سامسونگ تکامل SmartThings را به نمایش گذاشت و تجربیات جدید دستگاه را در SDC22 معرفی کرد – اتاق خبر جهانی سامسونگ


پلتفرم SmartThings و Bixby خود ایمن و یکپارچه سامسونگ یک تجربه خانه هوشمند ایمن، ساده و راحت را برای خانواده‌های چند دستگاهی ایجاد می‌کند.

Samsung Electronics کنفرانس سالانه توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) خود را امروز در سانفرانسیسکو برگزار کرد و توسعه دهندگان، سازندگان و طراحان را گرد هم آورد تا تجربیات یکپارچه و مرتبط با پشتیب، سامسونگ را بررسی کنند.

در طول این رویداد، سامسونگ بیشتر در مورد تعهد خود به ایجاد تجربیات مشتری ساده و تغییر دهنده بازی، از جمله چشم انداز به روز شده این شرکت برای SmartThings که از یک پلت فرم اتصال به یک توانمندسازی سبک زندگی هوشمندتر تکامل می یابد، به اشتراک گذاشت.. از یکپارچه‌سازی عمیق‌تر با Bixby تا اتصال یکپارچه با دستگاه‌های سازگار با Matter، SmartThings در حال ایجاد دنیایی غنی‌تر و بازتر است که به همه کاربران این امکان را می‌دهد تا ارتباطات و زندگی روزمره خود را ساده‌تر کنند.

در سامسونگ، ما به طور مداوم دستگاه‌ها، پلتفرم‌ها و خدمات خود را برای ساده‌تر و راحت‌تر نوآوری می‌کنیم. جونگ هی (JH) هان، نایب رئیس، مدیر عامل و رئیس بخش eXperience (DX) در سامسونگ الکترونی، گفت: من مفت،م که نسل بعدی کارمان مانند SmartThings را برای پیشبرد همکاری خود با شرکا و توسعه دهندگان به اشتراک بگذارم. . همانطور که فناوری‌ها پیچیده‌تر می‌شوند، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای آسان‌تر ،، مرتبط‌تر ، و انعطاف‌پذیرتر ، زندگی خواهیم بود، بنابراین مصرف‌کنندگان ما می‌توانند روی آنچه مهم‌تر است تمرکز کنند.»

اتصال پلت فرم ها و دستگاه ها با فناوری آرام

چشم انداز سامسونگ برای اتصال یکپارچه از فلسفه Calm Technology الهام گرفته شده است جایی که دستگاه‌ها فوراً با هم کار می‌کنند، بنابراین مصرف‌کنندگان می‌توانند در زمان راه‌اندازی صرفه‌جویی کنند و مستقیماً وارد تجربه شوند. برای تحقق این چشم انداز، سامسونگ دوباره تصور کرد SmartThings و خدمات و مشارکت های مرتبط آن، از جمله سامسونگ هاب همه جا، قابلیت های خود را به کل خانه هوشمند با داده های صوتی و تصویری و همچنین انرژی SmartThings، SmartThings Pet و آشپزی SmartThings. سامسونگ همچنین با Philips Hue برای یکپارچه سازی همکاری کرد Philips Hue Sync مستقیماً در دستگاه‌های Galaxy قرار می‌گیرد تا نورپردازی هوشمند خانه بتواند با موسیقی مطابقت داشته باشد.

تجربه یکپارچه از طریق ادغام SmartThings با ا،یستم سامسونگ فراتر خواهد رفت موضوع و عضویت سامسونگ در اتحاد اتصال به خانه. گوگل و سامسونگ با هم کار کرده‌اند تا کاربران بتوانند دستگاه‌های خود را در پلتفرم‌ها پیدا کرده و با ایجاد ویژگی چند سرپرست در دستگاه‌های Matter، پیوند دهند. این همکاری در آینده دستگاه ها و کاربران بیشتری را به خانه متصل می آورد.

