قیمت گوشی سامسونگ ️ بررسی مشخصات و خرید گوشی سامسونگ دیجی دو-اصفهان موبایل مارکت

گوشی های سری M سامسونگ گوشی های میان رده تا اقتصادی سامسونگ هستند که نسل جدید گوشی های سری J قدیمی به حساب می آیند.امکانات و کیفیت قطعات مصرفی درگوشی های سری ام نسبت به سری A پایین تر و به همان نسبت قیمت آن ها نیز کمتر است. یکی از ویژگی‌های جالب رابط کاربری سامسونگ پشتیبانی از حالتی به نام Dex است. سامسونگ در One UI 3.1 امکان اتصال راه‌اندازی بی‌سیم دکس را نیز برای گوشی های جدید سامسونگ فراهم کرده است؛ تنها برخی از گوشی‌های سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند لطفا به این نکته توجه باشید. در نسل جدید تلفن‌های همراه مانند گوشی موبایل اپل و سامسونگ این قابلیت مشاهده می‌شود. با توجه به این موضوع که دارسو یکی از به روز ترین فروشگاه های اینترنتی کالای دیجیتال است، در این راستا همواره تلاش نموده تا با خدماتی همچون خوش قیمتی، تخفیفات شگفت انگیز و خدماتی ویژه در کنار همراهان و اعضای خانواده بزرگ دارسو، به خدمات رسانی خود ادامه دهد.

  • همچنین فروشگاه اینترنتی موبایل ۷ قابلیت خرید حضوری کالا را نیز دارا می باشد .
  • گلکسی زد فلیپ و گلکسی Z Fold2 از جمله گوشی های جدید سامسونگ از سری Z با نمایشگر تاشونده هستند.
  • شرکت سامسونگ با توجه به نیاز ها و سلیقه های مختلف کاربران اقدام به ساخت سری گوشی های زیادی کرده است که یکی از جذاب ترین های سری Z می باشد .
  • قطعاً اینترنت پرسرعت در گوشی هوشمند یکی از ملاک های شما در خرید یک تلفن همراه است و این همان چیزی است که در تلفن های سامسونگ پیدا خواهید کرد.

مشخصات گوشی های موبایل سامسونگ یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که مشتریان و خریداران گوشی باید به آن توجه داشته باشند. بررسی دقیق مشخصات و مقایسه انواع موبایل های سامسونگ به شما کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید و بهترین مدل موبایل سامسونگ را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید. سامسونگ بزرگترین برند تولید کننده گوشی هوشمند اندرویدی است که محصولات آن هم در بازار جهانی و هم در ایران طرفداران زیادی دارد. کیفیت بالا، خلاقیت و نوآوری، تنوع مدل ها و قیمت های گوشی سامسونگ باعث شده این گوشی ها مشتریان زیادی داشته باشند و همواره مورد اعتماد کاربران باشند. چه به دنبال یک گوشی اقتصادی قابل اعتماد باشید چه قصد خرید بهترین پرچمدار سال را داشته باشید، سامسونگ همیشه در صدر گوشی هایی است که به شما پیشنهاد می شود.

این شرکت، هر سال، ده‌ها گوشی جدید وارد بازار می‌کند که بعضی از آن‌ها تنها در نقاط خاصی در دنیا فروخته می‌شوند. در سال ۲۰۱۲، سامسونگ رسما به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شد. در دهه‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، شرکت سامسونگ، آهسته آهسته راه خود را به بازار گوشی‌های موبایل باز کرد. با این حال، هنوز فاصله‌ای زیاد با شرکت نوکیا داشت ولی از موتورولا بالاتر بود. در سال ۱۹۸۸ اولین گوشی سامسونگ وارد بازار شد گوشی SH-100 همانند دیگر گوشی‌هایی بود که در دهه‌ی ۱۹۸۰، ظاهری زمخت با یک آنتن داشت. متاسفانه، این گوشی فروش خوبی نداشت و ساسونگ راه سختی را برای بازگشت به بازار و رقابت با برند موتورولا طی کرد.

این گوشی در حالت بازشده، ابعادی برابر با 6.9 در 71.9 در 165.2 میلی متر دارد و زمانی که تا شود، به راحتی درون جیب جای می گیرد. در ساخت بدنه آن از شیشه و آلومینیوم استفاده کرده اند و از گواهی IPX8 برخوردار است. قسمتی از هزینه ای که شما بابت خرید گوشی های سامسونگ پرداخت می کنید، هزینه مربوط به برند گوشی است.

