قیمت گوشی سامسونگ در نمایندگی مشهد آسیاتل-اصفهان موبایل مارکت

قیمت گوشی s20 fe 5g ، 128 گیگ رم 8 در حال حاظر در رنج ۱۳ تا ۱۴ تومان است. نیز برای تولید هندزفری و بلندگو های گوشی های پرچمدار سامسونگ استفاده می کند که همین امر، کیفیت محصولات این کمپانی را دوچندان کرده است. فروشگاه اینترنتی توشه، محصولات خود را با تخفیفات ویژه به فروش می‌رساند؛ بنابراین با ورود به توشه، می‌توانید اقدام به خرید سامسونگ ارزان کنید. پس اگر قصد خرید سامسونگ ارزان زیر 5 میلیون، سامسونگ زیر 10 میلیون و سامسونگ زیر 15 میلیون دارید.

البته با توجه به این که قیمت یکی از فاکتورهای تعیین کننده در انتخاب و خرید گوشی موبایل است، بهتر است بگوییم بهترین مدل گوشی برای هر شخص آن مدلی است که بر اساس بودجه ای که فرد در اختیار دارد و انتظاری که از گوشی دارد، بالاترین ارزش خرید را ارائه دهد. سری نوت سامسونگ هم از محبوب ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند محسوب می‌شود. اولین گوشی این سری، سامسونگ گلکسی نوت است که در سپتامبر 2011 از آن رونمایی شد. این گوشی اولین اسمارت فون با قلم هوشمند بود به همین دلیل هم طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. قیمت گوشی سامسونگ سری نوت هم بالاست و طبیعیست به این دلیل این شرکت کره‌ای همواره سعی می‌کند که به روزترین تراشه‌ها و امکانات را به همراه S-pen به کاربران خود ارائه دهد.

  • با پایان یافتن دوران سری J، سامسونگ کار روی گوشی های سری M را با هدف به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار رو به رشد آسیا آغاز و مدل های M10 و M20 را در سال 2019 معرفی کرد.
  • پنج سری گوشی سامسونگ که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، نشان می‌دهند که قیمت گوشی سامسونگ بسیار متنوع است.
  • کاربران زیادی تصمیم به خرید گوشی سامسونگ در سری A دارند که تنها دلیل این استقبال قیمت مناسب آن می باشد .

گوشی‌ گلکسی سری S قدرت پردازش بالایی دارند، همیشه بدون مشکل کار می‌کنند و سریع پاسخ می‌دهند. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، غول کره ای برای تمام اقشار، تمام سلیقه ها و تمام نیاز ها گوشی موبایل تولید می کند. کافی است بعد از تعیین بودجه خرید گوشی، مشخصات گوشی های سامسونگ موجود در آن رده قیمتی را بررسی کنید. گرچه در چند سال اخیر به علت تحریم ها و تورم بسیار بالای کشور خرید گوشی خوب بسیار سخت شده است.

سری گلکسی گوشی سامسونگ دارای چهار باند GSM است علاوه بر این اولین سری گلکسی دارای دوربینی 5 مگاپیکسلی بود. با اینکه در ابتدای کار فروش این گوشی ها بسیار کم بود اما آن ها قصد عقب نشینی از تجارت موبایل را نداشتند. شایان ذکر است که سامسونگ برای ساخت محصولات خود از بهترین مواد استفاده می کند و بخش های تحقیقاتی آن همواره در حال تحقیق و بررسی برای یافتن راهی به منظور افزایش کیفیت ساخت و طراحی گوشی ها هستند.

