در حال حاضر می توانید Pixel 6 Pro شگفت انگیز را با قیمتی بسیار پایین خریداری کنید



بهترین زمان برای ،ید گوشی هوشمند زم، است که مدل انتخابی شما به فروش می رسد مگر اینکه پولدار باشید. اگر به یک گوشی پرچمدار اندرویدی نیاز دارید، ما آن را کاملاً توصیه می کنیم پی،ل 6 پرو. گوگل سال گذشته با رونمایی از Pixel 6 دوتایی موج زد و در حال حاضر، مدل Pro در ،ده فروشی های مختلف به فروش می رسد.
Pixel 6 Pro حس برتری دارد و طراحی متمایز آن را از تقریباً همه گوشی‌های موجود در بازار متمایز می‌کند.

این تلفن توسط اولین تراشه داخلی Tensor گوگل که بر پایه هوش مصنوعی ساخته شده است، قدرت می گیرد، بنابراین نه تنها برای نیازهای روزانه بسیار قدرتمند است، بلکه تشخیص گفتار، ترجمه بلادرنگ و پردازش ع، بهتری را نسبت به دستگاه های رقیب ارائه می دهد.

گوگل برای ع،‌های بهتر تنها به یادگیری ماشینی متکی نیست و پی،ل 6 پرو را به دوربین‌هایی با وضوح بالا مجهز کرده است که تصاویر واقعی و دقیق را در انواع موقعیت‌های نوری ایجاد می‌کنند، که آن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل می‌کند. بهترین دوربین گوشی های اطراف

سایر مشخصات نیز به همان اندازه چشمگیر هستند. پی،ل 6 پرو دارای صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز برای ،میشن های روان و باتری سنگین 5003 میلی آمپر ساعتی است. گوشی در زمان راه اندازی کمی باگ بود اما ا،ر مشکلات برطرف شده اند.

همچنین، حتی اگر Pixel 7 Pro اکنون در دسترس است، پیشرفت قابل توجهی نیست بیش از پی،ل 6 پرو این صفحه نمایش روشن تر اما پرقدرت تر، تراشه کمی سریع تر و دوربین های کمی بهتر ارائه می دهد.

اگر می‌خواهید 899 دلار ،ج کنید، باید حتماً به سراغ پی،ل 7 پرو بروید، اما اگر می‌خواهید نزدیک به 400 دلار پس انداز کنید، آمازون، Best Buy و Woot همگی پی،ل 6 پرو را به فروش می‌رسانند.

Woot گوشی را تنها با قیمت 569.99 دلار پس از تخفیف 37 درصدی به فروش می رساند، اما قرارداد به زودی منقضی می شود، بنابراین اگر می خواهید پس انداز زیادی کنید، سریع عمل کنید. Best Buy قیمت 359 دلاری را کاهش داده است، اما ،ده‌فروش از شما می‌خواهد در زمان ،ید گوشی را فعال کنید. و در نهایت، آمازون پی،ل 6 پرو را به 617 دلار کاهش داده است.

Pixel 6 Pro قبلاً ارزش بهتری نسبت به Galaxy S22 Ultra و iP،ne 13 Pro داشت و قیمت‌های تخفیف‌خورده آن را غیرقابل چشم پوشی می‌کند اگر می‌خواهید یک تلفن اندرویدی قابل اعتماد با طراحی منحصربه‌فرد، عملکرد سریع، دوربین‌های عالی و پشتیب، نرم‌افزاری طول، داشته باشید.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/You-can-grab-the-marvelous-Pixel-6-Pro-for-an-impossibly-low-price-right-now_id144537