قیمت گوشی امروز لیست قیمت روز گوشی های موبایل فونر-اصفهان موبایل مارکت

سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.

  • این موضوع به خاطر استفاده از آخرین سیستم عامل نیست، بلکه کیفیت ساخت آن بستگی دارد و امکانات بهتر آن باعث افزایش قیمت شده است.
  • انواع برندهای معتبر برای خریداری گوشی موبایل و لوازم جانبی آن شامل برندهای سامسونگ، شیائومی، اپل، هوآوی، نوکیا، انرجایزر، هایلو، ال جی، ای دیتا، سونی، سیلیکون پاور، جی بی ال، کیو سی وای، لنوو و سن دیسک می باشد.
  • هر چقدر ظرفیت و رم یک گوشی بالاتر باشد، فضای بیشتری برای نگهداری موقت از فایل‌های شما خواهد داشت و در نتیجه گوشی می‌تواند با سرعت بیشتری فعالیت کند.

این گوشی‌ها دوربین‌های بسیار عالی، تراشه‌های سریع و بروز، نمایشگرهای بسیار واضح، کیفیت ساخت بالا و طراحی‌های جذابی دارند و رقابتی‌ترین نسخه‌ از گوشی‌های هر شرکت محسوب می‌شوند. شرکت‌ها هر ساله با معرفی پرچمدارهای جدید قصد دارند در برابر یکدیگر قدرت‌نمایی کنند و توجه‌ کاربران را به خود جلب کنند. قیمت پرچمدارها هم با توجه به وجود ویژگی‌های رده‌بالایی که به آن‌ها اشاره کردیم زیاد است و معمولاً گران‌ترین گوشی‌های هر برند پرچمدارهای آن‌ها هستند.

سری گلکسی نوت

در حال حاضر برای خرید گوشی انتخاب‌های بسیار متنوعی وجود دارند و برندهای مختلفی مانند گوشی سامسونگ، گوشی اپل، گوشی شیائومی، گوشی هواوی، گوشی اوپو، گوشی ریلمی، گوشی گوگل، گوشی نوکیا و گوش وان‌پلاس مدل‌های زیادی را موجود دارند. قیمت گوشی ها هم با توجه به برند، مشخصات فنی و عواملی مانند حافظه داخلی و رم متغیر است و در بازه‌های قیمتی متفاوتی می‌توانید انتخاب خود را انجام دهید. این روزها موبایل و خرید گوشی بسیار بر سر زبان هاست و قیمت گوشی از فاکتور های مهم است که این روزها با خیال راحت میتوانید از فروشگاه اینترنتی دارسو با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش تهیه کنید. علاوه بر قیمت گوشی، خدمات پس از فروش و اعتماد از فروشندگان اینترنی بسیار مهم خواهد بود. در فروشگاه اینترنتی دارسو انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی با قیمت مناسب میتوانید تهیه کنید.

بدیهی است که هرچه ظرفیت داخلی بالاتری نیاز داشته باشید، می‌بایست هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید. گوشی‌های موبایل سری Note سامسونگ هر ساله با صفحه نمایش‌های بزرگ و رزولوشن بالا تولید و راهی بازار می‌شوند. این گوشی تلفن همراه در سال 2011 با صفحه نمایش 5.3 اینچی وارد بازار شد که این اندازه صفحه در آن زمان برای یک موبایل هوشمند واقعا بزرگ بود. نسخه ‌ بالاتر این گوشی، در سال 2012 با تکنولوژی LTE همراه شد و فروش بسیار خوبی را برای شرکت سامسونگ رقم زد. در زندگی امروز ما گوشی‌های موبایل نقش مهم‌تری از کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌ها به خود گرفته‌اند. درست است که عده‌ی بسیاری از افراد صرفاً جهت سرگرمی و وقت گذراندن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام از موبایل خود استفاده می‌کنند، اما عده‌ی کثیری هم وجود دارند که برای انجام امور مربوط به شغل خود به این وسیله کاملاً وابسته هستند.

گوشی موبایل ال جی

در اواخر سال ۲۰۱۱، گوشی سامسونگ تقریبا ۲۴ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند را به خودش اختصاص داد و سهم گوشی‌های آیفون، ۱۵٪ از این بازار بود. در سال ۲۰۰۷، اپل از اولین آیفون خود رونمایی کرد که نوید بخش آغاز عصر گوشی‌های هوشمند بود. در همان زمان‌ها، شرکت سامسونگ یک سری گوشی سامسونگ را با سیستم‌های عامل متنوعی شامل سیمبین، ویندوز و … ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم. همانطور که قبلاً هم گفتیم گوشی‌های سری S، از برترین گوشی های این برند هستند و شرکت سامسونگ رقابت خود را با شرکت‌های دیگر نظیر اپل، در قالب این گوشی‌ها ادامه می‌دهد. به عنوان مثال گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا، یا گلکسی S20 پلاس، و یا مدل گلکسی S10 ، گوشی‌های بسیار قدرتمند و فوق‌العاده‌ای هستند که توسط این شرکت طراحی و تولید شده‌اند.

از کجا بهترین گوشی موبایل را به قیمت مناسب بخریم؟

از جمله برندهایی هستند که نه‌تنها در ایران بلکه در تمام دنیا به عنوان برندهای مطرح طراحی و تولید گوشی هوشمند شناخته شده‌اند. برخی دیگر از مخاطبان دوست دارند که بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار را داشته باشند؛ بنابراین می توان گفت که انتخاب یک گوشی مجله خبری موبایل مارکت پرچمدار سامسونگیا پرچمدار آیفون می‌تواند انتخاب مناسبی برای این افراد باشد. اما اگر به صورت اینترنتی خرید می کنید، حتماً چند ویدئو از آن گوشی ببینید. یا می توانید قبل از نهایی کردن خرید، با مراجعه حضوری به یک فروشگاه آن را از نزدیک لمس کنید.