خرید انواع گوشی موبایل هواوی با کمترین قیمت بازار، همراه هدایای ویژه باشگاه رانندگان اسنپ-اصفهان موبایل مارکت

نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی مجله خبری موبایل مارکت های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. مدل گوشیکد تخفیفNova @offerNova – در مرحله آخر نشانی و سایر اطلاعات وارد شده را برای تحویل محصول خریداری‌شده و هدایای ویژه به دقت وارد کنید.

  • پیشنهاد ویژه شرکت هواوی برای کاربران راننده اسنپ، خرید گوشی مدل Nova Y70 است.
  • این شرکت در طول این سال‌ها، صدها گوشی مختلف تحت نام‌های متفاوت شامل Ascend، رده‌ی GR، رده‌ی T و …
  • این شرکت حدود 1.4 میلیون دلار در دانشگاه کلارتون کانادا سرمایه گذاری کرد تا تحقیقات تکمیلی در زمینه فناوری رایانش ابری انجام شود.
  • سری Y شامل گوشی های میان رده هوآوی می‌شود که هر یک قابلیت‌های خاصی را به کاربران ارائه می‌دهند.

با این حال، تحریم‌های سخت دونالد ترامپ علیه این شرکت مرموز چینی که وابسته به نهادهای کمونیستی جمهوری خلق چین است، مانع از پشتیبانی گوگل از محصولات این برند و البته برند وابسته‌ی هانر می‌شود. بنابراین، اگر استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل جزء مهمی از زندگی شما است، تا زمان رفع احتمالی تحریم هواوی توسط رئیس‌جمهور بایدن، خرید گوشی هواوی را به شما توصیه نمی‌کنیم و بهتر است که به خرید گوشی سامسونگ فکر کنید. گوشی‌های هواوی وای (سری Y) نسبت به آن دو سری ارزان‌تر هستند اما همچنان ویژگی‌های بسیار خوبی دارند. این گوشی‌ها در اواخر سال ۲۰۲۰ وارد بازار شده‌اند و مجهز به یک سیستم دوربین مشابه با گوشی‌های سری P40 هستند.

این شرکت همچنین به تازگی یک گوشی تاشو شبیه به گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ را طراحی کرده که با نام هواوی P50 Pocket، جزو گوشی‌های سری P50 هواوی محسوب می‌شود. این گوشی دارای نمایشگر بزرگ 6.9 اینچی است که از وسط تا می‌شود و می‌توانید گوشی را به صورت تا شده در داخل جیب خودتان بگذارید. البته هواوی یک نمایشگر گرد 1.04 اینچی را هم روی قاب پشتی این گوشی قرار داده که می‌تواند علاوه بر نمایش ساعت و تاریخ، به عنوان منظره‌یاب دوربین و یا نمایشگر مسیریابی در سفر نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این گوشی به سیستم عامل HarmonyOS 2.0 هواوی مجهز است که آمارها نشان می‌دهد نه تنها می‌تواند تمام برنامه‌های اندرویدی را اجرا کند، بلکه سرعت و عملکرد بهتری از خود اندروید در اجرای آن‌ها دارد. این گوشی نه تنها از سیستم دوربین خوبی برخوردار است، بلکه از نظر گیمینگ هم به لطف چیپست 5 نانومتری قدرتمند، ظرفیت رم و حافظه بالا و یک نمایشگر اولد با اسپیکرهای استریو، یک گوشی ایده‌آل برای گیمرها است.

این گوشی جدید چیپست میان رده Kirin 810، شش گیگابایت رم و 128گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. باتری 4200 میلی‌آمپری با شارژر 40 واتی و اسکن اثر انگشت هم از دیگر ویژگی‌های گوشی هواوی P40 لایت است. شما می توانید تنوع کیفیت زیادی از این محصولات را در بازار مشاهده کنید که به طبع قیمت گوشی هواوی نیز تغییر می کند. در سال های اخیر بعضی از تولیدات این شرکت جایگاه بالاتری در دنیا داشتند مثل گوشی هواوی P40 Pro and Pro Plus، گوشی Mate XS، گوشی های سری P30، گوشی Mate 30 Pro، گوشی Mate 20X 5G، گوشی Y9 Prime 2019، گوشی P40 Lite و گوشی P30 Lite و گوشی نوا 8.

ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. شما می‌توانید همه‌روزه قیمت جدیدترین گوشی های هوآوی را در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید و آن‌ها را با مناسب‌ترین قیمت و تنها با چند کلیک ساده از این فروشگاه خریداری کنید. ما با ایجاد محتواهای معرفی محصولات، جعبه گشایی، بررسی، مقایسه و نمودار قیمت در محصولات توانسته‌ایم روند انتخاب و خرید گوشی و سایر محصولات را آسان‌تر کرده و طعم لذت‌بخش خرید اینترنتیرا به مشتریان خود منتقل کنیم.