بی،بی عمیق‌تر با SmartThings، ابزاری برای توسعه‌دهندگان برای ایجاد تجربه‌های رابط کاربری صوتی هوشمندتر، ادغام شده است. به ،وان نماینده پلتفرم دستیار صوتی سامسونگ، Bixby تکامل یافته است تا به یک راه حل هوش مصنوعی روی دستگاه تبدیل شود که قادر به کنترل تک تک دستگاه های گل،ی و همچنین تجربه بین دستگاهی در سراسر ا،یستم سامسونگ است. با جدید استودیوی خانگی بی،بی، توسعه دهندگان اکنون می توانند تجربیات متفاوت و سفارشی شده ای را برای پلتفرم SmartThings ایجاد کنند. علاوه بر این، Bixby با پشتیب، از زبان اسپ،ایی آمریکای لاتین، از ماه نوامبر، به طور گسترده‌تری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همانطور که خانه های هوشمند در حال پیشرفته تر شدن هستند، سامسونگ در حال معرفی یک الگوی امنیتی جدید است که به دستگاه های سامسونگ امکان می دهد از یکدیگر محافظت کنند. سامسونگ نا، ماتری،1 یک پلت فرم خصوصی مبتنی بر بلاک چین است که دستگاه های واجد شرایط سامسونگ را به سپری برای محافظت از کل ا،یستم دستگاه کاربران تبدیل می کند – از دستگاه های Galaxy گرفته تا تلویزیون ها و لوازم خانگی. بعلاوه، کاربران می توانند تنظیمات حریم خصوصی شخصی را با جدید سفارشی کنند داشبورد امنیت و حریم خصوصیکه آسیب‌پذیری‌ها را اسکن می‌کند، به‌روزرس،‌های امنیتی را توصیه می‌کند و گزینه‌های مدیریت داده‌ها را به کاربران می‌دهد تا حفظ حریم خصوصی و امنیت را در ذهن خود نگه دارند.

خدمات شخصی برای تجربیات بهتر

در سال گذشته، Samsung TV Plus — پلتفرم پخش رایگان تلویزیون و ویدیو (FAST) سامسونگ که در تلویزیون هوشمند سامسونگ موجود استس2 و دستگاه های تلفن همراه به رشد 100٪ در بینندگان رسید،3 و سه میلیارد ساعت پروژه تا پایان سال پخش می شود. برای تقویت این شتاب، Samsung TV Plus با افزودن شراکت با Lionsgate و Vice Media، پیشنهادات خود را گسترش داده است و ویدیوهای 8K در صورت تقاضا ارائه می دهد. Samsung TV Plus نیز طراحی مجددی را پشت سر گذاشته است تا تنوع فوق العاده محتوای خود را با بیش از 1600 کانال در 24 کشور منع، کند. Samsung TV Plus انتخاب ممتازی برای یک تجربه تبلیغاتی یکپارچه است، جایی که دوخت جری، پخش آگهی را ساده‌تر از همیشه می‌کند.

پس از 10 سال خدمت، سامسونگ تایزن سیستم عامل (OS) همچنان به ارائه بهترین تجربه کاربری در ک، خود ادامه می دهد. این هاب بازی سامسونگ دسترسی بهتر، سریع‌تر و راحت‌تر به بازی در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را که توسط شرکای پیشرو در صنعت، مانند Xbox، NVIDIA GeForce NOW، Utomik و Amazon Luna ارائه می‌شود، به ارمغان می‌آورد. Samsung Gaming Hub تخصص در سخت افزار و نرم افزار را برای ادغام ویژگی هایی مانند AI Upscaling و عملکردهای چند وظیفه ای پیوند می دهد تا بازی در تلویزیون های هوشمند سامسونگ را به تجربه ای فراگیر و بهینه تبدیل کند.

