مشخصات، قیمت، خرید و فروش گوشی موبایل هوآوی-اصفهان موبایل مارکت

یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پیکسل ‌های بزرگ و فیلتر های رنگی RYYB برای عملکرد بهتر در نور کم در این دو مدل وجود دارند. این فیلترهای رنگی در حالت زوم هم فعال هستند و گرفتن عکس با قابلیت زوم در شب را فراهم می‌کنند. در دوربین استاندارد P40 Pro یک دوربین پریسکوپ با قابلیت بزرگ نمایی پنج برابر و در مدل Plus دو حسگر برای بزرگ نمایی سه تا ده برابر وجود دارد.

این اختلاف قیمت به دلیل بهره گیری از مشخصات و فناوری های بروزتر نسبت گوشی های سری Y است. در واقع عملکرد گوشی های سری نوا به گونه‌ای است که بعضی از مدل های آن را با گوشی های سری میت و پی مقایسه می‌کنند. گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8، گوشی هواوی Nova 8 SE، گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8 5G، گوشی هواوی Nova 7 Pro، گوشی هواوی Nova 7 5G و گوشی هواوی Nova 7i گوشی جدید هواوی در سری نوا هستند. گوشی موبایل هواوی در مقایسه با گوشی های سامسونگ و سونی قیمت کمتری دارند و در رتبه ی دوم بعد از گوشی های سامسونگ قرار می گیرند. موبایل های هواوی به خاطر قطعات سخت افزاری با کیفیت بالا، پردازنده کرین که در بسیاری از این گوشی ها به کار گرفته شده، جزو گوشی های میان رده می باشد. گوشی های هوشمند هواوی بر روی سیستم عامل موبایل اندرویدی اجرا می شوند و مدل هایی برای پوشش هر نیازی وجود دارد.

  • شرکت هواوی (که تلفظ درست آن واهوی، wah-way است) یک غول چینی فعال در حوزه‌ی مخابرات، ارتباطات و الکترونیک است.
  • جالب است بدانید اولین گوشی سه دوربین جهان در همین شرکت طراحی و ساخته شده است.
  • همچنین هدایای ویژه‌ای که با خرید هر گوشی به شما تعلق می‌گیرد، بر جذابیت پیشنهادهای هواوی اضافه می‌کند.
  • برچسب سفید به محصولاتی گفته می‌شود که یک کمپانی برای کمپانی‌های دیگر می‌سازد و با لیبل کارخانه سفارش‌دهنده به بازار عرضه می‌شود.

با این حال، مجله خبری موبایل مارکت در حال حاضر بر روی سیستم عامل اندروید اجرا نمی شود، اما به نظر می رسد عملکرد کلی آن در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند برتر درجه یک است. علاوه بر این، این شرکت به طور معمول اعضای جدیدی را به تقریباً هر سری گوشی های هوشمند دیگری که دارد اضافه می کند. برای کمک به شما در رتبه بندی گوشی های هوشمند، لیست قیمت موبایل هواوی 2022 ویژه و دقیق را به شما ارائه می کنیم که قصد دارید بین یک دستگاه هوآوی به عنوان گوشی هوشمند بعدی خود یکی را انتخاب کنید. مکمل بخش سخت‌افزار در گوشی های اندرویدی بخش نرم‌افزار است که تأثیر قابل توجهی در کار کردن افراد با گوشی دارد.

گوشی نوا 10z هواوی ظرفیت 256/8 گیگابایت (ارسال فوری)

شرکت مخابرات چینی‌ از سال 1997 تلفن های همراه هواوی را تولید‌‌‌‌‌ کرده است.آخرین عرضه گوشی هوآوی enjoy 20se است. این گوشی هوشمند در دسامبر سال 2020 به بازار عرضه شد، با وجود سایت معتبر و فراوان خرید گوشی هوآوی را آسان کرده است . در حالی که چندین سال بازار کشور ما در قبضه گوشی های ارائه شده توسط سامسونگ قرار گرفته بود، ولی یک شرکت چینی توانست به خوبی در این زمینه به رقابت با کمپانی قدرتمند سامسونگ بپردازد. هواوی یکی از برندهای تولید کننده گوشی‌های هوشمند در چند سال اخیر به واسطه تنوع بسیار بالای که در محصولات خود داشته، فروش بسیار بالایی در جهان خصوصاً کشورهای آسیایی برای خود رقم زده است. گوشی های هوشمند ارائه شده توسط هواوی با سخت افزارهای ایده‌آل، قابلیت‌های متنوع و قیمت مقرون به صرفه، روانه بازار می شوند.