با باتری‌ این گوشی‌ها، می‌توانید بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را سپری کنید. به خاطر بدنه شیشه‌ای، این گوشی‌ها محکم، ضد آب و قابل شارژ بی‌سیم هستند. این گوشی‌ها با سرعت زیاد می‌توانند سنگین‌ترین اپلیکیشن‌ها را پردازش کنند. دوربین سلفی 32 مگا پیکسلی این گوشی به شما امکان ثبت تصاویری با وضوح بسیار عالی را می دهد. در قاب پشتی مجموعه ای از چهار دوربین قرار دارد که یک لنز 108 مگا پیکسلی، یک لنز فوق عریض 12 مگا پیکسلی، یک لنز ماکرو 5 مگا پیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگا پیکسلی را شامل می شود. گواهی IP67 را دریافت کرده است تا در برابر گردوغبار و نفوذ آب مقاوم باشد.

فناوری شارژ سریع باتری که سازندگان ارائه می‌کنند، بر اساس استاندارد برنامه ریزی منبع تغذیه و USB Power Delivery (USB-PD) است. سازندگان گوشی‌ موبایلمانند سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی استاندارد شارژ سریع فعلی را 30 وات تعیین کرده اند. حتی برخی از سازندگان گوشی‌های اندروید شارژرهای 55 و 65 وات را ارائه می‌دهند. این بدان معناست که گوشی‌های هوشمند مدرن مجهز به باتری‌های یون لیتیوم، می‌توانند در کمتر از نیم ساعت از صفر به حداکثر شارژ برسند و برای کل روز دوام می‌آورند. گوشی‌های هوشمند گلکسی دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که برای ارائه یک تجربه محاسباتی عالی به مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G SM-A736B/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

در حال حاضر تنوع بسیار زیادی در شرکت های گارانتی کننده گوشی سامسونگ وجود دارد، اما در این میان می توان به گارانتی داریا همراه و ویرا سرویس به عنوان دو گارانتی معتبر گوشی سامسونگ اشاره نمود. در صورتی که در بودجه محدودیت نداشته باشید و به دنبال یه گوشی سامسونگ با سخت افزار و دوربین عالی باشید میتوانید در گوشی های پرچم دار به دنبال گوشی مورد نظر خود باشید . صفحه نمایش آن یک پنل 7 اینچی است که با لایه گوریلا گلس 5 پوشانده شده است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M23 128GB Ram 6GB

آیا یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند را می‌خواهید؟ پس گوشی از سری S را انتخاب کنید. صرف نظر از دلایلی که موجب افزایش قیمت گوشی در بازار ایران طی سال‌های اخیر شده، قیمت این کالا (به‌خصوص در کلاس‌های پرچم دار و میان رده) در بازار جهانی هم بالا رفته است. گوشی های Samsung نیز از این قاعده مستثنا نیستند که این مسئله، انتخاب مدل مناسب با قیمت معقول را کمی دشوار کرده است. البته سامسونگ برای حفظ سهم چشم‌گیری که در طول سال‌ها موفق به کسب آن شده، راه‌حل خاص خود را دارد که آن، ارائه‌ی مدل‌های متنوع در سری‌های مختلف است. بنابراین با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید اقدام به خرید گوشی سامسونگ کنید و محصول مناسب خود را از میان انواع دستگاه‌های باکیفیت این کمپانی بیابید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M33 5G 128GB Ram 8GB

با توجه به قیمت مناسب و سخت افزار قابل قبول گوشی های گلکسی A سامسونگ، خرید آن ها برای مصارف عمومی و استفاده در کلاس های آنلاین دانشگاه و مدرسه توصیه می شود. صفحه نمایش گوشی یک پنل 8 اینچی از نوع AMOLED 2X است که تصاویری با وضوح 3088 در 1440 را نمایش می دهد. برای پردازش داده ها در Z Flip 4 از تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 که جزء جدیدترین پردازنده های موجود در بازار است، استفاده کرده اند و رابط کاربری One UI 4.1.1 با اندروید نسخه 12 این گوشی را به یک محصول مجله خبری موبایل مارکت همه چیز تمام تبدیل کرده است. اکثر گوشی های سامسونگ دارای بدنه پلاستیکی هستند و همین موضوع باعث شده است تا در رنگ های متنوع و زیبایی روانه بازار شوند. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید.