چگونه عادات خواب ما در طول همه گیری تغییر کرد – اتاق خبر جهانی سامسونگ


از زمان شروع همه‌گیری COVID-19، مردم در سراسر جهان سلامت و تندرستی خود را بیش از هر زمان دیگری در اولویت قرار داده‌اند. بخش بزرگی از این شامل به دست آوردن آگاهی بیشتر از فواید خواب برای سلامتی است.

خواب یک تنظیم مجدد برای ذهن و بدن است. خواب خوب شبانه سلامت جسمی و شناختی را تقویت می کند و به افراد کمک می کند تا کارهایی را که نیاز به تمرکز طول، مدت دارند را بهتر انجام دهند. برای مثال، استراحت خوب می‌تواند به افراد کمک کند تا با بهره‌وری بیشتر کار کنند، ایمن‌تر رانندگی کنند و شفاف‌تر فکر کنند.

با توجه به تاثیری که این بیماری همه گیر بر عادات روزانه ما داشت، ارزش این را دارد که بررسی کنیم که چگونه خواب ما ممکن است در نتیجه تغییر کرده باشد.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به چگونگی تغییر مدت زمان و کارایی خواب در سراسر جهان از زمان شروع همه‌گیری از طریق ال،ای خواب کاربران جه، سلامت سامسونگ بیندازیم.

مدت زمان خواب در مقابل کارایی: چرا مهم است

وقتی صحبت از خواب به میان می آید، مدت زمان طول، تر ،وماً به م،ای کیفیت بهتر نیست. برای هدف این تجزیه و تحلیل، مدت زمان به مدت زم، که در رختخواب تلاش می کند تا بخوابد اشاره دارد، در حالی که کارایی خواب درصد زم، را که در رختخواب می گذر،م را اندازه می گیرد.

در حالی که تغییرات در عادات سبک زندگی در طول همه گیری باعث شد که افراد در سراسر جهان طول، تر بخوابند، به نظر می رسد هیچ ارتباطی بین طول مدت خواب و کارایی خواب وجود ندارد.

در واقع، علیرغم اینکه مردم در همه کشورها به طور متوسط ​​از زمان خواب طول، تری نسبت به قبل از همه گیری لذت می برند، ما در واقع کاهش کلی در کارایی خواب را تجربه کردیم.

علاوه بر این، نتایج بر اساس ،ت متفاوت بود. در حالی که هم مردان و هم ،ن بیشتر از قبل از همه‌گیری در حال استراحت هستند، مردان نه تنها افزایش طول،‌تری در طول مدت خواب مشاهده می‌کنند، بلکه کاهش بیشتری را در کارایی خواب در مقایسه با ،ن مشاهده می‌کنند.

سن عامل دیگری است که بینش جالبی را ارائه می دهد. در حالی که همه گروه‌های سنی طول،‌تر می‌خوابیدند، در واقع با افزایش سن، کارایی خواب کاهش می‌یابد. استثنا در اینجا افراد بین 20 تا 39 ساله هستند که در واقع جهش در کارایی خواب را تجربه ،د. علاوه بر این، این گروه سنی تنها گروهی بود که هم از نظر مدت زمان و هم در کارایی افزایش م،ی‌داری داشت.

چگونه بیماری همه گیر عادات خواب منطقه ای را تغییر داد

ما همچنین در 16 کشوری که در آن افراد بیشترین استفاده را از Samsung Health دارند، بررسی عمیقی انجام دادیم تا ببینیم که چگونه روند عادات خواب در هر منطقه متفاوت است. در حالی که هر 16 کشور شاهد افزایش طول مدت خواب بودند – به طوری که مردم به طور متوسط ​​دیرتر از قبل از خواب بیدار می شدند – تأثیر آن بر کارایی خواب متفاوت بود.