قیمت گوشی سامسونگ

این گوشی شباهت زیادی به گوشی هواوی میت ۴۰ پرو دارد و مجموعه‌ی دوربین آن نیز همانند هواوی Mate 40 Pro است. با این حال، دوربین این گوشی از نظر سخت‌افزاری نسبت به میت ۴۰ پرو بسیار ضعیف‌تر است و مشخصات این گوشی‌ها با هم دیگر قابل مقایسه نیستند. ویژگی گوشی‌های سری P که سبب شده است در زمره‌ی گوشی‌های پرچم‌دار قرار بگیرند، دوربین آن‌ها است. سال‌ها است که دوربین‌های پشتی گوشی‌های سری P، از بهترین دوربین‌ها در میان گوشی‌های هوشمند بوده‌اند.

فرآیند انتخاب بهترین گوشی هوآوی در سطوح مختلفی از جمله اندازه صفحه نمایش، فناوری دوربین، فضای ذخیره سازی، باتری و غیره قابل انجام است. هوآوی در جولای 2003 بخش گوشی خود را تاسیس کرد و U626 اولین گوشی هواوی با شبکه ارتباطی 3G در سال 2005 تولید شد. با روند پیشرفت فناوری و تکنولوژی گوشی های هواوی نیز طی این سال ها با کیفیت تر و جذاب تر شده اند. قیمت گوشی های هواوی نسبت به برند های سامسونگ، شیائومی و آیفون پایین‌تر است.

همین مسئله سبب می‌شود که خیلی از مصرف‌کنندگان گوشی‌های هوشمند قید خرید گوشی هواوی یا خرید گوشی هانر را بزنند. با این حال، اگر از این نقطه ضعف بسیار بزرگ صرف نظر کنیم، گوشی‌های هواوی از سه وجه می‌توانند با دیگر غول‌های فناوری حاضر در بازار گوشی‌های هوشمند، رقابت کنند. اسند و آنر از دیگر سری گوشی های هواوی بودند که سال‌ها پیش در بازار به فروش می‌رسیدند.

هواوی مدعی‌‌ست این سری از گوشی‌ها دارای قوی‌ترین باتری گوشی هستند به طوری‌که می‌توانید مدل nova Y70 را یک‌بار شارژ کرده و تا 3 روز از شارژ کردن آن بی نیاز باشید. لیست موبایل هواوی به شما کمک می کند تا مقایسه کامل قیمت هواوی را بین تمام دستگاه های این شرکت که در حال حاضر در بازار هستند به دست آورید. با تعداد زیادی گوشی هوشمند در محدوده قیمتی بسیار مشابه، لیست قیمت هوآوی با دقت طراحی شده ما نیز پس از کلیک بر روی یک گوشی خاص، با بررسی دقیق و صادقانه توسط کارشناسان دارسو پیگیری می شود تا بتوانید تفاوت های این دستگاه ها را تجزیه و تحلیل کنید.

گرچه در تولید محصولات مختلف سابقه درخشان و طولانی دارد؛ اما همه ما این شرکتچینی را به طور عمده با مدل‌های متنوع گوشی‌ موبایل که از جمله مدل‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفهبازار نیز هستند می‌شناسیم. تمام مدل‌های گوشی‌های تلفن همراه ارائه‌شده در این طرح، با کمترین قیمت‌های موجود در بازار برای شما عزیزان عرضه شده است. همچنین هدایای ویژه‌ای که با خرید هر گوشی به شما تعلق می‌گیرد، بر جذابیت پیشنهادهای هواوی اضافه می‌کند.