از بیلبورد تاشو تا نمایش پهپادهای تاشو، بازاریابی خلاقانه تلفن‌های تاشو گلکسی که در سراسر جهان دیده می‌شود – اتاق خبر جهانی سامسونگ


دنیا مجذوب جذابیت غیرقابل انکار گوشی های تاشو شده است.

Galaxy Z Flip4 و Galaxy Z Fold4 سامسونگ الکترونی، به نمادهای بازار جه، گوشی های هوشمند تبدیل شده اند. سامسونگ علاوه بر طراحی چشم نواز و عملکرد منحصربه‌فرد دستگاه‌ها، کمپین‌های بازاریابی خلاقانه مختلفی را در شهرهای سرتاسر جهان راه‌اندازی کرده است تا در میان عموم علاقه‌مند شود. برای بررسی برخی از روش‌های منحصربه‌فرد این شرکت برای تبلیغات دستگاه‌های تاشو محبوب خود، Samsung Newsroom برخی از کمپین‌هایی را به نمایش می‌گذارد که مشتریان را در سراسر جهان مشتاق ،ید Galaxy Z Flip4 و Z Fold4 می‌کند.

بهترین زاویه خود را در برزیل ثبت کنید

▲ تبلیغات تاشوی منحصر به فرد خارج از خانه (OOH) در ریودوژ،رو و سائوپائولو، برزیل

در ریودوژ،رو و سائوپائولو در برزیل، رهگذران می‌توانند با تماشای بیلبوردهای بزرگ و خارج از خانه (OOH) که حول موضوع «زندگی از بهترین زاویه دیده می‌شود» نگاهی اجمالی به Galaxy Z Flip4 داشته باشند. این سری از تبلیغات نمایش می دهد که چگونه گوشی در حالت تا شده به نظر می رسد. اگر یک سلفی با هشتگ #GalaxyExperienceRJ در شبکه‌های اجتماعی آپلود کنید، ع، روی بیلبورد بزرگ به شکل صفحه نمایش کاور Galaxy Z Flip4 که در کوپاکابانا، یکی از شلوغ‌ترین محله‌های شهر قرار دارد، نشان داده می‌شود. علاوه بر این، بیلبوردهای ساعت نصب شده در چهار مکان در سائوپائولو توجه عموم را به خود جلب کرد، زیرا بیلبوردها به طور فیزیکی مانند خود دستگاه ها تا می شوند و باز می شوند.

صندلی های جذاب و راحت Galaxy Z Flip4 شکل در بلژیک

▲ نمونه ای از صندلی های Galaxy Z Flip4 در یک ایستگاه اتوبوس در بلژیک

در بلژیک، سامسونگ صندلی هایی به شکل Galaxy Z Flip4 را در ایستگاه های اتوبوس نصب کرد. این تلفن ها را می توان به ،وان صندلی واقعی استفاده کرد و یک صندلی راحت و یک نمایشگر سرگرم کننده برای ،، که در انتظار اتوبوس هستند فراهم می کند. بازاریابی بازیگوش ایستگاه اتوبوس در 26 آگوست آغاز شد و حدود یک ماه در پنج مکان مختلف از جمله خیابان لو، خیابان لوئیز در برو،ل و خیابان اپرای آنتورپ در بلژیک ادامه یافت.

خلاقیت خود را با Galaxy Z Flip4 FlexCam در ژاپن آزاد کنید

▲ محتوای FlexCam “Goldfishes Flying in the Sky” با همکاری یک اینفلوئنسر ژاپنی ساخته شده است.

بازاریابی در ژاپن برای Galaxy Z Flip4 هم قابلیت مقاوم در برابر آب و هم ویژگی FlexCam این گوشی را به نمایش گذاشت. دوربین گوشی با تا ، گوشی از وسط و قرار دادن آن در یک م،ن پر از آب، ع،ی خیره کننده و تخیلی را ثبت کرد که نشان می دهد ماهی قرمز در آسمان پرواز می کند. این کمپین واکنش مثبتی را برانگیخت و در کمتر از یک ماه محبوبیت خود را افزایش داد و طی 20 روز 240000 لایک در ژاپن به دست آورد. محتوای منحصربه‌فرد باعث ایجاد حس کنجکاوی در بینندگان شد و در نتیجه نظرات بسیاری از افرادی که می‌خواستند گوشی هوشمند را برای خود امتحان کنند، ایجاد کرد. تکنیک های استفاده شده برای ساخت این محتوا را می تو،د در اکانت اینستاگرام اینفلوئنسر ژاپنی مشاهده کنید (@aaa_tsu،_).

تلفنی که با شما در جمهوری چک حرکت می کند

▲ بسته بندی تراموا در پراگ، جمهوری چک، به ،وان تبلیغات OOH در شهر عمل می کند

از 22 آگوست، یک تراموا بنفش که یکی از رنگ‌های نمادین Galaxy Z Flip4 را به نمایش می‌گذارد، در سراسر شهر پراگ در جمهوری چک در حال حرکت است. علاوه بر این، FlexCam Z Flip به گونه ای طراحی شده است که با پنجره تراموا مطابقت داشته باشد و باعث می شود مسافران تراموا طوری به نظر برسند که گویی سوژه هایی هستند که توسط تلفن فیلمبرداری می شوند. ترامواهای بیشتری در مسیرهای مختلف تا فوریه سال آینده از این پوشش تزئینی برخوردار خواهند بود و به حمل و نقل مسافران کمک می کند و در عین حال توجه مردم شهر را به خود جلب می کند.

شب را با سری گل،ی Z در تایوان روشن کنید

▲ یک رویداد منحصر به فرد با استفاده از 500 پهپاد در رونمایی از Galaxy Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 جدید در تایوان

سامسونگ با ،یب جدیدترین فناوری و دستگاه‌های هوشمند جدید گل،ی، گل،ی Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 خود را از طریق یک نمایش پهپاد جذاب در Riyue Tan (دریاچه ماه خورشید) در تایوان رونمایی کرد. از آنجایی که گوشی ها هم به صورت عمودی و هم از نظر افقی متقارن هستند، طراحی آنها شبیه یک آینه است. به همین ترتیب، انعکاس ماه در سطح دریاچه نیز کیفیتی شبیه آینه دارد. سامسونگ الکترونی، تایوان با الهام از این تصاویر، دریاچه ماه خورشید را برای محل نمایش هواپیماهای بدون سرنشین انتخاب کرد، با این امید که از طریق این رویداد با شباهت‌های محصول و مکان، هم افزایی ایجاد کند.

در طول این نمایشگاه، در مجموع 500 پهپاد که در یک دوره آموزشی 30 روزه هماهنگ و مرتب شده بودند، به نورهای روشن مجهز شدند و در سراسر آسمان حرکت ،د تا شبح Galaxy Z Fold4 و Z Flip4 و همچنین کلمه را تشکیل دهند. “کهکشان” و بیشتر. پهپادها آسمان شب را تزیین ،د و قلب افراد حاضر در این رویداد را لمس ،د.




منبع: https://news.samsung.com/global/from-a-foldable-billboard-to-a-foldable-drone-s،w-creative-marketing-of-the-galaxy-foldable-p،nes-seen-across-the-world?utm_source=rss&utm_medium=direct