با توجه به پرچمدار بودن در حال حاضر جز گران ترین در بین دیگر برندها شناخته می شود. ابر کمپانی سامسونگ سال هاست که به محصولات با کیفیت خود، بازار موبایل دنیا را در دست گرفته است. سامسونگ گوشی های خود را با برند Galaxy (به معنی کهکشان) روانه بازار می کند. این کمپانی در حال حاضر گوشی های پرچمدار خود را با سری Galaxy S و میان رده های خود را با سری Galaxy A به بازار عرضه می کند. البته سامسونگ میان رده هایی به عنوان Galaxy M به بازار ارائه کرده که بیشتر روی عمر باتری آن ها کار کرده است.

نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ

همان دستگاه به شدت ارزان و خارق العاده سامسونگ است که سبک کار شما را برای همیشه در پردازش و اجرای گیم ها تغییر میدهد. نوت 20 سامسونگ از سری دستگاههای مهندسی سامسونگ محصوب میشود که تمامی امکانات و تکنولوژی های خلاقانه را در خود گنجانده است. دوربین های گلکسی اس 22 شامل 1 دوربین واید، 1 دوربین اولتراواید و1 دوربین تلفوتو می شود. وزن این دستگاه تنها 168 گرم می باشد و مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار باعث محبوبیت بالای آن در میان کاربران شده است.