قیمت گوشی موبایل شیائومی مرجع موبایل ایران-اصفهان موبایل مارکت

اندروید یک سیستم عامل برای موبایل های است که از 13 سال پیش توسط گوگل توسعه پیدا کرده و اکنون گوشی های شیائومی از اندروید 12 و اندروید 13 استفاده می‌کنند. همین موضوع به فروش گوشی های شیائومی در ایران کمک بزرگی کرده البته رابط کاربری جذاب MIUI نیز که در موبایل های شیائومی استفاده می‌شود نیز توانسته به خوبی نیاز های کاربران را رفع کند. احتمالا توقع داشتید فهرست سری های گوشی های شیائومی طولانی‌تر از این باشد، اما این کمپانی اخیرا بعضی از این خانواده‌ها را به برندهایی جداگانه تبدیل کرده است. با این حال، زیرمجموعه‌های شیائومی زیر نظر این شرکت کار می‌کنند و در همه‌ی مراحل تحقیق، طراحی، تولید و بازاریابی از کمک یا استاندارد این مجموعه بهره می‌برند.

طراحی گوشی موبایل شیائومی در ابتدای فعالیت تا حد زیادی تأثیر گرفته از طراحی گوشی های آیفون بود. همین تقلید یا تأثیرپذیری از اپل یکی از دلایلی بود که لقب اپل چین به شیائومی داده شد. اما در ادامه‌ی راه و در سال ۲۰۱۶ این شرکت با یک طراح فرانسوی به نام فیلیپ استارک وارد همکاری شد. شیائومی که تقریبا در هر حوزه‌ای محصول باکیفیتی برای ارائه دارد، با برندهای زیادی همکاری داشته است.

  • جدیدترین محصول از این رده، گوشی شیائومی می مکس ۳ است که دارای یک باتری فوق‌العاده‌ی ۵۵۰۰ میلی‌آمپری است.
  • از دیگر مزیت‌های محصولات شیائومی، داشتن ویژگی‌هایی متفاوت از سایر محصولات برندهای دیگر است که تمام کاربران را متحیر می‌سازد.
  • از بارزترین ویژگی‌ها می‌توان به حسگر اثر انگشت، پردازنده‌های فوق سریع، صفحه نمایش AMOLED ، تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام و فیس‌لاک اشاره کرد.
  • گوشی های پرچمدار شیائومی، میان رده ها و حتی پایین رده های اقتصادی این برند نسبت به محصولات هم رده در بین سایر برندها قیمت مناسب‌تری دارند که این موضوع در افزایش توان خرید کاربران و محبوبیت این برند تاثیر به سزایی داشته است.
  • MIUI شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بین کاربران اندروید محبوب شد و با عملکرد برتر سیستم عامل ، امتیازات کاملی را از کاربران دریافت کرد.
  • شیائومی یکی از معدود شرکت‌هایی است که در موبایل های خود از فرستنده مادون‌قرمز برای کنترل لوازم خانگی استفاده می‌کند.

قاب های شیشه ای و فلزی پشت گوشی شیائومی، در رنگ های سفید، مشکی و آبی، تلالو نور را به شکل زیبایی بازتاب می‌دهند. شرکت شیائومی بعضی از محصولاتش را تحت برندهای دیگری به فروش می‌رساند که عبارتند از ردمی ، پوکو و بلک شارک . تعداد خیلی کمی از برندها، از نسخه‌ی خام اندروید روی گوشی‌های خود استفاده می‌کنند و به جای این کار، ظاهر و تجربه‌ی کاربری اندروید را شخصی‌سازی کرده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌نمایند. این کار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا گوشی‌های خود را برند کنند و MIUI نیز هویت شیائومی در دنیای اندروید است.

گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 5G دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت

فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران از سال 1395 فعال در عرصه فروش گجت های هوشمند و محصولات خانگی بوده است. این فروشگاه هموار سعی داشته جدیدترین محصولات روز دنیا را با بهترین مجله خبری موبایل مارکت کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این فروشگاه از پاییز 98 فعالیت خود را معطوف به برند شیائومی کرد تا بتواند هرچه بهتر خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد .

گوشی موبایل Black Shark 2 ظرفیت 128/256 گیگابایت

در عین حال ، گوشی موبایل شیائومی Mi 10T با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی بیشتر مورد پسند کاربرانی می باشد که دوست دارند ظرفیت حافظه بالا داشته باشند تا با دوربین پیشرفته خود عکس و فیلم بگیرند. گفتنی است گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro و 10T Pro و Redmi Note 8 Pro و Note 8 Pro طرفداران بسیاری دارند. پس از اثبات کیفیت گوشی های شیائومی کاربران بسیاری از کشورها خرید گوشی شیائومی را به سایر برندها ترجیح دادند. پایین‌تر بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارهای مهمی مانند هند کاملا به نفع شیائومی تمام شد و مدل‌هایی مانند ردمی نوت ۷ در این کشورها رتبه‌ی نخست فروش را به دست آوردند. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، برای شما شرایط یک خرید راحت و مطمئن را فراهم می کند. فروش لوازم این فروشگاه مانند گوشی هوشمند، تبلت، لوازم جانبی و لوازم صوتی و تصویری به صورت آنلاین امکان پذیر است.

گوشی شیائومی 12Lite 5G

شیائومی را میتوان یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده و فروش گوشی های هوشمند در دنیا دانست که در سال 2021 شیائومی توانست به رتبه اول پرفروش ترین گوشی در دنیا برسد و اکنون در رتبه سوم قرار گرفته است. قیمت مناسب و سخت افزار قدرتمند در گوشی های شیائومی باعث شده تا طرفداران زیادی را داشته باشد. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های شیائومیمراجعه نمایید. در خصوص افت عملکرد باید به این نکته توجه کنید که همه ی گوشی ها فارغ از این که چه برندی باشند بعد از چند ماه استفاده و نصب نرم افزار و بازی های متعدد و پر شدن حافظه، دارای افت عملکرد ملموسی هستن.