این گوشی از نظر طراحی و مشخصات بسیار شبیه به گوشی هواوی P40 پرو است اما قیمت پایین‌تری دارد. دولت ایالات متحده‌ی آمریکا به رهبری آقای دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۰، تحریم‌های سختی علیه هواوی وضع کرد. این موضوع سبب شده است که هواوی از بعضی از اپلیکیشن‌های ضروری گوشی‌های هوشمند امروزی، مثل اپلیکیشن‌های گوگل محروم شود. را برای افرادی تولید می‌کند که طراحی و رنگ‌های جذاب برایشان در اولویت قرار دارد و دوست دارندکه بهترین دوربین گوشی موبایل را در اختیار داشته باشند.

گوشی موبایل هوآوی مدل P10 Lite دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

تا سال 2019 هواوی بعد از سامسونگ دومین گوشی‌ساز برتر جهان بود و گوشی‌هایش را تحت برند خودش و یک برند زیرمجموعه به نام HONOR به فروش می‌رساند؛ اما در سال 2020 تصمیم گرفت برند آنر را بفروشد تا به صورت مستقل فعالیت خودش را ادامه دهد. با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی کشور و قیمت های سرسام آور گوشی های هوشمند و همچنین کاهش توان خرید مردم به خوبی می‌توان متوجه شد که خرید گوشی هوشمند در این روزا کار بسیار سختی محسوب می‌شود. چنانچه به قیمت روز گوشی هواوی نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که هنوز هم خرید گوشی هواوی یک اقدام عاقلانه و اقتصادی محسوب می‌شود. قیمت موبایل هواوی با در نظر گرفتن مشخصات آن، بسیار مناسب‌تر از سایر برندها بنظر می‌رسد. احتمالا به همین علت است که این کمپانی چینی توانسته علی‌رغم فراز و نشیب‌های سال اخیر حوزه موبایل، همچنان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در دنیا باشد. یکی از دلایل پایین بودن قیمت گوشی هواوی، به کارگیری تراشه‌های اختصاصی این شرکت در ساخت محصولات آن است.

گوشی هواوی نوا 9 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

همچنین هواوی در کانادا توانست نسل بعدی شبکه های وایرلس را نیز ایجاد کرد، شرکت چند ملیتی هواوی در طول ده سال توانست با احداث تعداد زیادی مراکز تحقیق و توسعه خود را به عنوان یکی از مراکز مهم فناوری در جهان معرفی سازد. رن ژنگفی معتقد بود که هواوی بتواند به عنوان یک رقیب سرسخت در دنیای تکنولوژی به فعالیت بپردازد. هواوی با ارائه ی اولین طرح های سوئیچینگ که یک نوع ابزار امنیت ملی است توانست ارتش و نیروی نظامی چین را به عقد قرارداد بلند مدت وا دارد.

در حال حاضر یکی از جدیدترین گوشی‌های پرچمداری که هواوی معرفی کرده، گوشی هواوی P50 Pro است که به عنوان نسل جدید گوشی هواوی P40 Pro وارد بازار شده است. این گوشی که قدرتمندترین موبایل هواوی هم محسوب می‌شود، در زیر قاب خود به چیپست 5 نانومتری Kirin 9000 مجهز شده است. هواوی نام طراحی Dual Ring را برای این گشوی انتخاب کرده است؛ زیرا دو ماژول گرد زیر هم برای میزبانی از دوربین‌های 50 مگاپیکسلی واید، 64 مگاپیکسلی تله فوتو، 13 مگاپیکسلی اولترا واید و 40 مگاپیکسلی سیاه و سفید روی قاب پشتی این گوشی قرار گرفته‌اند. گوشی های میان رده هواوی به گونه ای طراحی می شوند که با به روزترین قابلیت ها، استفاده از دوربین با کیفیت و حافظه داخلی مناسب در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای رقابت با برندهای بزرگ huawei پرچمداران خود را با کیفیت بسیار بالا را روانه بازار خواهد کرد.

مدت زمانی است که دیگر هندزفری به همراه گوشی‌های هوشمند عرضه نمی‌شود و این موضوع به حذف جک های 3.5 میلی متری از گوشی های بالا رده مرتبط است. اکثریت گوشی های هوآوی تنها با آداپتور و کابل شارژ همراه‌اند و به همراه این سری از گوشی های‌هوشمند به ندرت لوازم جانبی دیگری مشاهده می‌شود. ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم. در گوشی‌های ارزان قیمت‌تر هم هواوی، مدل Y7a را ارائه می‌کند که یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی فول اچ‌دی، چیپست 14 نانومتری، دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی، یک باتری غول پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی و رنگ‌بندی بسیار زیبا را ارائه می‌کند. میزان حافظه داخلی گوشی هواوی متغیر است، هرچه این میزان افزایش یابد، در نهایت قیمت گوشی هوآوی نیز گران تر می شود.