بررسی Xiaomi Smart Band 7 Pro: این Mi Band 7 بزرگ دارای چند ویژگی اضافی فریبنده است


شیائومی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پوشیدنی در جهان است و در حالی که این موضوع کاملاً به سری ارزان‌قیمت Mi Band مربوط می‌شود، این برند چینی اکنون توجه خود را به رده میان‌رده معطوف کرده است. شیائومی در 12 ماه گذشته چندین ساعت هوشمند معرفی کرده است که S1 Pro پایه و اساس من،ی را ایجاد کرده است. با افزایش تنوع دستگاه‌ها در مجموعه، شیائومی به کاربر، که به دنبال ساعت هوشمند مقرون به صرفه با Smart Band 7 Pro هستند، خدمات رس، می‌کند.

اسمارت بند 7 پرو اساساً یک Mi Band 7 با صفحه نمایش بزرگتر و چند ویژگی اضافی است و این ساعت هوشمند با قیمت 74.99 پوند (90 دلار) در بریت،ا در دسترس است – 25 پوند (30 دلار) بیشتر از Mi Band 7 (که قیمت آن است. به ،وان Smart Band 7 در منطقه فروخته می شود). برای اینکه همه چیز گیج کننده نباشد، برای بقیه بررسی به Mi Band 7 به ،وان Smart Band 7 اشاره می کنم. این ساعت هوشمند در ایالات متحده نیز با قیمت 109.99 دلار در دسترس است.

بنابراین با Smart Band 7 Pro چه چیزی به دست می آورید؟ خوب، جایی که Mi Band 7 دارای صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED است، شما یک صفحه نمایش مستطیلی 1.64 اینچی گسترده تر خواهید داشت که واقعاً خوب به نظر می رسد. همچنین یک باتری بزرگتر 235 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که گفته می شود با شارژ کامل 12 روز دوام می آورد، GPS داخلی برای دویدن در فضای باز، و می تو،د ساعت هوشمند را در شش رنگ ،یداری کنید.

بررسی شیائومی اسمارت بند 7 پرو

(اعتبار تصویر: Harish Jonnalagadda / Android Central)

با توجه به اینکه اسمارت بند 7 پرو از همان پایه مدل استاندارد استفاده می کند، شباهت های زیادی در اینجا وجود دارد. برای شروع، شما همان سنسورهای نظارت بر ضربان قلب و ا،یژن خون را دریافت می کنید، و چند ویژگی مانند ردیابی خواب ی،ان هستند. همین ویژگی نظارت بر استرس را به همراه تمرینات تنفسی و نظارت بر سلامت ،ن در اینجا خواهید یافت.

همچنین مجموعه ای از حالت های تمرینی موجود است، و با بیش از 100 حالت ذکر شده در ساعت هوشمند، مشخص است که تمرین مورد نظر خود را در ساعت هوشمند پیدا خواهید کرد. و مشابه Smart Band 7، Smart Band 7 Pro دارای 5ATM مقاومت در برابر آب است و از طریق بلوتوث 5.2 متصل می شود. وجه تمایز اصلی در اینجا این واقعیت است که شما یک ماژول GPS داخلی در Smart Band 7 Pro دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد بدون همراه داشتن تلفن خود، دویدن در فضای باز را نظارت کنید.

بررسی شیائومی اسمارت بند 7 پرو

(اعتبار تصویر: Harish Jonnalagadda / Android Central)

یکی دیگر از زمینه هایی که این دو دستگاه متفاوت هستند طراحی آن است. Smart Band 7 Pro در شش نوع رنگ موجود است، و مدل Ivory که من استفاده می‌کنم دارای لهجه‌ای طلایی است که دور صفحه‌نمایش را احاطه کرده است که بسیار شیک‌تر از زیبایی‌شناسی ساده Smart Band 7 به نظر می‌رسد. شیائومی یک نوار سیلی، مشابه آن را بسته‌بندی می‌کند. با Smart Band 7 Pro رنگ کنید و یک سگک سنتی برای بستن بند وجود دارد – این به تنهایی باعث برجسته شدن مدل Pro می شود.

این بند سبک وزن و راحت برای پوشیدن در تمام طول روز است، و همچنین قابل تعویض است – درست مانند Smart Band 7 – بنابراین می تو،د ظاهر ساعت هوشمند را تغییر دهید. مانند Smart Band 7، مدل Pro از پ،تیک ساخته شده است و سنسورها در پشت قرار دارند. اینجاست که کانکتور مغناطیسی را برای شارژ نیز پیدا خواهید کرد.

بررسی شیائومی اسمارت بند 7 پرو

(اعتبار تصویر: Harish Jonnalagadda / Android Central)

دلیل اصلی انتخاب Smart Band 7 Pro صفحه نمایش بزرگتر است، شیائومی یک صفحه نمایش 1.64 اینچی AMOLED با وضوح 456 در 280 ارائه می دهد. در حالی که اندازه صفحه نمایش آنچنان بزرگتر از Smart Band 7 استاندارد نیست عرض اضافه شده به این م،ی است که شما در اینجا دارای صفحه نمایش بیشتری خواهید بود و این هنگام مشاهده اعلان ها مشهود است.

افزودنی مورد علاقه من در اینجا حالت همیشه روشن است. ساعت هوشمند حتی زم، که صفحه نمایش خاموش است، زمان را نشان می دهد، و می تو،د یک برنامه زمان بندی برای شروع حالت تنظیم کنید. ویژگی مشابهی در Smart Band 7 وجود ندارد، بنابراین اگر به حالت همیشه روشن نیاز دارید، شما باید Smart Band 7 Pro را در دست بگیرید.

بررسی شیائومی اسمارت بند 7 پرو

(اعتبار تصویر: Harish Jonnalagadda / Android Central)

رابط کاربری مشابه چیزی است که در Smart Band 7 دریافت می کنید، اما عرض اضافه شده به این م،ی است که می تو،د اطلاعات بیشتری را مشاهده کنید. گفته می شود، اسمارت بند 7 پرو هیچ دکمه فیزیکی برای ناوبری ندارد و با توجه به اینکه چقدر در سایر ساعت های هوشمند مفید هستند، این یک حذف دردناک است.




منبع: https://www.androidcentral.com/wearables/xiaomi-smart-band-7-pro-review