گوشی سونی Xperia 5 IV معرفی شد فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس-اصفهان موبایل مارکت

ولی محل قرار گیریشون مناسبه و باعث میشه موقع استفاده عمودی یا بازی خفه نشن. جک 3.5 میلیمتری صدا استفاده اش تو گوشی های پرچمدار بسیار نکته خوب و مثبتی به حساب میاد و کیفیت صدای خوبی هم بهتون میده. اکثر گوشی های پرچمدار بین 3 تا 5 سال آپدیت های نرم افزاری و نسخه های جدید اندروید رو دریافت میکنن ولی سونی تو این زمینه سابقه درخشانی نداره و وعده 2 سال آپدیت رو داده. یه بخش جالب که استفاده شده تو رابط کاربری که بیشتر مناسب گیمرهاست، بخش Game Enhancer گوشیه که اینجا می تونید بازی ها رو شخصی سازی کنید و تجربه بهتری تو بازی کردن داشته باشید. فریم گوشی از فلز آلومینیوم لبه دار ساخته شده و حالت خوش دستی به گوشی داده. لبه راست دکمه کم و زیاد کردن صدا، دکمه پاور با حسگر اثر انگشت (که محل قرار گیریش وسط گوشیه و دسترسی بهش راحته)، دکمه شاتر دوربین و دکمه اسیستنت (که امکان شخصی سازی برای کاربردش وجود داره) قرار گرفته.

یکی از مهم‌ترین مزایای گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. این گوشی از شارژ سریع بی‌سیم و شارژ معکوس بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. دوربین فیلم‌برداری دوربین اصلی می‌تواند فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰، ۶۰، ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم در ثانیه بگیرد.

با این همه، پرچمدار سونی 2022 همچنان بهترین گوشی این کمپانی است. به‌خصوص اگر به‌دنبال نمایشگر فوق‌العاده و امکان عکاسی و فیلمبرداری در سطح حرفه‌ای با موبایل هستید. چرا که این گوشی اولین گوشی در جهان است که با یک زوم اپتیکال فیزیکی از 3.5 تا 5.2 برابر همراه شده است. در مورد شارژ این گوشی همراه ، سونی تضمین داده است که موبایل هوشمند Xperia 5 IV با شارژ 30 دقیقه‌ ای با شارژر های PD از نوع 30 واتی می‌ تواند تا 50 درصد شارژ شود. این شرکت همچنین ادعا می کند که این گوشی تا 3 سال سلامت باتری خود را حفظ خواهد کرد. وقتی گوشی هوشمند فایل های مورد نظر کاربرو دانلود نمیکنه، باید چند مورد نرم افزاری مورد بررسی قرار بگیرن.

  • ما همیشه سونی را با لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و تجهیزات حوزه تکنولوژی می‌شناسیم و این برند مدتی طولانی است که بهترین گوشی‌های موجود در بازار را نیز طراحی می‌کند.
  • برای این کار، وارد Settings موبایلتون بشین و Apps رو انتخاب کنین.
  • اگه مشکل برطرف نشد، میتونین برای دریافت راهنمایی بیشتر، از تکنسین های واحد تخصصی تعمیر موبایل در نمایندگی سونی کمک بگیرین.
  • یکی از برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲، سونی اکسپریا 1 مارک IV است که پرچمدار آن‌ها در این سال به‌حساب می‌آید.
  • اگه گوشی شما امکان پشتیبانی از کارت حافظه رو نداره، برنامه ها و فایل های اضافی رو پاک کنین.

با کد رجیستری تقدیم شما خواهدشد و هزینه اضافه تری هم دریافت نخواهد گردید. عملکرد گوشی همچنان عالی است گرچه که در برخی مواقع بیش از حد داغ می‌کند. اما مانند اکثر گوشی‌های سونی، دوربین‌ها بزرگترین نقطه قوت این گوشی هستند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس می‌باشد. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.

جلوی شیشه از جنس گوریلا گلس Victus و پشت گوشی نیز شیشه‌ای از جنس گوریلا گلس Victus داشته و فریم آن نیز آلومینیومی است. این گوشی ابعاد مناسبی داشته و همین موضوع آن را به یک گوشی جذاب و خوش‌دست تبدیل کرده است. مزایده یه قیمت پایه داره که هر کسی میاد پیشنهاد خودش را ارائه می کنه تا به قیمت واقعی فروخته بشه.

Sony Xperia Z3 Compact

سونی اکسپریا پرو مارک I نقاط قوت زیادی دارد ولی قیمت آن آنقدر بالا است که شاید 90 درصد خریداران با نگاه اول به قیمت، قید خرید آن را بزنند. شاید خبر خوب هم همین باشد که سونی آنقدرها به کاربران عادی اهمیت نمی‌دهد. این کمپانی با این گوشی قصد دارد نظر عکاسان حرفه‌ای را به خود جلب کند. عکاسان و تصویربردارانی که به‌دنبال یک گوشی همه‌کاره برای خود هستند.

اسپیکر و صدای سونی اکسپریا ۱ مارک ۴

البته با توجه به قیمت و پردازنده، عملکرد گوشی خیلی عالی نیست ولی از نظر دوربین و طراحی، این گوشی حرف‌های زیادی برای زدن دارد. در بخش دوربین نیز شما به دوربین‌های 3 گانه دسترسی دارید که می‌توانند تصاویر را با کیفیت قابل توجهی ثبت کنند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2 برابر و یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی نیز در دسترس هستند. اگر وقت کافی برای کار با این برنامه‌ها بگذارید و با تمام تنظیمات آن آشنا شوید، می‌توانید تصاویر را با کیفیت فوق‌العاده‌ای ثبت کنید.

ارتباطات همراه سونی

اگه گوشی تون از کارت حافظه جانبی پشتیبانی میکنه، از طریق بخش تنظیمات، ترتیبی اتخاذ کنین که فایل های دانلود شده تو کارت حافظه گوشی ذخیره بشن. برای این کار، وارد بخش تنظیمات بشین و از طریق بخش Application Manager ، برنامه مورد نظرتون رو انتخاب کنین. بعد تو بخش Storage ،CHANGE مجله خبری موبایل مارکت رو باز کنین و این گزینه رو روی حالت SD card تنظیم کنین. اگه گوشی شما امکان پشتیبانی از کارت حافظه رو نداره، برنامه ها و فایل های اضافی رو پاک کنین. مدیریت دانلود یا دانلود منیجر، یه قابلیت جالب تو گوشی های اندرویدیه که فرایند دانلود در این دستگاه رو مدیریت میکنه.