بهترین گوشی های سونی اکسپریا؛ معرفی برترین گوشی سونی در سال ۲۰۲۲ پلازا-اصفهان موبایل مارکت

لبه پایینی گوشی میکروفون دوم و درگاه تایپ سی ورژن 3.1 قرار داره که امکان اتصال به مانیتور و یا تلویزیون رو به شما میده. از گواهی IP68 استفاده شده برای این گوشی که تقریبا از نفوذ ذرات گرد و غبار و آب به گوشی جلوگیری میکنه. از دیگر قابلیت‌های دوربین فیلم‌برداری دوربین سلفی، می‌توان به لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی ۵ محوره اشاره کرد. دوربین سلفی می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. تراشه یا چیپست به عنوان قلب تپنده یک گوشی هوشمند محسوب می‌شود و بدون آن& نباید انتظار داشته باشیم اصلا گوشی کار کند.

  • لازم است بدانید که این گوشی در کشورهای محدودی عرضه می‌شود و قیمت بالایی هم دارد.
  • لبه پایینی گوشی میکروفون دوم و درگاه تایپ سی ورژن 3.1 قرار داره که امکان اتصال به مانیتور و یا تلویزیون رو به شما میده.
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس می‌باشد.
  • گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ که به تازگی و در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۲ عرضه شده در واقع آخرین نمونه از گوشی‌های پرچمدار برند سونی است.
  • این گوشی ابعاد مناسبی داشته و همین موضوع آن را به یک گوشی جذاب و خوش‌دست تبدیل کرده است.
  • این گوشی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم عرضه شده است.

در این بخش از مقاله اطلاعات کامل‌تری از بدنه و صفحه نمایش گوشی Sony Xperia 1 IV در اختیارتان قرار می‌دهیم. یکی از روش های بروز رسانی موبایل sony و دیگر گوشی های اندرویدی، استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ است. برای این منظور باید نرم افزار Sony PC Companion را در ویندوز و Sony Bridge for Mac را در مک، دانلود و نصب کنید.

مشخصات کلی دستگاه

بنابراین در برابر نفوذ گرد و غبار و همچنین در برابر نفوذ آب مقاوم است. میزان مقاومت این گوشی در برابر آب تا عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه است. سونی به تازگی آخرین و جدیدترین گوشی پرچمدار خود با نام سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ را به بازار عرضه کرده است. این گوشی یک طراحی انقلابی در زمینه دوربین تله‌فوتو داشته و حتی می‌تواند زوم اپتیکال پیوسته داشته باشد. این زوم اپتیکال پیشرفته بین ۸۵ تا ۱۲۵ میلی‌متر است که به مفهوم زوم ۳.۵ یا ۵ برابری خواهد بود.

Sony Xperia Z4 Ultra

برای خرید گوشی های موبایل سونی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سونیمراجعه نمایید. مثلا ممکنه حافظه کش گوشی پر شده باشه یا حافظه دستگاه توانایی ساپورت کردن اطلاعات جدید رو نداشته باشه. در هر صورت، وقتی علت دانلود نکردن موبایل سونی رو شناسایی کنین، خیلی راحت تر میتونین مشکل رو برطرف کنین. همراهمون باشین تا ببینیم چرا گوشی sony و سایر گوشی های اندرویدی، علی رغم وصل بودن اینترنت، چیزی دانلود نمیکنن. آموزش ریست کردن گوشی های سونی اکسپریا ریست کردن تلفن همراه سونی – چگونه تلفن همراه خود را هارد ریست کنیم ؟هارد ریست کردن چیست؟هارد ریست کردن چگونه است؟ چگونه مجله خبری موبایل مارکت

گوشی موبایل سونی مدل Xperia XZ1 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

نرخ نوسازی، تعداد رنگ‌ها و رزولوشن است که مشخص می‌کند یک نمایشگر چقدر وضوح تصویر دارد. جالب است بدانید که سونی قرار است به زودی از گوشی جدید خود یعنی سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ نیز رونمایی کند. متاسفانه گوشی‌های سونی حتی نسبت به پیکسل‌های گوگل نیز در بازار ایران پیدا نمی‌شوند.