سونی اکسپریا 1 مارک 4 انقلابی در دوربین بررسی مشخصات فنی + عکس بلاگ دیوار-اصفهان موبایل مارکت

گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند و می‌توان ظرف مدت ۳۰ دقیقه از ۱% تا ۵۰% آن را شارژ کرد. تراشه این گوشی Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1، ۴ نانومتری است. نرخ نوسازی این گوشی ۱۲۰ هرتز است و از HDR BT 2022 پشتیبانی می‌کند. رزولوشن تصویر در حالت عادی ۱۰۹۶×۲۵۶۰ پیکسل و ۱۶۴۴×۳۸۴۰ پیکسل است.

  • خیلی وقتا پر بودن حافظه گوشی مانع از این میشه که فایل ها به درستی و بدون دردسر دانلود بشن.
  • سرعت شارژ برای یه گوشی پرچمدار اصلا بالا نیست و گوشی با استفاده از شارژر 30 واتی قرار گرفته تو جعبه توی نیم ساعت 50 درصد شارژ میشه و فول شارژ شدنش تقریبا یک ساعت و 50 دقیقه طول میکشه!
  • گوشی اکسپریا 5 مارک 3 هم از همین اصل پیروی میکنه و کاملا از متریال با کیفیتی ساخته شده.
  • هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

به محض ورود به موبایل تندیس با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia T3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia C3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند.

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia L4 ظرفیت 64 گیگابایت

ابزارهای تصویربرداری این گوشی جزو پیشرفته‌ترین‌ها در هر گوشی در بازار هستند و می‌توانند عکاسان حرفه‌ای را کاملا راضی کنند. اما کاربران معمولی بهتر است تا می‌توانند از این گوشی فاصله بگیرند. با توجه به ماهیت عمده فروش بودن مجموعه گوشی پلازا مجله خبری موبایل مارکت تمام هدف مدیران جوان و خلاق این مجموعه ایجاد ارتباط بدون واسطه بین عمده فروش انواع محصولات دیجیتال و مصرف کننده نهایی است. بنابراین ارائه بهترین قیمت و همچنین محصولات با کیفیت دارای گارانتی شرکتی از وظایف جدایی ناپذیر مجموعه گوشی پلازاست.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

نمایشگر اولد 6.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل با نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز و 50 درصد روشن تر از قبل خواهد بود. برای استفاده بهتر از تمام امکانات سایت مانند بهره مندی از تخفیفات، آگاهی از فروش های ویژه بهتر است با ثبت نام در موتور گمرک و ورود به حساب کاربری خود، اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل فرمایید. دانلود ۶٫۰ Gapps اگر می خواهید یک کاستوم رام با اندروید ۶ مارشمالو را روی گوشی خود نصب کنید، نیاز به دانلود G-apps دارید. آموزش نصب فریمور رسمی اندروید روی گوشی های Sony Xperia اگر یک کاستوم رام روی گوشی خود نصب کرده اید که خوبی کار نمی کند یا گوشی شما دچار مشکلات مختلف نرم افزاری…

گوشی موبایل سونی مدل Xperia E5 F3311 تک سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

اگه این بخش به هر دلیلی غیر فعال بشه، گوشی فایلها رو دانلود نمیکنه. برای برطرف کردن مشکل دانلود نکردن گوشی در این شرایط، باید وارد بخش تنظیمات بشین و گزینه Apps رو انتخاب کنین. بعد از طریق سه نقطه بالای صفحه، Show system apps رو انتخاب و Download Manager رو باز کنین. حالا گزینه Enable رو انتخاب کنین تا دانلود منیجر فعال بشه و مشکل دانلود نکردن گوشی سونی هم برطرف بشه.