قیمت‌ گوشی سامسونگ

شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی، هوآوی، اپل، نوکیا و سایر برندهای مطرح بازار را در فروشگاه آسیاتل موبایل، مشاهده و خرید کنید. این روزها گوشی‌ هوشمند به جزء جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده‌اند. ما از آن‌ها برای برقراری ارتباط، گرفتن عکس، ذخیره فایل‌ها در فضای ابری، گشت‌وگذار در اینترنت و حتی به عنوان پاوربانک برای شارژ سایر دستگاه ها استفاده می‌کنیم. اما با وجود تنوع گسترده‌ای که گوشی‌ها در بازار دارند، هرگز نمی‌توان به راحتی انتخاب کرد. تصمیم‌گیری برای انتخاب اینکه کدام اسمارت فون برای شما مناسب است که همیشه دشوار بوده است.

گلکسی اس 20 اف ای سامسونگ 4G

استفاده از محافظ صفحه نمایش مناسب سبب این میشود که شما اطمینان خاطر در خصوص شکستگی صفحه نمایش داشته باشید. جدیدترین مجله خبری موبایل مارکت در سال 2021 در سری S گوشی‌های Galaxy S21 Ultra، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 و گلکسی اس 21 FE هستند که در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک در بالاترین جایگاه قرار دارند. برای برخی از کاربران، بالاتر بودن قیمت موبایل سامسونگ نسبت به برندهایی مانند شیائومی، هواوی و اوپو، توجیه‌پذیر نیست.

با وجود این همه مدل گوشی و فناوری‌های مختلفی که در تولید آن‌ها به کار گرفته می‌شود، خرید گوشی سامسونگ و تصمیم‌گیری در رابطه با اینکه کدام گوشی در واقع مناسب‌ترین گوشی برای شما است، کار بسیار دشواری است. قطعاً اینکه از چه برند و مدلی گوشی بخریم، بسته به میزان هزینه شما متفاوت است اما اگر قصد خرید گوشی اقتصادی را دارید، درحال حاضر هر دو برند سامسونگ و شیائومی گزینه‌های مناسبی در این زمینه را دارند. امکان مقایسه قیمت گوشی های شیائومی و سامسونگ با دیگر برندها و نمایش همزمان مشخصات چند محصول به طور همزمان نیز در بخش محصولات زومیت در نظر گرفته شده است. بنابراین، چنان‌چه بین خرید گوشی سامسونگ و گوشی‌های دیگر مردد هستید، می‌توانید گوشی سامسونگ مورد نظر خود را در نوار بالای صفحه جستجو کرده و پس از باز کردن صفحه محصول از گزینه‌ی مقایسه استفاده کنید. در بخش محصولات زومیت شما مشخصات و قیمت جدیدترین گوشی سامسونگ در هر سری را مشاهده خواهید کرد. حتی محصولاتی که هنوز معرفی نشده‌اند نیز با مشخصات احتمالی و شایعه شده در اخبار در این بخش آورده شده‌اند تا شما برای تصمیم به خرید و انتظار برای مدل جدیدتر کم‌تر دچار تردید شوید.

پرونده این سری از گوشی های سامسونگ در سال 2014 با گوشی گلکسی آلفا آغاز شد. سری A سامسونگ از ابتدا نماد میان رده های خوش قیمت اما با کیفیت و لوکس این برند بودند. ترکیب سخت افزار میان رده با بدنه و متریال ساخت پرمیوم ترکیبی بسیار لذت بخش بود که توانست کاربران بسیاری را شیفته خود بکند.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G 256GB Ram 8GB

برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از کاربران به صفحه گوشی های سامسونگ فروشی کاربرانمراجعه نمایید. زومیت قیمت گوشی های سامسونگ را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور جمع‌آوری می‌کند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاه‌ها مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشنده اینترنتی را بیابید. یکی از بهترین قابلیت‌هایی که در بخش محصولات زومیت وجود دارد، امکان ثبت نظر و نوشتن نقد برای محصولاتی همچون گوشی‌های سامسونگ است. شما همچنین می‌توانید با انتخاب تب قیمت، از قیمت روز گوشی‌های سامسونگ در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف آگاهی پیدا کنید.

بنابراین، چه به‌دنبال امتحان کردن چیز جدیدی باشید، چه به دنبال آزمایش‌شده و واقعی باشید، گوشی‌های سامسونگ گلکسی گزینه‌ها و لوازم جانبی و هر چیزی که سامسونگ تولید می کند قطعاً یک نیاز به خصوص از شما را برطرف میکند. اما هیجان واقعی در اطراف گوشی سامسونگ به سبک طراحی نوآورانه آنها مربوط می شود. با گزینه‌های متعدد، می‌توانید گوشی‌های سامسونگ را با صفحه‌نمایش معمولی تک‌پنل یا تلفن‌های تاشو پیدا کنید. گوشی تاشو سامسونگ، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی میانرده سامسونگ، گوشی قلم دار سامسونگ، گوشی مقرون بصرفه سامسونگ را می توانید تهیه کنید.