تغییرات خاص منطقه در عادات خواب جه، را می توان به شرح زیر مشاهده کرد:

  • در حالی که مدت زمان خواب طول، ترین – هم قبل و هم بعد از همه گیری – در طول دوره باقی ماند فرانسهراندمان خواب کشور کاهش یافت.
  • کاربران در کشور کره یکی از بزرگترین افزایش‌ها در طول مدت خواب و کارایی در طول همه‌گیری را ثبت کرد، اما همچنان زیر میانگین جه، باقی ماند.
  • این ایالات متحده بیشترین کاهش راندمان خواب را در بین تمام مناطق اندازه گیری شده مشاهده کرد.
  • در حالی که آلمان بالاترین امتیازات راندمان خواب جه، را قبل از همه گیری مشاهده کرد، از آن زمان شاهد یکی از قابل توجه ترین کاهش در کارایی خواب بوده است.
  • آرژانتین پس از شروع همه گیری، بالاترین راندمان خواب را ثبت کرد.
  • در حالی که اندونزی منطقه ای با کمترین کارایی خواب قبل از همه گیری بود، این تمایز اکنون به آن تعلق دارد ویتنام. علاوه بر این، از میان 16 کشور مورد مطالعه، اندونزی بالاترین افزایش راندمان خواب را از سطح قبل تا پس از همه گیری داشته است.
  • اندونزی همچنین پس از شروع همه گیری، به طور متوسط ​​11 دقیقه تاخیر در زمان بیدار شدن از خواب مشاهده شد. این منطقه بوده و باقی می ماند که اولین زمان های بیداری را ثبت می کند.
  • مکزیک منطقه ای است که بیشترین تغییر را در زمان بیداری و خواب دیده است. زمان رفتن به رختخواب به طور متوسط ​​11 دقیقه تغییر کرد و زمان بیدار شدن با 17 دقیقه تاخیر.

چگونه می تو،د کیفیت خواب خود را بهبود بخشید

اغلب گفته می شود که خواب سالم برای بزرگسالان به طور متوسط ​​8 ساعت در شب است.1 با این حال، همانطور که نتایج نشان می دهد، کیفیت خواب نیز ممکن است عامل مهمی باشد که باید در نظر گرفته شود. ردیابی خواب یکی از راه‌هایی است که می‌تو،م ال،ای خواب خود را بهتر درک کنیم تا مطمئن شویم که خواب شبانه بهتری داریم.

بسیاری از مشتریان گل،ی از این مزیت استفاده می کنند، به طوری که 50 درصد از کاربران گل،ی واچ حداقل یک بار در هفته خواب خود را پیگیری می کنند. از این تعداد، 40٪ این کار را بیش از سه بار در هفته انجام می دهند.2 برای اینکه خواب خود را بهتر مدیریت کنید، به این نکات برای استفاده از سری گل،ی واچ نگاهی بیندازید3 و برخی از آنها را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که هر شب خواب تا حد ممکن آرام است.

  • ال،ای خواب خود را پیگیری کنید: Sleep Score داده های دقیقی را در مورد زمان ورود به خواب عمیق، خواب REM و نحوه تغییر زمان خواب و بیداری در اختیار شما قرار می دهد.
  • کیفیت خواب خود را بهتر درک کنید: با نظارت بر ا،یژن خون و تشخیص ،وپف، می تو،د در مورد ال،ای خواب و همچنین سلامت کلی خود اطلاعات بیشتری ،ب کنید.
  • یک برنامه تمرینی خواب را امتحان کنید: با Sleep Coa،g، یک برنامه راهنمای خواب متن، را بر اساس عادات واقعی خود دریافت کنید، که توسط یکی از هشت حیوان نماد خواب اختصاصی ارائه شده است تا به شما در درک و بهبود خواب خود کمک کند.
  • یک محیط خواب ایده آل را تنظیم کنید: با توجه به اینکه محل خواب شما به همان اندازه مهم است، برای اطمینان از ایده آل بودن محیط برای استراحت، یک تنظیم خودکار روی کنترل دما و نور در خانه خود اضافه کنید.

1 بنیاد ملی خواب 7 تا 9 ساعت خواب در شب را برای بزرگسالان معمولی توصیه می کند.

2 بر اساس کاربران فعال هفتگی Samsung Health با Galaxy Watch4 و Galaxy Watch5.

3 در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، مدل و گوشی هوشمند جفت شده متفاوت باشد.


منبع: https://news.samsung.com/global/understanding-sleep-،w-our-sleeping-habits-changed-over-the-pandemic?utm_source=rss&utm_medium=direct