سیستم عامل تایزن نیز در حال گسترش برای ارائه است NFT ها پشتیب، با شرکای مانند Art Token، laCollection و Nifty Gateway. برای مشتریان و توسعه دهندگان B2B، سامسونگ ارائه می دهد API های B2B مخصوص صنایع است و از مواردی مانند Syncplay استفاده می‌کند که امکان همگام‌سازی و پخش محتوا در چندین علامت را فراهم می‌کند. تایزن نیز در حال معرفی است نمک، یک راه حل جدید تبدیل محتوا برای نمایش محتوای با بالاترین کیفیت HDR10+ در تلویزیون های پشتیب، شده.

کهکشان شما، راه شما با One UI 5

با معرفی جدید One UI 5، سامسونگ به کاربران این امکان را داده است که به راحتی ظاهر و احساس دستگاه خود را سفارشی کنند و در عین حال بهره وری را افزایش داده و تجربیات شگفت انگیزی را در دستگاه ها و پلتفرم ها ارائه دهند. One UI 5 تجربیات شخصی تری را با ساخت سفارشی به ارمغان می آورد حالت ها و روال ها، و الف صفحه قفل پویا که چندین تصویر را در تلفن، ساعت گل،ی شما و سایر دستگاه های One UI 5 نمایش می دهد. با جدید تماس متنی بی،بی Bixby Voice از طرف شما به تماس‌ها پاسخ می‌دهد و پیام‌های تایپ‌شده را با تماس‌گیرنده به اشتراک می‌گذارد و با صدای بلند طوری صحبت می‌کند که گویی شما پاسخ داده‌اید. One UI 5 همچنین راه حل های سلامت روزانه جدیدی را برای کمک به ردیابی سلامت و تندرستی در یک مکان معرفی می کند. این شامل Samsung Privileged Health SDK، که به توسعه دهندگان امکان می دهد برنامه هایی بسازند که از سنسور BioActive در Galaxy Watch استفاده کنند.4

سرمایه گذاری و تحقیقات آینده-آینده

تحقیقات سامسونگ فراتر از افق امروز به دنبال نوآوری برای فردایی بهتر، پر از نوآوری بی امان و همکاری باز است. Samsung Research کد دستکاری بازوی ربات خود را در GitHub در دسترس قرار می دهد و به دانشگاهیان، محققان و توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا ایده های جدید در دستکاری رباتیک را بررسی کنند.

تیم تحقیقاتی سامسونگ همچنین از ویژگی های سلامتی جدیدی که سامسونگ معرفی کرده است، به ویژه در گل،ی واچ 5 الهام گرفته است. برای یافتن موارد استفاده جدید با استفاده از این ویژگی‌ها، تحقیقات سامسونگ با دانشگاه‌ها و موسسات مراقبت‌های بهداشتی همکاری می‌کند که حوزه‌هایی مانند سلامت قلب، استرس، فشار خون، سلامت ریه و علوم اعصاب را بررسی خواهند کرد. در نتیجه، سامسونگ یک SDK پشته کامل ارائه می دهد را سامسونگ پشته سلامت که تحقیقات را در زمینه های مهم بهداشتی آغاز خواهد کرد و جرقه توسعه جدیدی خواهد داد.

سامسونگ از توسعه‌دهندگان، سازندگان، شرکا و سایرین دعوت می‌کند تا به تعهدش برای همکاری آزاد و تجربیات بی‌نظیر بپیوندند. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) 2022، لطفاً مراجعه کنید developer.samsung.com.

1 از اوا، سال 2023، Samsung Knox Matrix در ابتدا در دستگاه های منتخب سامسونگ در دسترس خواهد بود. پشتیب، از محصولات تولیدکنندگان دیگر متعاقباً انجام خواهد شد.

2 Samsung TV Plus فقط برای تلویزیون های هوشمند منتخب سامسونگ در دسترس است.

3 بینندگان از سپتامبر 2021 تا آگوست 2022 در مقایسه با بینندگان از سپتامبر 2020 تا آگوست 2021

4 در سری Galaxy Watch4 و Galaxy Watch5 موجود است.


منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-s،wcases-evolution-of-smartthings-and-introduces-new-device-experiences-at-sdc22?utm_source=rss&utm_medium=direct