قیمت گوشی سامسونگ تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو-اصفهان موبایل مارکت

فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم. شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. تیم پشتیبانی مجله خبری موبایل مارکت مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد. فروشگاه اینترنتی مبیت علاوه بر ارائه خدمات به مصرف کنندگان امکان خرید عمده برای همکاران را نیز فراهم ساخته است؛ البته تسویه مدت دار نیز جزئی از خدمات مبیت برای شماست تا بتوانید کالای فروشگاه خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در هر زمان تامین کنید. در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و ..

  • سامسونگ به‌منظور فروش بهتر در بازارهای مختلف همواره دو نسخه از پرچمدارهای خود، یکی با پردازنده‌ی اگزینوس و دیگری با پردازنده‌ی کوالکام، تولید و عرضه می‌کند.
  • از سری گلکسی M اخیرا محصولاتی به نام‌های گلکسی M33 ،M23 و M53 روانه بازار هند، کشورهای آسیای غربی و اروپایی شده‌اند که ارزش خرید بالایی نیز دارند.
  • تیم انبار و خرید موبایل ۷ یکی از بهترین تیم های حال حاضر ایران در این موضوع می باشد و تمام تلاش خود را در جهت ارائه مناسب ترین قیمت گوشی در ایران از سر گرفته است.
  • سامسونگ جزو معدود برندهایی است که برای بازارهای مختلف، انواع گوشی در کلاس‌های متفاوت را طراحی و تولید می‌کند.

این گوشی های موبایل، از نظر رنج قیمتی بسیار متفاوت بوده و برای اکثریت افراد با موقعیت های گوناگون از نظر اقتصادی، دستگاه های با کیفیت ارائه می دهد. توشه به عنوان یک پلتفرم خرید محصولات فیزیکی به شکل پیش خرید / فروش، خدمات خود را به کاربران ارايه میدهد. خرید محصولات فیزیکی از توشه منجر میشود تا کاربر با هزینه کمتر از قیمت بازار آزاد، محصول دلخواه خود را در یک بازه زمانی توافق شده تحویل گیرد. توشه با پیش خرید محصولات فیزیکی از واردکنندگان معتبر کشور نسبت به تهیه محصولات اقدام می‌کند.

گوشی سامسونگ برای کدام کشور است؟

برای خرید گوشی موبایل سامسونگ انتخاب‌های زیادی وجود دارد که با توجه به امکانات و مشخصات، قیمت متفاوتی دارند. مشخصات گوشی‌های موبایل سامسونگ در خرید آنلاین گوشی سامسونگ به شدت تاثیرگذارند. شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی موبایل که نمایندگی فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ را دارند، باعث ایجاد تفاوت در قیمت گوشی سامسونگ می‌شوند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 4G دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

قیمت گوشی Z Fold3 (جدیدترین مدل این سری) به دلایل مشخصی مانند نوآوری در طراحی، بهره‌گیری از سخت‌افزار و نمایشگر رده‌بالا و پشتیبانی از قلم استایلوس بالاتر از سایر محصولات سامسونگ است. کاربران این دستگاه می‌توانند هم‌زمان یک گوشی پرچم‌دار و یک تبلت 7.6 اینچی باکیفیت را همراه داشته باشند و با استفاده از قابلیت تا شدن، آن را به‌راحتی جابه‌جا کنند. گفته می‌شود نسل‌های بعدی سری Z Fold به قلم حرفه‌ای سامسونگ مجهز خواهند شد تا عملا جای سری Note را به‌عنوان انتخاب اول طراحان و گرافیست‌ها بگیرند. شما میتوانید در وبسایت باغ کالا لیست کاملی از گوشی ها به همراه قیمت گوشی سامسونگ را مشاهده کنید، همچنین با استفاده از امکان مقایسه بین محصولات، ویژگی های محصولات مختلف را با هم بررسی کرده تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

شما می توانید با انتخاب هریک از ویژگی های مورد نظرتان از فهرست بالا براحتی گوشی سامسونگ مناسب با نیازتان را پیدا کنید. چیزی که باید بدانید این است که فروشگاه اینترنتی دارسو تمام گوشی خود را تضمین می‌کند که به صورت کاملا کبند و نوع به دست مشتریان برساند. وقتی فکر می‌کنید کدام گوشی را بخرید، همیشه توصیه می‌شود به سراغ جدیدترین مدل بروید، زیرا آنها از آخرین مشخصات و فناوری پیشرفته موبایل بهره می‌برند.