خرید و قیمت گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG فروش ویژه مقداد آی تی-اصفهان موبایل مارکت

اگر جزء افرادی هستید که با گوشی موبایل خود زیاد عکس و فیلم می گیرید و آن را در گوشی خود ذخیره می کنید، قبل از خرید، حتماً از میزان حافظه داخلی موبایل مورد نظر خود اطلاع داشته باشید. این محصول با دلار وارد می شود و شرکت های وارد کننده مجاز، از مبادی ذی صلاح ارز خود را تامین کرده و نسبت به ورود موبایل به داخل کشور اقدام می کنند. به همین دلیلقیمت موبایلبه صورت دلاری تعیین می شود و کاهش و یا افزایش نرخ ارز به طور مستقیم رویقیمت گوشیتاثیر می‌گذارد. بنابراین برای اطلاع ازقیمت گوشی به نرخ روزمی توانید به سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید تاقیمت دقیق گوشیرا به دست بیاورید. در سیستم عامل محبوب اندروید می توانید برندهای سامسونگ، شیائومی و هواوی و از سیستم عامل معروف iOS می توان به برند اپل اشاره کرد.

  • در دنیای امروز اینترنت یک امکان فراگیر است که به واسطه آن پدیده‌ی” خرید اینترنتی ” شکل گرفته است.
  • Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G – بزرگی در مقیاس اعدادحتی پیگیرترین طرفداران شیائومی نیز این روزها در تشخیص دقیق و بلافاصله گوشی‌های متعدد و مختلف این برند …
  • در اکثر گوشی‌های تحت این عنوان، از تراشه‌های سریع و جدید استفاده می‌شود تا بهترین عملکرد فنی را داشته باشند.
  • اگر گوشی شما پردازنده خوبی نداشته باشد حتی اگر کیفیت و دقت حسگر دوربین‌هایش زیاد باشد بازهم نمی‌تواند کیفیت عکاسی لازم را داشته باشد، پس سعی کنید هر دو ویژگی را با هم داشته باشید.

قیمت پایین در برابر امکانات خوب، می تواند دلیل اصلی فروش بالای محصولات این برند باشد. سیستم عامل اندروید، به کاربر اجازه می دهد تا بخش های مختلف گوشی را شخصی سازی کند. همچنین با وجود این سیستم عامل، دیگر نیازی به نرم افزار اضافی برای انتقال فایل های خود به کامپیوتر نخواهید داشت. نصب اپلیکیشن ها مجله خبری موبایل مارکت در انواع گوشی موبایل اندروید آسان تر است و اغلب اپلیکیشن ها نسخه های اندروید را دارند. اگر می خواهید به تمام بخش های گوشی خود دسترسی داشته باشید و با هزینه ای پایین تر، یک گوشی هوشمند بخرید به سراغ گوشی های اندرویدی بروید. انواع گوشی موبایل این روزها عضوی جدا نشدنی از زندگی روزمره همه ما است.

آخرین قیمت گوشی های موبایل

قابل توجه است این قیمت ها برای هر گوشی به صورت مجزا و روزانه از چندین منبع متفاوت تهیه می‌شوند و میانگین آنها در جدولی که مشاهده نمودید جمع آوری شده است. نوسانات زیاد قیمت گوشی علاوه بر قیمت ارز، به برند و کارایی و همچنین نحوه عرضه آن به بازار نیز بستگی دارد. حتماً تابه‌حال دقت کرده‌اید که اگر دو گوشی با مشخصات فنی تقریباً یکسان ولی با برندهای متفاوت را مقایسه کنید می‌بینید، گوشی که برند مطرح‌تری دارد گران‌تر است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 4G دوسیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

از یک سو مگاپیکسل دوربین‌ها به خاطر ثبت جزئیات بیشتر مهم است، از طرف دیگر نوع دوربین مهم است که آن عریض، فوق عریض یا تله فوتو باشد. برخی از گوشی‌ها به یک نمایشگر LCD مجهز هستند و برخی دیگر به نمایشگر OLED. اکنون گوشی‌های تاشو با نمایشگر منعطف نیز به بازار عرضه شده‌اند که در دسته سوم قرار می‌گیرند. نمایشگرهای LCD تصاویر را با شفافیت بالا و رنگ‌های زنده به نمایش می‌گذارند، اما رنگ مشکی در آن‌ها نمی‌تواند واقعی باشد. در حالی که گوشی‌هایی با نمایشگر OLED رنگ مشکی کاملاً عمیق، کنتراست به مراتب بالاتر و مصرف انرژی کمتر را به همراه دارند.

اینکه کدامگوشی موبایلبرای شما مناسب تر است، به این بستگی دارد که از گوشی خود چه خواسته ای دارید. گوشی های موبایل در برندهای مختلف از نظر سرعت پردازش، دوربین و کیفیت صفحه نمایش و بسیاری از امکانات دیگر با یکدیگر متفاوت هستند. قیمت گوشی بر اساس رم دستگاه نیز متفاوت باشد که گوشی‌ها دارای رم با ظرفیت 2، 3، 4، 6، 8 و 12 و گوشی های جدید تا 16 گیگابایت هستند. اگر به دنبال گوشی موبایل با رم مناسب هستید، موبایل رام 6 مانندموبایل ردمی نوت 11 پرو128 گیگابایتمی‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. چیپست و عملکرد گوشی، به خصوص اگر گیمر هستید، می تواند در تصمیم شما برای خرید موبایل تاثیر بگذارد. از طرفی قیمت گوشی موبایل کاملا تحت تأثیر تراشه و هسته بکار رفته در آن است.